Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
Sunpeace
Kvinna ·
28 sep, 2012
*bilder* 1 dag - proforma 375cc
BröstförstoringHej tjejer! Nu är jag hemma och la nu upp mina bilder på mina nyopererade bröst. Dom är riktigt svullna och lite kantiga, men jag mår ändå bra och är pigg förutom smärtan. Har heller inte så jättemycket känsel just nu, men den lär komma tillbaka senare :)
Jag är i allafall supernöjd med storleken och jag är glad att jag varken tog större eller mindre! jag är 170cm lång och väger 63kg, hade 75b innan och tror jag hamnar på en d eller e kupa, men visuellt ser det ut som en fyllig D, precis vad jag ville ha! :D
vad tycker ni? ris och ros!
Sortera efter
Emmsan86
Kvinna ·
28 sep, 2012
Ser jättefint ut :) Grattis!
Gilla
Xandrah
Kvinna ·
28 sep, 2012
Jättefina ju! =)
Gilla
hösten2012
Kvinna ·
28 sep, 2012
Snygga!! Ser väldigt lagom ut till din kropp!
Gilla
Anonym användare
28 sep, 2012
Gud vad snygga redan! Mina är så så fult svullna men är även så pass ihopyryckta av förbandet!
Massor grattis till dig & dina nya fina =)
Gilla
balindaby
Kvinna ·
28 sep, 2012
Ser ju superbra ut redan!
Gilla
Indira
Kvinna ·
28 sep, 2012
Jättefina 🙂
Gilla
Indira
Kvinna ·
28 sep, 2012
Jättefina 🙂
Gilla
Sunpeace
Kvinna ·
28 sep, 2012
Tack vad gulliga ni är! :) Blir så glad! Önksar bara att mina bröstvårtor blev lite styva, inte sådär avslappnade hela tiden, haha dom är kanske utmattade efter allt! :')
Det svider som satan i min armhåla, nån som vet vad det kan vara?
Gilla
Sunpeace
Kvinna ·
28 sep, 2012
Tack vad gulliga ni är! :) Blir så glad! Önksar bara att mina bröstvårtor blev lite styva, inte sådär avslappnade hela tiden, haha dom är kanske utmattade efter allt! :')
Det svider som satan i min armhåla, nån som vet vad det kan vara?
Gilla
Sunpeace
Kvinna ·
28 sep, 2012
Gilla
geléhallon
Kvinna ·
28 sep, 2012
Det kommer nog att bli jättebra, ser redan bra ut, jag som gillar lite större vårtgårdar också. Konstigt med dina nipplar, för de brukar ju nästa stå hela tiden efter op och det är inte så gott det heller.
Gilla
Missis
Kvinna ·
28 sep, 2012
åååh vad fint det blev :) grattiiis!!! om någon timma är det min tur att trippa iväg till örjan på konsultationen :)
Gilla
Sunshineinhart74
Kvinna ·
28 sep, 2012
Hej!
Tyvärr kan jag ännu inte se några bilder men hoppas kunna det inom kort. Du har jag har nästan samma proportioner (jag är lite kortare och tjockare :-) så det vore kul att se ditt resultat.
Stort Grattis!
Gilla
sandran
Kvinna ·
28 sep, 2012
Dom blev ju kanon! Såg dom ju bara med bhn på men tycker inte alls dom pekar så mkt neråt som du sa. Jätte fina och ser inte lika kantiga ut som mina. Ska lägga upp bilder på mina nya boobies snart oxå :)
Gilla
rebban
Kvinna ·
28 sep, 2012
Hej!
Tyvärr kan jag inte se dina bilder än, men jag opererades själv den 26 september och la in 375cc, och är 186cm lång, hade varit kul att se och jämföra med mina. Mina är också väldigt svullna och även svullna bröst vårtor, men hoppas det blir bättre för varje dag som går.
Lycka till!
Gilla
Sunpeace
Kvinna ·
28 sep, 2012
Tack allihopa!!! :D
Sandran: haha i profil skulle du skratta ihjäl dig! Ser typ ut som två näbbar eller dinosaurier eller nåt hahahah
Gilla
ViljaV
Kvinna ·
28 sep, 2012
skitsnygga!
Gilla