Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Remindme

Remindme

Kvinna ·

BILDER 10 dagar/280cc/anatomiska

Bröstförstoring

Här kommer mina 13 dagars (10 på bilderna) tuttar! Dom har inte fått supersnygg form än och är rätt så hårda men jag hoppas att det blir bra tillslut :D
Bröstvårtorna är supersvullna och känsliga. Vilket syns på sista bilden. Hoppas det blir bättre!

25

Sortera efter

Remindme

Remindme

Kvinna ·

tack så mycket :D höger sitter lite högre upp och är lite hårdare fortfarande.. hoppas det ger med sig :/

Gilla
weronique

weronique

Kvinna ·

Vickan skrev:
Ja, alltså jag tycker nästan alla hans bröst är himla snygga. Upplever att han är noggrann. Nu är det ju så att jag älskar att köra tuff styrekträning och att inte få träna bröstmuskeln mer skulle vara jätte tråkigt. Å andra sidan säger en del att de kör på m träning som vanligt m bakombröst o att det fungerar klockrent. Men det är ju klart en chansning. Man vet ju aldrig med muskelpåverkan... Nu har han gått med på att lägga framför på mig och trots det velar jag, galet jag vet! Men då tänker jag, om det inte blir snyggt då? Jag tror ju att bakombröst skulle se bra ut på mig (vi har ungefär samma förutsättningar du och jag). Det är han själv som sagt till mig att man inte ska träna bröstmuskeln men inte sluta träna. Skulle jag inte va träningstokig skulle jag inte tvekat. Så jag ger det lite mer tid o samlar på mig lite mer info innan jag gör något mer så får vi se :)

Först vill jag bara säga wow! Det blev verkligen jätte bra, tror om kommer bli super när de får läka och sjunka ner lite. Vickan jag är också träningsfreak och jag förstår inte riktigt den här disskusionen kring att träna bröstmuskeln. Jag har inte kört några bröst övningar på två år eftersom jag funderar på att operera mig. man kan ju vara hur tight som helst i kroppen utan att träna bröstmuskeln? Eller menar du att den påverkas även när man tränar armar och rygg?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

fan va snygga! :-)

Gilla
sourcherry

sourcherry

Kvinna ·

Jag tycker mina har börjat mjukna nu, men det har tagit ett bra tag..

Gilla
Vickan

Vickan

Kvinna ·

weronique skrev:

Vickan skrev:
Ja, alltså jag tycker nästan alla hans bröst är himla snygga. Upplever att han är noggrann. Nu är det ju så att jag älskar att köra tuff styrekträning och att inte få träna bröstmuskeln mer skulle vara jätte tråkigt. Å andra sidan säger en del att de kör på m träning som vanligt m bakombröst o att det fungerar klockrent. Men det är ju klart en chansning. Man vet ju aldrig med muskelpåverkan... Nu har han gått med på att lägga framför på mig och trots det velar jag, galet jag vet! Men då tänker jag, om det inte blir snyggt då? Jag tror ju att bakombröst skulle se bra ut på mig (vi har ungefär samma förutsättningar du och jag). Det är han själv som sagt till mig att man inte ska träna bröstmuskeln men inte sluta träna. Skulle jag inte va träningstokig skulle jag inte tvekat. Så jag ger det lite mer tid o samlar på mig lite mer info innan jag gör något mer så får vi se :)

Först vill jag bara säga wow! Det blev verkligen jätte bra, tror om kommer bli super när de får läka och sjunka ner lite. Vickan jag är också träningsfreak och jag förstår inte riktigt den här disskusionen kring att träna bröstmuskeln. Jag har inte kört några bröst övningar på två år eftersom jag funderar på att operera mig. man kan ju vara hur tight som helst i kroppen utan att träna bröstmuskeln? Eller menar du att den påverkas även när man tränar armar och rygg?

Hej!

Det är ju olika det där beroende på vad man tränar. Jag gillar verkligen att köra tunga pass på gymmet och bröstmuskeln är lite av en favorit för mig att träna. Det är ju också en stor muskel som du använder i många övningar när du jobbar med armar också. Skulle jag få en muskelpåverkan med obehag (alla m bakomplac. får en viss muskelpåverkan) som sabbar min träning skulle jag må dåligt av det. Det är lite av ett lotteri med komplikationer. Det finns en här som har slutat träna nästan helt pga. detta, inte kul. Man får bestämma sig för vilka komplikationer man inte skulle klara först och främst och utgå ifrån det. Jag försöker i alla fall tänka så. Även om jag inte har bestämt mig för något än. Är en riktig vel-fia!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem