Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
BoobsFeb14

BoobsFeb14

Kvinna ·

Bilder * 325cc Örjan bröst utveckling

Bröstförstoring

Har nu gått 2 veckor sedan min op på proforma av Örjan, tänkte dela med mig av några bilder :)

16

Sortera efter

frallan

frallan

Kvinna ·

Snygga hörru!! En liten fråga medan jag ändå skrev..hur mycket känner du att du orkar nu efter två veckor? Lyft och ork osv :) tacksam för svar!
Gilla
BoobsFeb14

BoobsFeb14

Kvinna ·

frallan skrev:
Snygga hörru!! En liten fråga medan jag ändå skrev..hur mycket känner du att du orkar nu efter två veckor? Lyft och ork osv :) tacksam för svar!
Tack! :) Nu två veckor efter känner jag mig i princip normal :) har passat mig för lyft då det tagit mot, men idag på jobbet börja jag lyfta tungt (16 kg) och det gick bra! Inge ont vid lyft eller något :) Det enda är väll att på morgon bara att jag är lite stel, men annars är det inget mer "hinder" :) Dom är fortfarande jätte hårda och kan inte trycka ihop dom ännu :) Lycka till!
Gilla
Leoparden

Leoparden

Kvinna ·

Supersnyggaaaa!!! :D Opererade mig dagen efter dig hos honom =) Fan vad roligt =)

Gilla
BoobsFeb14

BoobsFeb14

Kvinna ·

Leoparden skrev:

Supersnyggaaaa!!! :D Opererade mig dagen efter dig hos honom =) Fan vad roligt =)

Tack detsamma! :)
Gilla
frallan

frallan

Kvinna ·

BoobsFeb14 skrev:
frallan skrev:
Tack! :) Nu två veckor efter känner jag mig i princip normal :) har passat mig för lyft då det tagit mot, men idag på jobbet börja jag lyfta tungt (16 kg) och det gick bra! Inge ont vid lyft eller något :) Det enda är väll att på morgon bara att jag är lite stel, men annars är det inget mer "hinder" :) Dom är fortfarande jätte hårda och kan inte trycka ihop dom ännu :) Lycka till!
Låter skönt att veta, vikarierar som undersköterska och ska tillbaka efter två veckor, ska dock försöka att vara så försiktig som möjligt när det gäller lyft och andra tunga saker:) Tack ska du ha!
Gilla
papaya

papaya

Kvinna ·

Jätte snygga! Skall snart op hade lite funderingar kring storleken. Tycker du det känns bra och inte för mkt? vi är ungefär lika långa men du väger mkt mindre. Ville ha 275/300 eller 300/325 ej bestämt mig riktigt.. Kommer har olika storlekar pga bröstskillnad.
Gilla
BoobsFeb14

BoobsFeb14

Kvinna ·

papaya skrev:
Jätte snygga! Skall snart op hade lite funderingar kring storleken. Tycker du det känns bra och inte för mkt? vi är ungefär lika långa men du väger mkt mindre. Ville ha 275/300 eller 300/325 ej bestämt mig riktigt.. Kommer har olika storlekar pga bröstskillnad.
Tack du! Jag tycker 325cc är lagom för min kropp iaf, skulle absolut inte vilja gå ner något mer, jag var inne på 350-375 först men örjan sa att det skulle nog bli för mycket att få in eftersom jag var helt platt innan och att jag är så liten, blev lite besviken men jag trivs ändå med 325! Med kläder kan jag dölja och framhäva som jag vill :) Jag tycker personligen du ska gå med det större alternativet ifall du tvekar, 275-325 är storlekar som inte är uppenbart jättestora, utan man får naturlig bröststorlek :)
Gilla
lojsan

lojsan

Kvinna ·

Jättefint! Förstår att du är nöjd!

Gilla
BoobsFeb14

BoobsFeb14

Kvinna ·

Tack lojsan! Dina är jättefina också :)
Gilla
papaya

papaya

Kvinna ·

Tack för ditt svar. Då skall jag inte oroa mig om jag väljer 300/325. Storleken ser bra ut på dig. :)
Gilla
BoobsFeb14

BoobsFeb14

Kvinna ·

papaya skrev:
Tack för ditt svar. Då skall jag inte oroa mig om jag väljer 300/325. Storleken ser bra ut på dig. :)
Lycka till!
Gilla
Ophelia

Ophelia

Kvinna ·

Jättefina!👍

Ser att du har samma storlek som mig. Hur tycker du det känns med hårdheten eller har svullnade och musklerna börjat släppa?

Gilla
BoobsFeb14

BoobsFeb14

Kvinna ·

Ophelia skrev:

Jättefina!👍

Ser att du har samma storlek som mig. Hur tycker du det känns med hårdheten eller har svullnade och musklerna börjat släppa?

Tack! Jag tycker mina blir mjukare och mjukare för varje dag. Dom var stenhårda första veckan och gick verkligen inte att rubba från sin plats haha! Nu andra veckan har dom mjuknat så jag kan klämma lite iaf, fortfarande jätte fasta :) Svullnaden har lagt sig och dom blir mer och mer runda istället för kantiga som dom var först :) Mätte även mina mått och enligt change.se hade jag 65DD efter 3 dagar, nu 16 dagar senare hamnade jag på 65G..?! Va tvungen o skriva in flera gånger o uppdatera för jag trodde inte mina ögon..
Gilla
BoobsFeb14

BoobsFeb14

Kvinna ·

BoobsFeb14 skrev:
Ophelia skrev:

Jättefina!👍

Tack! Jag tycker mina blir mjukare och mjukare för varje dag. Dom var stenhårda första veckan och gick verkligen inte att rubba från sin plats haha! Nu andra veckan har dom mjuknat så jag kan klämma lite iaf, fortfarande jätte fasta :) Svullnaden har lagt sig och dom blir mer och mer runda istället för kantiga som dom var först :) Mätte även mina mått och enligt change.se hade jag 65DD efter 3 dagar, nu 16 dagar senare hamnade jag på 65G..?! Va tvungen o skriva in flera gånger o uppdatera för jag trodde inte mina ögon..
Oj! 65E mena jag!
Gilla
newboobies

newboobies

Kvinna ·

Superfina!! Verkligen!!

Gilla
BoobsFeb14

BoobsFeb14

Kvinna ·

newboobies skrev:

Superfina!! Verkligen!!