Lingon
Kvinna ·
Bilder 19 dagar framförbröst 325cc
Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och lagt upp lite bilder på boobsen! Hade gärna önskat lite mindre mellanrum så här i efterhand. Men vad sjutton! Jämför man med förebilderna så måste jag säga att jag är otroligt nöjd! Nu ser jag inte ut som tolv år utan kläder längre!
Sortera efter

Missis
Kvinna ·
Riktigt fint och bra resultat! Gratulerar :)))
Gilla

pmsnordjylland
Kvinna ·
så fine👍
Gilla

FrökenB
Kvinna ·
Ser jättefint ut! Perfekt storlek på di tycker jag. Känner också att jag fått lite för stort mellanrum så jag förstår vad du menar men tycker dina ser superfina ut! Måste ju ta fram före-bilderna ibland för att få perspektiv...
Gilla

Lingon
Kvinna ·
Tack tjejer!
Det värmer i hjärtat och höra era positiva ord! Trodde aldrig jag skulle lägga upp bilder på mina bröst för allmän beskådan, men alla andras bilder har varit till stor hjälp för mig i mitt velande, så nu tyckte jag det var min tur att dra ett strå till stacken!
FrökenB: Ja, förebilderna gör ju att man kommer ihåg varför man ville operera sig från första början! Och med mitt utgångsläge kunde det ju inte bli värre i alla fall ;)
Gilla

Blondie79
Kvinna ·
Skitsnygga!!!
Hur lång är du och vad väger du?
Gilla

Lingon
Kvinna ·
Tack!
168 cm lång och nuvarande vikt 54 kg.
Längtar efter och komma i gång med träningen igen!
Gilla

Lingon
Kvinna ·
Blondie79: Har du bestämt dig för op? Blir det 450cc bakom hos Örjan?
Gilla

Anonym användare
Ser jättefina ut!!!
Skönt att ha före-bilder att jämföra med sen. Kommer passa på och ta en massa bara för att..... Tror att jag kommer behöva dem när jag börjar tvivla på resultatet sen ;-)
Gilla

DNAngel
Kvinna ·
Grattis till ett så fint resultat....😀
Gilla

Candycane
Kvinna ·
Jättefint resultat! Jag tror att bredare implantat hade sett mer fake ut!
Gilla

Lingon
Kvinna ·
Tack!!
Lillan1972: Ja, förebilderna gör definitivt att man kommer ihåg varför man ville genomgå allt detta! Inte många dagar kvar för dig nu. Spännande!
Candycane: Ja, bredare implantat hade nog inte blivit bra. Jag var ju ute efter ett naturligt resultat och ville inte ha stoooora!
Har du bestämt dig än?
Gilla

Saraaa
Kvinna ·
Skulle du massera nånting?:) de skulle jag men ja har bakom och mitt mellanrum blev bättre med massagen:)
Gilla

Madd3
Kvinna ·
Perfekt storlek! Jätte fina :)
Gilla

Lingon
Kvinna ·
Saraaa: Nej, blev inte rekommenderad någon massage. Men jag har ju siltex och då ska det ju inte behövas.
Gilla

Lingon
Kvinna ·
Madd3: Tack! :D
Såg att du varit på flera konsultationer. Vart ska du opas? Och hur mycket har du tänkt lägga in?
Gilla

Madd3
Kvinna ·
Jag ska opereras hos Dr.Ivan, KKAB Jönköping. Jag har tänkt lägga in 320 :) hoppas det blir bra!
Gilla

hallons
Kvinna ·
Lingon, det var riktigt fina bröst! Du ska vara nöjd med det resultatet, helt perfekta!
Gilla

Trust
Kvinna ·
Jättefina och ser ut att passa dig bra!
Gilla

Lingon
Kvinna ·
Oj, kom den här "gamla" råden upp igen! Tack hallons! ;)
Lade upp nya tvåmånadersbilder på min sida igår. Där ser man att de hängt till sig lite. ;)
Gilla

ida2
Kvinna ·
fin form! :)
Gilla