R3kan
Kvinna ·
02 jun, 2011
Bilder 400/450 cc, bikini
Jag fick äntligen tummen ur och tog lite bilder i bikini på mina 400/450 cc. Det är typ 9 dagar sedan korr nu då vi la in 450 i höger bröst. Snart 8 månader sedan jag bytte 270 cc till 400 😀
Tiden går fort! Jag slängde med en bild i klänning också 😉
Sortera efter

Anonym användare
02 jun, 2011

Mrs V
Kvinna ·
03 jun, 2011
Va fint :)

Masa
Kvinna ·
03 jun, 2011
Vad fin o snygg du är:-)) Ser perfekt med 400cc!! O den svarta bikinin brån H&M👍, kanske köper den idag:-))

Boobies
Kvinna ·
03 jun, 2011
Wow.. Snygg kropp.. Snygga bikinis.. Tuttarna är ju helt perfekta till dig.. 😀

Anonym användare
03 jun, 2011
Håller med tjejerna ovanstående, ser helt perfekta ut!! :D

R3kan
Kvinna ·
03 jun, 2011
Tack va söta ni är! :) <3
Jag tycker att man ser att de är fejk eftersom de är ganska stora till rätt liten kropp, men det spelar ingen roll. Tycker att de ser ganska lagom ut ändå :) Min sambo tycker dock att man kan tro att de är äkta, men misstänker att han ljuger för att han tror att jag blir ledsen annars eller så? haha :P
Masa: Ja, köp bikinin från HM, den är helt underbar! Och en kap för 199 kr ;)

stjärna84
Kvinna ·
03 jun, 2011
wow vilken fin vit klänning var är den ifrån?

R3kan
Kvinna ·
03 jun, 2011
wow vilken fin vit klänning var är den ifrån?
Den är också från HM. Kolla på HM-shop online http://shop.hm.com/se/start
Jag har aldrig sett den i butik men på internetbutiken finns den iaf. Kostar 500 kr. Jag har strl 34 och den sitter tajt över brösten, kan inte ha BH under men det behövs ju inte heller :)

Malin88
Kvinna ·
03 jun, 2011
o va fint! o fan vad fin kropp du har :) bär upp brösten väldigt snyggt. är baddräkten från hm? för den blev man sugen på :)

Boobydoll
Kvinna ·
03 jun, 2011
You foxy fox!!

R3kan
Kvinna ·
03 jun, 2011
Gud va söta ni är :) Tack!
Varför blir man gladare när man får komplimanger av tjejer än av killar? Det betyder typ mer när en tjej säger det kanske?
Malin, ja den är från HM. Riktigt kap verkligen, 199 kr bara! Jag tog strl 36 och tycker att den sitter bra. Lite stor i midjan och liiite liten över brösten men jag är ändå jättenöjd med den! :) Köp köp köp :)

Malin88
Kvinna ·
03 jun, 2011
okey :) ja den va billig. jad en va jättefin!, har sett den men har trott den aldrig skulle sitta bra om den skulle passa brösten, men man kan ju alltid testa :)

Anonym användare
03 jun, 2011
Gu vad snyggt!!! :))
Det ser jättefint ut, och vilken snygg bikini!