Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Våga-2014 profilbild

Våga-2014

Kvinna ·

07 maj, 2014

*Bilder* 2veckor efter Op -Citadell - Perthese 550cc

Bröstförstoring

Hej alla fina tjejer, Som jag lovat kommer en uppdatering v2 (exakt 13dgr sedan). Opererats på Citadell 24/4, Perthese 550cc så here ti is! Både med kläder bronsbilder i linne; före/efter samt silverbilder! I'm in love!

30

Sortera efter

Vonkan

Kvinna ·

07 maj, 2014

Sååå grymt snygga ;-) kram
Gilla

arigato

Kvinna ·

07 maj, 2014

Förstår att du är kär de är ju vrålsnygga boobs.
Gilla

meride

Kvinna ·

07 maj, 2014

Det förstår jag att du är, "in love"! Fortfarande superfina!

Gilla

Delilah

Kvinna ·

07 maj, 2014

Roligt med nya bilder! Jättefina! Perfekt strl till din kropp! :)
Gilla

Anonym användare

07 maj, 2014

Jättefina bröst, förstår att du är nöjd 😀

Gilla

Flisan69

Kvinna ·

07 maj, 2014

Grattis till jättefina bröst! Dina bilder är ju superbra! De sista visar så tydligt på skillnaden före och efter att något har vuxit! Tummen upp! :D
Gilla

Unknown

Kvinna ·

07 maj, 2014

åååh ser jättebra ut!!

Grattis!! :D

Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

07 maj, 2014

Tack alla fina tjejer, var ju lite nojig över storleken, hade valt denna utan att veta hur stort det är på konsultationen, set så 1v innan Op började jag läsa en massa olika forum med att vissa ångra storleksval! :-/ o så vacklade jag lite, men med hjälp av kompetent personal stod fast vid mitt val-så nu är jag jättenöjd! Trots att det låter mycket med 550cc (för mig iaf) så är det faktiskt inte så jättestort på mig o mina kroppsform! Flisan: hihi Ja, ngt har vuxit över en natt! Jag som väntat i 30 år på detta! :-DD
Gilla

Unknown

Kvinna ·

07 maj, 2014

Våga-2014 skrev:
Tack alla fina tjejer, var ju lite nojig över storleken, hade valt denna utan att veta hur stort det är på konsultationen, set så 1v innan Op började jag läsa en massa olika forum med att vissa ångra storleksval! :-/ o så vacklade jag lite, men med hjälp av kompetent personal stod fast vid mitt val-så nu är jag jättenöjd! Trots att det låter mycket med 550cc (för mig iaf) så är det faktiskt inte så jättestort på mig o mina kroppsform! Flisan: hihi Ja, ngt har vuxit över en natt! Jag som väntat i 30 år på detta! :-DD

:)

Tycker det passar dig perfekt!! <3 550cc låter mycket men det kan ju se olika ut beroende på personen , tycker du valde en passande storlek :)

Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

07 maj, 2014

Unknown skrev:

Våga-2014 skrev:

Tycker det passar dig perfekt!! <3 550cc låter mycket men det kan ju se olika ut beroende på personen , tycker du valde en passande storlek :)

Tack snälla, nu i efter hand är jag jättenöjd att jag körde på min egen magkänsla o beslut och på något sätt vill jag framföra det här, för innan Op var jag inne på forumet o läste en hel del vad tjejer tyckte var "för" stort o fick intrycket att jag också skulle få "bomber" som jag egentligen inte ville ha, utan mitt mål var naturligt fina och fylliga bröst! Nu när jag ser på mina bröst så tycker jag verklige inte att de är bomber utan välutfylld bröstkorg! Kan säga att det är handfull på mitt jobb o min bekantskapskrets som vet om att jag opererats och inte en enda far påpekat, frågat eller poängterat att jag skulle ha fått större bröst! Trots att jag är tillbaka i arbete, går hemma i vardagsklädsel och har varit iväg på middagsbjudning! Hihuh Lycka till unknown! När blir det av för din del?
Gilla

Unknown

Kvinna ·

07 maj, 2014

Våga-2014 skrev:
Unknown skrev:

Våga-2014 skrev:

Tack snälla, nu i efter hand är jag jättenöjd att jag körde på min egen magkänsla o beslut och på något sätt vill jag framföra det här, för innan Op var jag inne på forumet o läste en hel del vad tjejer tyckte var "för" stort o fick intrycket att jag också skulle få "bomber" som jag egentligen inte ville ha, utan mitt mål var naturligt fina och fylliga bröst! Nu när jag ser på mina bröst så tycker jag verklige inte att de är bomber utan välutfylld bröstkorg! Kan säga att det är handfull på mitt jobb o min bekantskapskrets som vet om att jag opererats och inte en enda far påpekat, frågat eller poängterat att jag skulle ha fått större bröst! Trots att jag är tillbaka i arbete, går hemma i vardagsklädsel och har varit iväg på middagsbjudning! Hihuh Lycka till unknown! När blir det av för din del?

Jaa det tycker jag att du ska vara! :) Joo 550 låter ju stort men det behöver ju inte vara det :) När jag kollar igenom bilder så blir jag alltid förvåånad över hur ''mycket'' och ''lite'' dom har lagt i!! :) Men dina är helt perfa och passar verkligen till din kropp och ser verkligen naturligt ut!! :D Hmm jag VILL göra det nu i nov, till min födelsedag! :) men får se om jag får jobb först :/ :)

Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

08 maj, 2014

Unknown, vad roligt! Lycka till! ❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

11 maj, 2014

Hej, la upp en 2,5veckor bild-bara för att visa på hur kort tid som en halv vecka det kan förbättras och formen ändras!
Gilla

Olivia_1993

Kvinna ·

11 maj, 2014

Verkligen totalt lyckade bröst !!!!!
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

11 maj, 2014

Oh vad snäll du är, Olivia_1993! Jag har velat fram och tillbaka i många år innan jag tog steget! (Var så orolig att det skulle bli alldeles för "fake"look) Respekterar tjejer med det med men jag är tvåbarnsmorsa så nu, ju mer tiden går är jag mer o mer övertygade att de kommer att bli "naturliga", ingen i min närhet som inte vet om Op har reagerat, inte ens mina barn!! Trots utökade volymen.. Så hoppas detta håller i sig nu! Hoppas du är nöjd med dina bröst, ser att du är opad 1/4? Lycka till o ännu en gång tack för den fina kommentaren! ❤️
Gilla

Pärlan81

Kvinna ·

11 maj, 2014

jätte fina och snygga bröst :) förstår att du är nöjd, grattis :) För mig har det oxå gått 12 -13 dagar sen min op och jag är mer än nöjd, dröm som har gått i upplevelse för den här mamman iaf, må så gott och ta hand om dig kram

Gilla

Nasse

Kvinna ·

11 maj, 2014

Jättefina bröst, förstår att du är lycklig. Längtar nu till min op på tisdag (13/5) och hoppas att mina kommer att se ut som dina, ska också lägga in 550cc Perheses.

Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

11 maj, 2014

Pärlan81 skrev:

jätte fina och snygga bröst :) förstår att du är nöjd, grattis :) För mig har det oxå gått 12 -13 dagar sen min op och jag är mer än nöjd, dröm som har gått i upplevelse för den här mamman iaf, må så gott och ta hand om dig kram

Snygga boobs du också har fått! Nu är vi glada och väkbystade mammor! Lycka till du med! Hoppas det flyter bra på för dig! Vad för implantat har du? Kramar! ❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

11 maj, 2014

Nasse skrev:

Jättefina bröst, förstår att du är lycklig. Längtar nu till min op på tisdag (13/5) och hoppas att mina kommer att se ut som dina, ska också lägga in 550cc Perheses.

Tack Nasse! Och LYCKA TILL på den stora dagen som närmar sig, hoppas du blir nöjd med! Kliniken är hur bra som helst och personalen hur kompetent som helst! Hoppas du blir nöjd! Perthese är enligt min mening än så länge (bara 2,5v) hur fina implantat som helst! Verkar verkligen bli formade till fina naturliga tuttar! Har du någon egen vävnad? Hoppas du blir nöjd fina mamman! Så skönt att vi mammor också får snygga till och och fullfölja våran önskar! Kommer att tänka på dig på tisdag! Ta mycket före kort, för man har svårt att uppfatta storleken och förändringen! Så var det för mig, visst blev de större och finare men jag hade svårt att se hur stor förändringen verkligen är! Kram ❤️
Gilla

Nasse

Kvinna ·

12 maj, 2014

Våga-2014 skrev:
Nasse skrev:

Tack Nasse! Och LYCKA TILL på den stora dagen som närmar sig, hoppas du blir nöjd med! Kliniken är hur bra som helst och personalen hur kompetent som helst! Hoppas du blir nöjd! Perthese är enligt min mening än så länge (bara 2,5v) hur fina implantat som helst! Verkar verkligen bli formade till fina naturliga tuttar! Har du någon egen vävnad? Hoppas du blir nöjd fina mamman! Så skönt att vi mammor också får snygga till och och fullfölja våran önskar! Kommer att tänka på dig på tisdag! Ta mycket före kort, för man har svårt att uppfatta storleken och förändringen! Så var det för mig, visst blev de större och finare men jag hade svårt att se hur stor förändringen verkligen är! Kram ❤️

Tack Våga-2014, nu börjar jag bli lite nervös inför morgondagen. Ska ta lite kort ikväll för det nog som du säger att man blir storleksblind. Jag har lite vävnad själv, lite assymetri. Tror det kommer att bli perfekt med Perhese för jag vill ha så naturliga bröst som möjligt. Hör av mig i morgon efter op. Kram

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem