Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

25 feb, 2011

Bilder 345 cc mp

Bröstförstoring

Hej!

Någon som har bilder på sina bröst 345 mp, 300 cc 320 mp? :)

Med eller utan kläder.. 🙂

/ Lisa

30

Sortera efter

noogie

Kvinna ·

25 feb, 2011

Hej! Jag har 345cc MP. Kolla bilder här på forumet och på min blogg 🙂

Gilla

Anonym användare

25 feb, 2011

Nä, men 300/325 HP, la precis upp. Men det var ju inte det du ville se :)

Gilla

Anonym användare

25 feb, 2011

tack så mycket! :)

Noogie känns dina bra, inte för putiga och bröstgårdarna normalhögt upp? :)

Gilla

noogie

Kvinna ·

25 feb, 2011

Nja, de känns inte för putiga, men jag har inte vant mig än riktigt så de känns putiga, men inte för putiga. Men så hade jag ingenting innan op heller. Bröstvårtorna sitter tyvärr för högt upp enligt mig! Detta var inget som jag hade pratat med kirurgen om och inget jag hade tänk på innan heller.... men implantatet är placerat för långt ner tycker jag. Men det har nog ingenting med vilken profil man väljer vad jag vet. Säg till kirurgen var du vill ha dina bröstvårtor :)

Gilla

Anonym användare

26 feb, 2011

Okej okej..

Nej vet inte om det är profilen som gör att det blir mer eller mindre putigt?!

Okej det ska jag göra.. Men dina bröst är ju snygga! Jag har lite mer än du hade från början så vet inte om jag ska gå ner till 320 mp? kanske?

Gilla

noogie

Kvinna ·

26 feb, 2011

Tack! 🙂 Jag vet faktiskt inte, är inte så bra på att rekommendera andra storlek! Men jag tror att om du velar mellan en mindre och en större storlek så ska du ta den större. Det sa min kirurg till mig 🙂

Gilla

Anonym användare

26 feb, 2011

Noogie, vilka drömtuttar! :)

Gilla

noogie

Kvinna ·

26 feb, 2011

Tuttfian: Oj tack så mycket! 😀

Gilla

Anonym användare

27 feb, 2011

Noogie: Ska du korra dina för att få bröstvårtorna längre ned? Vad sa kirurgen på återbesöket?

Gilla

Anonym användare

22 apr, 2011

Noogie, jag skulle bli överlycklig om jag fick ditt resultat. Vad har du för bröstbredd?
Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

22 apr, 2011

blir också överlycklig för såna .... smile2u  ska vi ha 345or nu?=)))) herregud  jag kommer vara helt veck i skallen innan denna veckan passerat el nästa...ojoj  måste komma ihåg att säga att han för inte sätta längre ner än nödvändigt  jag har ju lite låga redan från början

Gilla

Anonym användare

22 apr, 2011

Ja när jag ser noogies resultat så känns det hundra, i storlekstabellen blir 390 cc nästa för oss m rätt bredd 12,5 cm o det känns stort. Cosmo var så säker på att 300 cc mx var enda alternativet för mig så jag provade inte fler vilket jag ångrar nu. Ristestet känns svårt. Ja, vad gör vi?
Gilla

Anonym användare

22 apr, 2011

lisa41 skrev:

Hej!

/ Lisa

Hej Lisa! Jag har både 320 och 345 MP. Har 320 i vänster och 345 i höger. Min egna vävnad var ca 50 resp. 80 cc innan, alltså näst intill obefintlig! Finns både klädda och avklädda bilder i min profil. :)
Gilla

noogie

Kvinna ·

23 apr, 2011

MammaMisen: oj jag har inte sett att du skrev till mig :( Jag vill korra men jag har inte varit på återbesöket än, ska dit i slutet på maj.

Smile2u: tack så mycket! Jag har/hade 12,0 cm på ena och 12,5 cm på andra.

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

23 apr, 2011

smile2u skrev:
Ja när jag ser noogies resultat så känns det hundra, i storlekstabellen blir 390 cc nästa för oss m rätt bredd 12,5 cm o det känns stort. Cosmo var så säker på att 300 cc mx var enda alternativet för mig så jag provade inte fler vilket jag ångrar nu. Ristestet känns svårt. Ja, vad gör vi?

Det är samma här,ångrar att jag inte stod på mig o provade ett par till  arrrgh=(..men men  huvudsaken det löser sig FÖRE op=)...380 är nästa snäpp på mp profilen  12,7 i bredd   ska mejla Cosmo så hoppas jag på svar innan nästa vecka är slut samt ringa om implantaten finns inne...får inte glömma..påminn mig=)))  min stora fyller år o jag har massor i veckan som kommer o jag vet hur jag är,,glömmer lätt då o kommer på när det är för sent...mig i ett nötskal..får sätta lapp på kylskåpet=) el datorn=)))

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

23 apr, 2011

Mattis skrev:
lisa41 skrev:

Hej!

/ Lisa

Hej Lisa! Jag har både 320 och 345 MP. Har 320 i vänster och 345 i höger. Min egna vävnad var ca 50 resp. 80 cc innan, alltså näst intill obefintlig! Finns både klädda och avklädda bilder i min profil. :)
'

Tycker dina är superfina o perfekt placering...önskar likadana!=)  Hur känner du dig nu när det gått ett tag? Repade du dig snabbt?

Gilla

emme

Kvinna ·

23 apr, 2011

tinkerbell1 skrev:

smile2u skrev:

Det är samma här,ångrar att jag inte stod på mig o provade ett par till  arrrgh=(..men men  huvudsaken det löser sig FÖRE op=)...380 är nästa snäpp på mp profilen  12,7 i bredd   ska mejla Cosmo så hoppas jag på svar innan nästa vecka är slut samt ringa om implantaten finns inne...får inte glömma..påminn mig=)))  min stora fyller år o jag har massor i veckan som kommer o jag vet hur jag är,,glömmer lätt då o kommer på när det är för sent...mig i ett nötskal..får sätta lapp på kylskåpet=) el datorn=)))

Tinkerbell1.   

Jag ska opas av tuve mårtensson på citadell. Han sa att de alltid har dessa implantaten hemma : 380MP och 440 HP. Men det är ju alltid bra att ringa o säga ifrån :)

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

23 apr, 2011

Alltså vanliga strl=)  Tack emme,det låter ju bra=)  Får spader här,får inte ha ansiktet i solen så är inomhus,ska på ansiktsbehandling nästa lö o ta veck något ytligt blodkärl...ska också bli skönt att få gjort så man slipper täcka med foundation jämt=) men behövs nog två behandlingar trodde dom o då får jag inte vara i solen på 4v till men det kan ju kvitta med nyopade bröst o allt så bra tajming=)))får se positivt=)

Gilla

emme

Kvinna ·

23 apr, 2011

tinkerbell1 skrev:

Alltså vanliga strl=)  Tack emme,det låter ju bra=)  Får spader här,får inte ha ansiktet i solen så är inomhus,ska på ansiktsbehandling nästa lö o ta veck något ytligt blodkärl...ska också bli skönt att få gjort så man slipper täcka med foundation jämt=) men behövs nog två behandlingar trodde dom o då får jag inte vara i solen på 4v till men det kan ju kvitta med nyopade bröst o allt så bra tajming=)))får se positivt=)

Oh vad kul :) Jag har blivit helt besatt av mitt utseende nu sen jag beslöt mig för en bröst op. har funderat på att fixa näsan o läpparna, o nu blev jag sugen på en ansiktsbehandling..  Usch.. nu måste jag sluta.. Men prio nr 1 är ju brösten. Gud vad jag längtar. Jag har fjärilar i magen :D

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

23 apr, 2011

Du ser jättefin ut Emme,tycker inte du behöver bekymra dig alls=)  Läpparna kan ju va kul om man vill o det försvinner ju om man inte blir nöjd,dom gör ju det på citadell också,Kerstin hade ju nyss gjort där,jättefint=) Jag fick sån skithy när jag var gravid=( så försöker få ordning på den nu...blir väl inte som innan men betydligt mkt bättre ändå=) men det lite röda jag har på kinder o näsan trodde dom lätt jag fick bort samt blodkärlen så det ska bli sååå skönt  avskyr det.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem