Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
litenc

litenc

Kvinna ·

Bilder 240 cc anatomiska 1 månad

Bröstförstoring

Igår fyllde brösten en månad:) vill bara att de ska vara klara nuu, är oroloig för att ja ska ha svårt att få n klyfta eftersom de är anatomiska och låga..det ända som oroar mig är klyftan vill kunna få en fin push! Har ni tips på något man kan göra för att få dem så täta som möjligt? :)  

11

Sortera efter

Cecilia.

Cecilia.

Kvinna ·

Vilka jättefina :) Har inget tips dock :/

Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Jättefina! Har ett supertips om du vill ha en schysst BH som ger en 10 p klyfta.. Wonderbra full effect .Finns bara i 70 i underband men jag har 65 vanligtvis och denna funkar i 70.. Jag får en 10p klyfta i den iofs har jag runda coh1 implantat men är det nån bh du får klyfta i så är det den :) Lycka till!!

Gilla
litenc

litenc

Kvinna ·

tack:) längtar tills de mjuknar till och hoppas på att de blir något större när muskeln släppt som många påstår :) okej , den får ja ta att köpa sen då, 2 månader kvar åhh :/

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Supersnygga boobies 🙂 Å jag tycker att du har ett fint mellanrum redan, mina bröst är längre isär....å det där med cc, visst vill man alltid ha lite mer 😉 haha..men man får försöka vara nöjd!!

Gilla
litenc

litenc

Kvinna ·

tack:D jaa precis , har nojat över  princip allt på senaste. tråkigt att ja bara inte kan va nöjd , men ja får helt enkelt se hur de blir efter några månader. skulle nog inte göra en omop för 100 cc, isånnafall är väl det profilen som känns viktigast, men låg skulle se "naturligast ut" på min lilla kropp sa min kirurg. men har hört att ja kommer se platt ut från sidan sen när de lagt sig enligt folk här på forumet, så de hoppas ja veerkligen inte!

Gilla
litenc

litenc

Kvinna ·

tack:D jaa precis , har nojat över  princip allt på senaste. tråkigt att ja bara inte kan va nöjd , men ja får helt enkelt se hur de blir efter några månader. skulle nog inte göra en omop för 100 cc, isånnafall är väl det profilen som känns viktigast, men låg skulle se "naturligast ut" på min lilla kropp sa min kirurg. men har hört att ja kommer se platt ut från sidan sen när de lagt sig enligt folk här på forumet, så de hoppas ja veerkligen inte!

Gilla
litenc

litenc

Kvinna ·

Gilla
dr dre

dr dre

Kvinna ·

super fina, passar dig perfekt :)

Gilla
milliebillie

milliebillie

Kvinna ·

Du ska vara riktigt nöjd!
Gilla
litenc

litenc

Kvinna ·

Åh tack så mycket va glad ja blir:D hade ont dag 2 och 3 men annars har allt gått så himla bra. ÄLSKAR art clinic , tips till er som inte opat sig!

Gilla
Bläckpennan

Bläckpennan

Kvinna ·

Hej! Ska också lägga in 240 cc anatomiska ( via landstinget ). Jag undrar vad du har för BH storlek nu? :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem