Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
emmakk profilbild

emmakk

Kvinna ·

16 feb, 2015

*Bilder* 3 dagars 505 cc bröst!

Bröstförstoring

Nu fyller mina bröst 3 dagar. Jag älskar dom. Dock tror jag att jag blivit storleksblind för dom känns små? Eller är det bara jag? Blir dom större sen, när de ligger bakom muskeln, eller är det bara nåt man säger? Undrar också över "klyftan" kommer den att bli tajtarr ellet kommer det va så brett isär? Många frågor! ;) Vad tycks? :)

8

Sortera efter

kakans

Kvinna ·

16 feb, 2015

ser riktigt bra ut dock :)

Gilla

Oh.oh

Kvinna ·

16 feb, 2015

Vad kul att läsa, ser jättebra och lovande ut :) Visst är det konstigt; när man helt plötsligt har mycket större bröst tycker man dom är små! Att bli storleksblind hör till ;-) Brösten blir ju inte större som så men när de faller på plats och blivit 'ett' med dig upplevs dem helt annorlunda. Större och mer bröstlika liksom. Du kommer ju få mer underpol och svullnaden uppe på lägger sig. Var noga med att ha bhn på och följ instruktionerna du får så brukar det bli bra. Du verkar ha bra förutsättningar!
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

16 feb, 2015

Jätte snygga gumman stort grattis kram kram
Gilla

emmakk

Kvinna ·

16 feb, 2015

Tack för era svar. Önskar nästan att jag valde 600 eller till och med 650 istället. Just nu känns de mindre än jag tänkt. Men jag kanske ändrar mig sen när de ser ut mer som riktiga bröst :) har ju hänt mycket på bara 3 dagar :)
Gilla

Elita

Kvinna ·

16 feb, 2015

Tycker dom ser jättefina ut till din kropp. Stora o fylliga :)

Gilla

zäta95

Kvinna ·

16 feb, 2015

Gick det bra på citadellkliniken för dig?! :) Jag ska snart ner på konsultation.

Vet inte vilken doktor jag ska välja. Osv.

Gilla

silicea

Kvinna ·

16 feb, 2015

Tycker inte de ser små ut, jättefina!

De ändrar sig MASSOR första 3-4 mnd. Får en helt annorlunda form. Växer gör de ju inte men formen blir så mycket bättre att de ser större och fylligare ut. Nu hålls de inne och uppe av din muskel och hud.

Gilla

emmakk

Kvinna ·

16 feb, 2015

Så skönt att höra! Då känns det bättre :) Vill aldrig nånsin behöva göra om operationen, eller tiden eefteråt rättare sagt. Så skönt att de kanske blir som jag vill ändå :) Sambon är dock rädd för dom än så länge. Men hab vänjer sig väl! ;)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem