cute300
Kvinna ·
30 jun, 2013
Bildbomd på mina 6 månaders 350cc bebisar!
BröstförstoringHär va det längesen man kikade in. Nu har det gått lite mer än 5.5 månader sen jag gjorde mina bröst. Kollar jag på före bilder så minns jag direkt ved jag ville göra brösten. Jag är nöjd. Storleken som många ångrar är jag mest nöjd med. Jag ångrar dock att jag tog mp+ istället för high profile. Kollar man uppifrån i bhn ser mina bröst lika små ut som inna operationen pga att mina bröstvårtor sitter så högt upp. Implantaten (ser inte ut så på bild kanske) sitter så långt ner att man får en hel hand runt implantatet och bröstvårtan hannar inte ens med i handen för den e så högt upp. Det va väl så jag ville ha innan operationen. Så naturligt som möjligt, men inte nu i efterhand. Jag säger även gärna att jag gjort brösten, det trodde jag att jag inte skulle vilja innan. En till sak är att brösten sitter så nära varandra (klyftan) att det känns som att dom nuddar varandra där under skinnet ibland. Därför är det en liten upphöjdnad på skinnet mellan brösten. Har inte bestämt mig om det är bra eller dåligt. Får en ordentlig klyfta om jag vill i alla fall. Sen när jag lyfter armarna så åker implantaten jättemånga ner o bröstvårtan åker upp. Normalt?? Inget som stör mig dock syns bara utan kläder :) Inte haft några komplikationer, allt har gått mer smärtfritt än jag trott. Trodde aldrig det skulle vara så lätt.. Lite ont i högra bröstvårtan fortfarande. Antar det är nerver. Men det är bara när man nyper på den :)) Vänstra är lite större fortfarande. Fattar ute varför men inget som nån utomstående ser. Man ser ju allt själv o stör sig onödigt mycket. Har tagit rättvisa bilder så man ser hur mina bröst verkligen ser ut. Va tycks?? Ställ frågor om ni undrar något :) Ps. När jag har tröja ser ingen att jag gjort brösten:) Kraam
PSPS. hårfärg som är missfärgningarna på kroppen ;D
Sortera efter
Twiggy19
Kvinna ·
30 jun, 2013
Jättefina! grattis 😉
Gilla
Strumpan
Kvinna ·
30 jun, 2013
järrefina verkligen! dom ska du vara nöjd över!
Gilla
snutt
Kvinna ·
30 jun, 2013
Dom blev jättefina :-)
Gilla
Flisan69
Kvinna ·
30 jun, 2013
Tycker att de ser jättefina ut! Hade du tagit high profil tror jag att dina bröstvårtor hade tittat ännu längre upp mot himlen.
Du har ju inga förebilder så det är svårt att jämföra. Men om du hade litet mellanrum innan så är det helt naturligt att det blir så efter operationen också.
Grattis till så fint resutat! 👍
Gilla
GoldenHeart
Kvinna ·
01 jul, 2013
Superfina bröst!!
Gilla