Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
LadySS

LadySS

Kvinna ·

*bilder* 300 cc, framför muskeln - 2 v

Bröstförstoring

Jaha, så har mina tillskott blivit 2 veckor redan. Dom är inte super-mjuka ännu, men inte stenhårda heller. Jag gillar form och storlek, de ser naturliga ut. Velade från 225cc till 275cc först, men det blev tillslut 300cc. Vilket jag är glad för, de ser absolut inte för stora ut. Med kläder är det ingen ens som märkt bland kompisar jag inte berättat för. Kunde till pch med tagit större. Dom gör inte ont längre, men är lite små-ömma till och från...

12

Sortera efter

Betty

Betty

Kvinna ·

Ser superfint ut!! Grattis!
Gilla
Soho

Soho

Kvinna ·

kanon snygga! :-)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Snygga!!!

Gilla
LadySS

LadySS

Kvinna ·

Tack snälla :-)
Gilla
Madd3

Madd3

Kvinna ·

Ser jätte bra ut!! :)
Gilla
Juli11

Juli11

Man ·

Superfina!
Gilla
Joyce

Joyce

Kvinna ·

Wow, supersnygga redan!! 👍 Och ännu snyggare kommer dom bli när dom hängt till sig 🙂

Gilla
LadySS

LadySS

Kvinna ·

Ni är gulliga ni :-) jag är nöjd. Vänster ser lite större ut, men det var den innan också.
Gilla
Sunshineinhart74

Sunshineinhart74

Kvinna ·

Kanonfina! Skulle vara jättestolt om jag vore du 🙂! En fråga: Känner du av någon kant upptill? Det ser så naturligt ut på bilderna men det jag fått höra är att om man tar framför så finns det risk att det blir som ett "gupp" eller en kant mellan bröstet och implantatet. Men det ser det verkligen inte ut som.
Gilla
Rosenknopp

Rosenknopp

Kvinna ·

Superfina boobisar 👍
Gilla
sia78

sia78

Kvinna ·

fina ..grattis !!
Gilla
LadySS

LadySS

Kvinna ·

Sunshineinhart74 skrev:
Kanonfina! Skulle vara jättestolt om jag vore du 🙂! En fråga: Känner du av någon kant upptill? Det ser så naturligt ut på bilderna men det jag fått höra är att om man tar framför så finns det risk att det blir som ett "gupp" eller en kant mellan bröstet och implantatet. Men det ser det verkligen inte ut som.
Jag känner inga kanter någon stans - inte uppe, klyftan lr utsidan. Men dom är ju rätt "bulliga" upptill fortfarande, men det kommer ju att hänga till sig. Love them!! <3
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem