Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Bilder 325 cc u-muskel Jörg Bohn

Bröstförstoring

Hej på er!

För intresserade har jag nu lagt upp före- och efterbilder. Tänkte att det kanske kunde vara intressant för andra som har samma utgångsläge som mig.

Mvh,

Fade to Pretty

8

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Fina dem blev. Nöjd med storleken? :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

vilken skillnad :-) fin du är gumman

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Vad fint det var med ett mindre implantat på dig alla passar inte i små och alla passar självklart inte i stora bröst men det här var riktigt snyggt,hoppas du själv oxå är nöjd dom e ju superfina!!!Kram

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

de ser ju klara ut? är ju skitsnygg form på dom :) hoppas du är nöjd. ser väldigt naturligt ut :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Kan bara instämma!! Wow alltså, superfint på dig! :) Är du nöjd med storleken?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack ska ni ha alla! Vad glad jag blir av era kommentarer och att ni tycker de ser naturliga ut! Eftersom jag aldrig har haft bröst innan vet jag inte riktigt hur jag ska förhålla mig till dem och har också lite svårt att se vad som ser "naturligt" ut.

Det känns dessutom inte riktigt som att de tillhör min kropp riktigt än, det liksom putar konstigt under tröjan där jag brukade vara helt platt innan ;D Ibland känns de SUPERSTORA, men när jag tittar objektivt på min kropp nu (så gott det går) så ser jag att proportionerna på kroppen är mycket bättre, så det är nog mer en vanesak.

Och ni kan ju tänka er lyckan när jag gick och handlade bh för första gången och insåg att jag har D-kupa. D! Kan ni fatta?! Det jublar i hjärtat!

Nu ser jag jättemycket fram emot att ge mig ut och "provköra rattarna"! :D

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Vad fina!! Precis så vill jag ha. Har du någon bild framifrån?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack Vilja! Japp, det finns att se på min profil. De ser lite skeva ut på den bilden och så upplever jag dem inte i verkligheten, men den kan iaf ge en idé om hur de ser ut framifrån... :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem