Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
QueenE profilbild

QueenE

Kvinna ·

14 mar, 2016

*BILDER* 225cc bröst

Bröstförstoring

Så här ser mina bröst ut nu, har gått 11dagar sedan min operation och känns så himla bra. Böt till 225cc på operationsdagen för 250cc kändes lite för stort och känns som jag gjorde rätt val eftersom jag är så "liten" i kroppen. Vad tycker ni ser det lovade ut? Längtar bara tills de "hänger till sig" lite mer. :D

27

Sortera efter

Vaniljros

Kvinna ·

15 mar, 2016

Hur kan man se bilder? Samt lägga upp bilder? :)

Gilla

QueenE

Kvinna ·

15 mar, 2016

Vaniljros skrev:

Hur kan man se bilder? Samt lägga upp bilder? :)

Beror på om du är brons eller silvermedlem. Är du bronsmedlem kan du bara se bilder som ör påklädda:) Lögga upp bilder kan du göra genom att lögga upp på "konto" --> "kontoinställningar"
Gilla

ella22

Kvinna ·

09 aug, 2016

Hej! 
Varför kan jag inte se bilderna? Har en operation inbokad i höst och vill lägga i 200-225. Så svårt att välja storlek så hade varit interessant att se hur det ser ut! :) 
Gilla

vjennifer

Kvinna ·

27 sep, 2016

Hej! Jag vet inte riktigt hur detta forum funkar men tror att jag måste ha silver eller medalj för att kunna se foton! jag har op på måndag och är SÅ osäker på om jag ska ta 225 eller 250 (Mplus!). Skulle behöva se bilder på 225 (finns knappt några på nätet) PANIK! Finns det på något sätt jag kan se hur dina blev med 225? Det skulle vara så snällt av dig om jag kunde få möjlighet att på något sätt se ditt reslultat =( Hälsningar, Jennifer V
Gilla

Pelin96

Kvinna ·

27 sep, 2016

Jättefina! Den storleken passade bra till din kropp! :)
Gilla

bluelotus

Kvinna ·

08 okt, 2016

Såg dina bronsbilder i galleriet, ser verkligen jättefina ut! Jag väger lite mer än dig men sikat på ett resultat som ditt!
Gilla

Hoppitossan

Kvinna ·

08 okt, 2016

Jättefint!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem