Omegastar
Kvinna ·
15 maj, 2015
*bilder* 1 månad Peter Cosmo-bröst 325 cc!
BröstförstoringNu är min bröst äldre än på bilderna, men de var iaf 1 månad när jag tog bilderna. Hade precis tagit av tejpen så därav är jag lite lätt röd runt brösten. Underbar känsla att bli av med tortyr-BH:n samt tejpen. Och brösten har ju hängt till sig ännu mer nu när det snart gått 2 månader. Ska lägga upp nya bilder snart.
Jag opererades 23 mars på Citadellkliniken hos Peter Cosmo och la in 325 cc i vardera bröst. Jag är supernöjd med resultatet! Fick verkligen precis det jag bad om, ett lagom stort och naturligt resultat. Ibland känns de stora och ibland för små, men ju mer tiden går så känns de mer som en självklar del av mig. Jag har inte ont nånstans, ibland kan det dock spänna i brösten om jag ansträngt mig fysiskt eller burit något tungt. I övrigt är jag rörlig och snitten i armhålan syns knappt alls.
Jag hade BH 75A innan (egentligen 70A) och nu har jag haft 70F men brösten sjunker till sig allt mer och det lutar mer åt 70E. Men brösten är visuellt en stor C-kupa skulle jag säga.
SÅ SJUKT LYCKLIG och detta är ett av de bästa sakerna som jag gjort i mitt liv. Så tacksam att jag inte fått några komplikationer (än iaf) och hoppas det fortsätter i denna goda utveckling.
Sortera efter
Lollsan
Kvinna ·
15 maj, 2015
Tinglan
Kvinna ·
15 maj, 2015
Superfint resultat, kul att du är nöjd!
Infinityy
Kvinna ·
15 maj, 2015
Jättefina! Grattis :)