Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Orhe

Orhe

Kvinna ·

*Bilder* 375cc bakom muskeln, 1-2v efter op

Bröstförstoring

Nu har även jag lagt upp lite bilder på mina nya vänner. Än så länge går allt smidigt och över förväntan, får hoppas det håller i sig. Kanske någon annan här som också opererats för ca 2 veckor sen? :)

19

Sortera efter

Duckan

Duckan

Kvinna ·

Orhe skrev:
Nu har även jag lagt upp lite bilder på mina nya vänner. Än så länge går allt smidigt och över förväntan, får hoppas det håller i sig. Kanske någon annan här som också opererats för ca 2 veckor sen? :)
Tittade på dina bilder, ser jättefint ut! Inga blåmärken eller något? Jag opades för en vecka sen och ser ganska mörbultad ut än. Har dina börjat mjukna något? Mina är obehagligt hårda fortfarande.. Hoppas det händer lite mer nästa vecka på läkningsprocessen:)
Gilla
Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

Finns ju inga bilder i inlägget?

Gilla
Orhe

Orhe

Kvinna ·

Missade att få med dem i i lägget, finns bilder på min profil/sida. :)
Gilla
Orhe

Orhe

Kvinna ·

Duckan: Tack! Jodå, jag blev ganska blå precis i bröstvecken, framförallt på ena sidan, synd knappt framifrån och börjar försvinna nu. Var även lite gröngul över bröstbenet & ner på revbenen, men det är nästan helt försvunnet nu, 12 dagar efter op. :) mina bröst började bli mjuka efter dag 7, men det skiljer sig lite från dag till dag. :)
Gilla
Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

Ser redan väldigt bra ut! :)

Hoppas att allt fortsätter som det ska :)

Gilla
Duckan

Duckan

Kvinna ·

Orhe skrev:
Duckan: Tack! Jodå, jag blev ganska blå precis i bröstvecken, framförallt på ena sidan, synd knappt framifrån och börjar försvinna nu. Var även lite gröngul över bröstbenet & ner på revbenen, men det är nästan helt försvunnet nu, 12 dagar efter op. :) mina bröst började bli mjuka efter dag 7, men det skiljer sig lite från dag till dag. :)
Okej, ser riktigt bra ut iaf:) Ja man måste nog ha en rejäl dos tålamod med sina nya vänner ;) har förresten också en före och en efterbild på min profil :)
Gilla
Orhe

Orhe

Kvinna ·

Duckan skrev:
Orhe skrev:
Okej, ser riktigt bra ut iaf:) Ja man måste nog ha en rejäl dos tålamod med sina nya vänner ;) har förresten också en före och en efterbild på min profil :)
Ja, tålamod är nog nyckelordet... Inget jag brukar vara så bra på i vanliga fall. ;) Kikade på dina bilder, tycker det ser jättefint ut, även dina ser ut att ha blivit fina snabbt efter operationen!
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Inte 2 v sedan jag opererade mig men supergrattis till fina bröst! Lycka till med läkningen! 

Gilla
Nineties-Kid

Nineties-Kid

Kvinna ·

Fint resultat! :)
Gilla
Duckan

Duckan

Kvinna ·

Orhe skrev:
Duckan skrev:
Orhe skrev:
Ja, tålamod är nog nyckelordet... Inget jag brukar vara så bra på i vanliga fall. ;) Kikade på dina bilder, tycker det ser jättefint ut, även dina ser ut att ha blivit fina snabbt efter operationen!
Tack! Tycker själv att de sett groteska och mörbultade ut men sen blir man kanske lite hemmablind också ;) får hoppas de börjar mjukna lite så känns de ju mer som en del av mig!
Gilla
Orhe

Orhe

Kvinna ·

Duckan skrev:
Orhe skrev:
Duckan skrev:
Orhe skrev:
Tack! Tycker själv att de sett groteska och mörbultade ut men sen blir man kanske lite hemmablind också ;) får hoppas de börjar mjukna lite så känns de ju mer som en del av mig!
Man är ju alltid mest kritisk själv.. ;)
Gilla
Orhe

Orhe

Kvinna ·

Ann skrev:
Hej !! Behöver lite hjälp
Vad behöver du hjälp med? :)
Gilla
Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

Ann skrev:
Hej !! Behöver lite hjälp

Kapa inte denna tråd med något du behöver hjälp med, denna tråd är just hur TS resultat ser ut nu.

Skapa i så fall hellre en ny tråd.

Gilla
Liiia

Liiia

Kvinna ·

Jag opererades också för en vecka och mina har också en del blåmärken kvar och de är hårda haha!!
Gilla
Liiia

Liiia

Kvinna ·

Duckan skrev:
Orhe skrev:
Tittade på dina bilder, ser jättefint ut! Inga blåmärken eller något? Jag opades för en vecka sen och ser ganska mörbultad ut än. Har dina börjat mjukna något? Mina är obehagligt hårda fortfarande.. Hoppas det händer lite mer nästa vecka på läkningsprocessen:)
Jag opererades också för en vecka och mina har också en del blåmärken kvar och de är hårda haha!!
Gilla
Orhe

Orhe

Kvinna ·

Liiia skrev:
Vad spännande! Hur känns det annars, är du nöjd, hur har du haft med smärta och så? Vad har du lagt in för implantat? :)
Gilla
Cindie

Cindie

Kvinna ·

Hej !! Behöver lite hjälp Har inlägg idag 250 cc har kapsel på ena bröstet ! Ska operera mig å ta bort kapsel , passar på då att byta båda å göra lite större . Frågan är 400 cc eller 450 cc har idag 70 c kan även ha 75 b ibland Väger 52 å är 158 lång smal över bröstkorgen ! Snälla lite tips hur väljer man , inläggen e runda å skulle vara lite mindre i omkrets !!
Gilla
Liiia

Liiia

Kvinna ·

Orhe skrev:
Liiia skrev:
Vad spännande! Hur känns det annars, är du nöjd, hur har du haft med smärta och så? Vad har du lagt in för implantat? :)
Jo det känns jätte bra! :) jag hade riktigt ont de första dagarna, de var riktigt hemska haha kan säga att jag nog sldrig mått så dåligt haha nu börjar det bli bättre så det är skönt :) Jag har lagt in 590 hp motiva, bakom muskeln :)
Gilla
Orhe

Orhe

Kvinna ·

Liiia skrev:
Orhe skrev:
Liiia skrev:
Jo det känns jätte bra! :) jag hade riktigt ont de första dagarna, de var riktigt hemska haha kan säga att jag nog sldrig mått så dåligt haha nu börjar det bli bättre så det är skönt :) Jag har lagt in 590 hp motiva, bakom muskeln :)
Usch, skönt att det släpper!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem