matilda89
Kvinna ·
27 feb, 2011
BILDER 4 dagar efter op 500/410cc
Bröstförstoring4 dagar har gått, fortfarande väldigt strutiga, känns som all cc är i profilen och inte på bredden? (Alltså ser mkt större ut i profil än framifrån?) varför är det så? Vill ha stora bröst.. Har 65 F i tortybhn som för övrigt sitter svin hårt..! Kändes som jag tappade brösten när jag tog av den, haha! Bröstvårtorna vet jag att det kommer sitta liiite olika (jörg sa ca 7mm) men ser ut som det är större skilllnad? Kommer det ändras?
Tänkte jag lägger upp bilder med några dagars mellanrum så får jag/ni se hur dem utvecklas :)
Någon mer som har fortfarande har skit ont efter 4 dagar? uuhu!
Kommentera gärna :)
Sortera efter
Anonym användare
27 feb, 2011
Malin88
Kvinna ·
27 feb, 2011
man får helt enkelt ha tålamod :) tänk också på att de andra alternatvet inte hade gett så jättestor skillnad från de du valde.
jag fick med två tortyrer, för först sa han jag inte behvde den mer, men sen blev vecken oskarpa o ljög jag hade slängt tortyren så fick en ny, fast en storlek större, den va för stor o mellanrummet blev större av den så sydde in byglarna helt misslyckat hehe, så fick ha den gamla äckliga ändå :P
matilda89
Kvinna ·
27 feb, 2011
Goldenheart: haha är han? Perfekt, ska ju träffa honom i övermorgon så får se vad han säger, samt att jag inte inte ha så mycket skidbacke, så funderar på att inte använda bröstbandet så länge, men ska fråga jörg vad han tror. haha, mmh.. hur högt uppe har du bröstbandet och hur hårt? Ja, men precis! Efter muskeln släppt (när det nu är?) blir dem större ? Men jag känner precis som du att jag vill ha större än normalt eller så.. Vill att det ska synas att jag har stora bröst.
Guldskor: Ja forumet gör en hel galen :P tror att 580cc blir sviiin bra, stort och bra :D
Ms: Tack vad söt du är! Jag kanske är storleksblind? :P Men vill ha STORA bröst..
Anonym användare
27 feb, 2011
Jag kommer sååå väl ihåg känslan av att man "tappar" brösten :)) Jag var lindad i bandage i 4 dagar efter op, och fick just den känslan när jag fick ta av bandaget första gången o skulle duscha... Det var verkligen obehagligt! Jag tyckte det kändes så ett tag i början, innan man vant sig.. Nu känns brösten som mina egna och som att de alltid har suttit där :)
Du, det ser riktigt lovande ut det där! Jag blir grön av avund när jag ser vilka stora, fina bröst du kommer ha om några månader :)))
matilda89
Kvinna ·
27 feb, 2011
Jaa, jag ville bara hålla i dem för tänkte att jag tappade dem annars? Men finns det något sätt man kan göra för att få bort den känslan eller kommen den efter hand? Ska på återbesök på tisdag och då ska jörg lära mig hur jag ska massera brösten typ..
Ååh tack! :) Vad glad jag blir, jag hoppas det iaf! men du ahr ju också jätte stora?
Anonym användare
27 feb, 2011
Jaa, jag ville bara hålla i dem för tänkte att jag tappade dem annars? Men finns det något sätt man kan göra för att få bort den känslan eller kommen den efter hand? Ska på återbesök på tisdag och då ska jörg lära mig hur jag ska massera brösten typ..
Ååh tack! :) Vad glad jag blir, jag hoppas det iaf! men du ahr ju också jätte stora?
Det kommer efterhand. Tillslut kommer du inte tänka på det längre.. Asch, jättestora vet jag inte. Det ligger väl i betraktarens ögon, haha.. Nog är de stora, men som jag sa förut - jag skulle lätt kunna ha 100 cc till i varje utan att det ser sjukt stort ut. Men det är ju ändå 500 cc så :)
GoldenHeart
Kvinna ·
27 feb, 2011
matilda89; jag har fått 3st utan att behöva säga ngt alls :) Tycker att du redan har fin skidbacke faktiskt, trots att brösten är så nya. Bröstbandet har jag rätt hårt och på övre delen av brösten, där det är som bulligast. Min skidbacke börjar arta sig, men har bröstbandet för att hjälpa inläggen lite att trilla ner i sina fickor :) Har hört att många skrivit att de tycker att brösten blivit större/fylligare när muskeln släppt, det är såklart individuellt. Jag hoppas att mina får fylligare underpol :)
Jag tycker att du har valt en bra storlek om du vill ha STORA bröst! 👍
GoldenHeart
Kvinna ·
27 feb, 2011
Den där känslan att brösten ska trilla av när man tar av sig BH:n försvinner efterhand. Tog nog 2-3 veckor för mig att bli av med den helt. ror tyvärr inte att man kan göra ngt direkt åt det för att skynda på det.. Det handlar mer om att vänja sig vid att man har större bröst än innan :)
matilda89
Kvinna ·
27 feb, 2011
Kicka: Vill du inte lägga ut bilder på dina bröst? Vore jätte kul att se =) Jag försåt precs vad du menar, tror säkert du hade kunnat bära upp 600cc utan problem.
Goldenheart: Men när fick du dem, på återbesöket då eller? :) Ja, men precis.. tror jag kommer få ännu mer skidbacke väldigt lätt just för att jag hade bröst innan o perationen? Jag tror som du säger att det ger bra hjälp att lägga implantatet på plats och i fickorna och innan dess dem får sin verkliga form.
Anonym användare
28 feb, 2011
Kicka: Vill du inte lägga ut bilder på dina bröst? Vore jätte kul att se =) Jag försåt precs vad du menar, tror säkert du hade kunnat bära upp 600cc utan problem.
Goldenheart: Men när fick du dem, på återbesöket då eller? :) Ja, men precis.. tror jag kommer få ännu mer skidbacke väldigt lätt just för att jag hade bröst innan o perationen? Jag tror som du säger att det ger bra hjälp att lägga implantatet på plats och i fickorna och innan dess dem får sin verkliga form.
Jag har bilder :) De ligger i profilen! Eller menar du nakenbilder? :p
GoldenHeart
Kvinna ·
28 feb, 2011
Yes, fick dem på återbesöken. Har fått en ny BH varhje gång jag varit där :P Ska träffa Jörg idag också, så får se om jag får ytterligare en.. haha! Nä, tror inte att jag behöver fler nu :) Eftersom mina bröst inte format till sig än antar jag att jag ska ha både BH och bröstband minst 2 veckor till.. Har haft det i snart en månad, mentar tydligen lång tid för mina bröst att ploppa ner i sina fickor.. :P
matilda89
Kvinna ·
28 feb, 2011
Kicka: Yes menar utan bh :) pleeeease!
matilda89
Kvinna ·
28 feb, 2011
Goldenheart:
Hur många återbesök är det, och hur ofta? (Jag bor liksom i Oslo, sjukt jobbigt att åka dit för 40 min prat och instruktion :P ) Men första gången är ju viktigast, sedan sa de att jag kunde ringa Jörg samt skicka bilder. Känns inte lika bra men..
Haha, tycker ändå dina har utvecklas väldigt mycket! Malin88 berättade att hon fick inte sin runda form förren mycket senare, och att det blev lite större efter 3 månader igen! :O tihi
GoldenHeart
Kvinna ·
28 feb, 2011
matilda; Jag hade lite fler återbesök eftersom jag bor i Malmö och kan träffa Jörg på kliniken där. Så jag har varit där 3 gånger sedan min op. Du ska ju dit imorgon, och sen kanske det blir på 3-månaderskollen nästa gång. Möjligtvis att ni ses en gång däremellan också.
Tack :) Ibland är det ju svårt att se utvecklingen själv när man tittar på sina bröst varje dag. Aha, då är det ju ett tag kvar och man har ngt att se fram emot .. :D
Anonym användare
28 feb, 2011
Kicka: Yes menar utan bh :) pleeeease!
Jag har lagt upp två bilder nu.. Men de är ganska dålig kvalitét, lite suddigt o dåligt ljus osv..
matilda89
Kvinna ·
28 feb, 2011
Goldenheart:
Okej, men då är det ju as skönt för dig om du redan bor i Malmö :) då kan du ju träffa honom så ofta du känner du behöver det!
Nej, förstår det, man är ju van att se sina bröst varje dag, därför är det lätt att bli storleksblind tror jag.
Kicka: Du har ju jätte stora bröst :)
GoldenHeart
Kvinna ·
28 feb, 2011
matilda: Ja, det är skönt att ha så nära till mottagningen. Men det är ju många som opar sig på Citadell som bor långt ifrån och inte har möjlighet att träffa sin kirurg så ofta, och det brukar ju gå hur bra som helst ändå :) Lycka till imorgon hos Jörg :)
Anonym användare
28 feb, 2011
Jag bor långt borta från mottagningen, så jag var dit på konsult. och sedan ska jag opa mig där. Men sedan har vi pratat om att jag akn ta bort knutarna från stygnen och fota dem hemma eftersom de är så långt bort.
Åker inte direkt 6-7 timmar för att ta bort stygn och fota dem. Tur gick de bra, tyckte kirurgen och sedan är ju min kille utbildad till undersköterska så han kan hjälpa mig 👍
Anonym användare
28 feb, 2011
Goldenheart:
Okej, men då är det ju as skönt för dig om du redan bor i Malmö :) då kan du ju träffa honom så ofta du känner du behöver det!
Nej, förstår det, man är ju van att se sina bröst varje dag, därför är det lätt att bli storleksblind tror jag.
Kicka: Du har ju jätte stora bröst :)
Jag tycker inte det :) När jag är naken ser de iof ganska stora ut, men i kläder och på håll ser det ut som vilka bröst som helst.. Jag är ju inte direkt pinnsmal.. 65 kg fördelat på 171 cm, så brösten ser ganska normalstora ut på mig. Hade de suttit på en mindre tjej hade de säkert sett mkt mkt större ut :) Jag kanske får banta ner mig lite, haha.
Anonym användare
28 feb, 2011
Jag hoppas att inte mina blir försmå ;) Vill ju inte opa mig och så ser dem ungefär lika stora ut som innan op ;P
Super fina ut och STOOORA! Haha! Du behöver ej oroa dig över att dem ser små ut ;)
Grattis!