Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Elvisa

Elvisa

Kvinna ·

*bilder* 325cc 2 mån

Bröstförstoring

Två månader. Ena bröstet längre ner :-(

12

Sortera efter

Zotor

Zotor

Kvinna ·

Jag tycker du har jättefina bröst!! Ser inte ojämnheten men kanske syns mer i verkligheten.? Svårt att se på bilderna. Väldigt fin form iaf :))
Gilla
Pärlan81

Pärlan81

Kvinna ·

hej 

jag tycker som ovanstående att dom var jätte fina :) ser inte ut som dom är olika. 

Gilla
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

Syns inte för ett okänt öga, sen så är det faktiskt så att de flesta kvinnor skiljer sig från ena sidan till den andra, ytterst få har 100% (om nån??) lika bröst på millimetern! Samma är det för övriga kroppsdelar vi har i par! Dina boobs är fina så njut av dem!
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Jävla vad snygga
Gilla
ida2

ida2

Kvinna ·

,fina! ;) vill ha dina <3
Gilla
Saendra

Saendra

Kvinna ·

Är de bara två månader hinner brösten fortfarande förändras mycket, de kommer förmodligen sjunka ner mer :)
Gilla
Julia92

Julia92

Kvinna ·

Såååå jävla snygga! Jag visade min kirurg dina bilder "dessa vill jag ha!!". Hoppas på samma resultat! Tycker du ska vara sjukt nöjd och jag ser ingen skillnad! Kram :)
Gilla
Julia92

Julia92

Kvinna ·

Förresten! Vad har du för bh-storlek nu? Alltså i en typ vanlig hm-bh? Så vet jag på ett ungefär :) kram!!
Gilla
Delilah

Delilah

Kvinna ·

Instämmer med övriga, jättefina!!!
Gilla
Tjenixen

Tjenixen

Kvinna ·

Håller med... Jag ser inte att de e ojämna.
Gilla
Elvisa

Elvisa

Kvinna ·

Tack så himla mycket alla fina! Ojämnheten syns mer i verkligheten. Mailade min kirurg som sa att implantatet kan ha glidit ner. Samma bröst krånglade lite i början. Implantatet hittade inte riktigt sin plats och då fick jag ett bröstband. Ska på ett återbesök i juni så får se då vad han säger. Jag har en liten D kupa. Ville ha C egentligen men är nöjd med storleken ändå. Det är bara svårt att hitta större storlekar i vanliga affärer :-(
Gilla
ida2

ida2

Kvinna ·

De är inte för små och inte för stora så jag förstår dig ;) de ser naturliga ut och skulle kunna vara "dina" ;) men liten d? ser mer ut som en stor d- kupa. Men de kanske är mindre än de ser ut på bild? tycker mina är det. Min storlek är också liten d visuellt men jag tycker att de ser en hel del mindre ut än dina.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem