Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
sommartjej profilbild

sommartjej

Kvinna ·

16 nov, 2012

BILDER!!! 300cc efter 9 veckor :)

Bröstförstoring
Halloj! Nu är jag tillbaka än en gång för att uppdatera och visa min utveckling ;) Blir bara bättre och bättre för varje dag som går! Har inte haft några bekymmer.... förutom att ärren kliar en del stundvis! Men så är det ju med alla sårskorpor typ :P
Här kommer nytagna bilder iallafall :) Kommentera gärna! Och jag svarar gärna på frågor både här eller om nån vill pma mig :)
Kram på er tjejer ;)
Lägger in min förebild också så alla kan se den ;)
24

Sortera efter

Jenvin

Kvinna ·

16 nov, 2012

Snygga boobs!!!;)) Hur känns dom efter 3 veckor? Går de bra o jobba o så som vanligt?
Gilla

Jenvin

Kvinna ·

16 nov, 2012

Förlåt 9 veckor skulle de va;))
Gilla

sommartjej

Kvinna ·

16 nov, 2012

Ja gud ja! Jag jobbar på posten och bär tunga tunga paket... de kunde jag göra redan efter 2 veckor! Vet inte om jag hade tur... men nu känner jag inte av dom överhuvudtaget! Mellan 2-4 veckor kunde det ändå spänna lite då och då... men nu känns det absolut ingenting... lite svårt att tro att jag liksom har opererat mig :P Har typ glömt bort det :P :) Och dom känns verkligen som mina och som om det är min kropp! :D
Gilla

Sep

Kvinna ·

16 nov, 2012

Grattis till ett lyckat och fint resultat!
Snart 8 veckor sedan jag opererades och är också väldigt nöjd. Använder du vanlig bh nu eller fortfarande den du fick efter op? Jag började använda vanlig dock utan bygel efter ca 4 veckor och har något stöd på natten för det känns skönast så. Men det är väl olika vilka rekommendationer man får, vissa ska ju gå utan också för att brösten ska "hänga" till sig.  Intresant att höra hur du gör som är ungefär lika länge efter op som jag.
Gilla

sommartjej

Kvinna ·

16 nov, 2012

Tack :) och va kul att du också e så nöjd!! :) jag använder en annan sportbh än den jag fick på Proforma för den var så himla ful och det gick inte att ha nåt klädesplagg utan att den stack ut. Så jag använder en sportbh från Victoria secret som har kupor och håller brösten på plats väldigt bra :) har börjat använda bh utan bygel då och då och ibland när jag går ut eller ska klä upp mig lite kan jag ha bh med bygel. Men isåfall bara under dom timmarna! Men sover gör jag alltid med sportbhn! Tänker nog fortsätta med det ett tag till :) Har du haft några ångerkänslor som vissa brukar få? Eller har du sluppit det :)?
Gilla

Jenfa91

Kvinna ·

16 nov, 2012

Skit snygga, hoppas mina blir lika bra :) Har du haft ont?
Gilla

nami

Kvinna ·

16 nov, 2012

jätte fina :) förstår att du är nöjd!
Gilla

Tiem

Kvinna ·

16 nov, 2012

Riktigt snygga! Hoppas på ett liknande resultat för mig, vilken profil har du?
Gilla

Missis

Kvinna ·

16 nov, 2012

jätte fint och bra resultat :) !! vad får du för storlek i bygel bh när du provat ut en?
Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

16 nov, 2012

De ser ju toppenfina ut! Gillar verkligen formen! :)
Gilla

lipstick

Kvinna ·

16 nov, 2012

Passar perfekt till din kropp!!! vi har exakt samma kroppsbyggnad. samma längd och vikt.
ska opa mig om 3veckor, 300cc:D jag har mindre bröst än vad du hade före dock:P hoppas jag får ett lika bra resultat som dig!
Gilla

sommartjej

Kvinna ·

16 nov, 2012

Åh va kul! Tack alla!! Jag har typ 70D i bh med bygel! Kan ha 70C också men det kan se lite konstigt ut! Men jag e jättenöjd och tycker att allt har gått jättebra :)! Jag har mellan profil :)!
Gilla

Sep

Kvinna ·

16 nov, 2012

sommartjej skrev:
Tack :) och va kul att du också e så nöjd!! :) jag använder en annan sportbh än den jag fick på Proforma för den var så himla ful och det gick inte att ha nåt klädesplagg utan att den stack ut. Så jag använder en sportbh från Victoria secret som har kupor och håller brösten på plats väldigt bra :) har börjat använda bh utan bygel då och då och ibland när jag går ut eller ska klä upp mig lite kan jag ha bh med bygel. Men isåfall bara under dom timmarna! Men sover gör jag alltid med sportbhn! Tänker nog fortsätta med det ett tag till :) Har du haft några ångerkänslor som vissa brukar få? Eller har du sluppit det :)?

Nej, jag har inte alls haft några ångestkänslor. Bara frustrerad över att inte kunna leva som vanligt första tiden efter op, men nu är ju allt som vanligt igen :)
Jag har använt min gamla amningsbehåar som ger lite mer stöd än vanlig bh men som inte har byglar vilket har fungerat bra och jag har samma storlek nu som när jag ammade vilket var mitt mål :) Dock mer sportbh när jag sover och tränar eller rör på mig mer, brukar också ta på den när jag kommer hem från jobb.
Gilla

LadySS

Kvinna ·

16 nov, 2012

Jätte fina! Jag har också 300 cc men framför, vi har typ samma kropp. Dina ser väldigt naturliga ut, mina är bara 5,5 vecka. Hoppas dom blir lika snygga som dina vid 9 veckor :-)
Gilla

sommartjej

Kvinna ·

21 nov, 2012

Sep - Okej! Så du kör utan bh när du jobbar? :) Va kul att de uppfyllde dina mål och önskningar... jag känner nämligen precis samma :) Jag ville bara FÅ ett par bröst och nu har jag två sjukt fina och jag ser fortfarande mina gamla bröst där så jag e så glad :) Har aldrig ens haft en tanke på att jag borde ha gjort större... som många andra brukar få... jag ville ju bara ha ett par liksom :P

LadySS - Åh tack :) Alltså... jag trodde verkligen inte helt hundra på alla som sa att de förändras varje dag... men det gör dom! Tror du kommer få superfina du med :) Det har du säkert redan :) Det som jag väntar innerlogt på är mer underpol... men jag e galet nöjd :) Ännu gladare och stoltare blir man också av alla fina ord här :)"!!!
Gilla

Sep

Kvinna ·

21 nov, 2012

Oj, missuppfattades nog lite :-) Nej, jag har bh eller sportbh hela tiden, men bh på dagen (på jobb) och när jag kommer hem tar jag på mig sportbh. Är mer aktiv på min fritid än på jobbet då jag jobbar på kontor :-)
Gilla

Jenvin

Kvinna ·

21 nov, 2012

Ok, jag fick sjukskrivning två veckor men vill gå tillbaka efter tio dagar helst:) så därför undra jag om de gick bra å jobba som vanligt. Jag är usk så har oxå tungt jobb. Håller på och donar här hemma och nu är de snart en vecka sen jag opererade mig så har nog oxå haft tur:)
Gilla

Ciita

Kvinna ·

21 nov, 2012

Åh vad fina!! :D Ska opa mig på fredag och lägga in 325ccdelvis bakom. Hoppas jag får lika fint resultat som du!
Gilla

Ciita

Kvinna ·

21 nov, 2012

Vad har du för profil? Är det mp eller hp? (:
Jag har ungefär samma utgångsläge som du och velar fortfarande mellan profilerna :/

Gilla

sommartjej

Kvinna ·

21 nov, 2012

För mig gick det jättebra att jobba som vanligt! Men det e ju olika! Men för mig gick det superbra! Jag har mellanprofil! Annars hade jag nog behövt gå upp en del i cc om jag hade tagit high profile! Jag trivs superbra med min nya c-d kupa som jag fick med mellan :)!! Ser alldeles lagom ut med kläder och så tycker jag :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem