Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
R3kan profilbild

R3kan

Kvinna ·

02 jun, 2011

Bilder 400/450 cc, bikini

Kläder: operationsplagg, BH mm

Jag fick äntligen tummen ur och tog lite bilder i bikini på mina 400/450 cc. Det är typ 9 dagar sedan korr nu då vi la in 450 i höger bröst. Snart 8 månader sedan jag bytte 270 cc till 400 😀

Tiden går fort! Jag slängde med en bild i klänning också 😉

13

Sortera efter

Anonym användare

02 jun, 2011

Det ser jättefint ut, och vilken snygg bikini!

Gilla

Mrs V

Kvinna ·

03 jun, 2011

Va fint :)

Gilla

Masa

Kvinna ·

03 jun, 2011

Vad fin o snygg du är:-)) Ser perfekt med 400cc!! O den svarta bikinin brån H&M👍, kanske köper den idag:-))

Gilla

Boobies

Kvinna ·

03 jun, 2011

Wow.. Snygg kropp.. Snygga bikinis.. Tuttarna är ju helt perfekta till dig..  😀

Gilla

Anonym användare

03 jun, 2011

Håller med tjejerna ovanstående, ser helt perfekta ut!! :D

Gilla

R3kan

Kvinna ·

03 jun, 2011

Tack va söta ni är! :) <3
Jag tycker att man ser att de är fejk eftersom de är ganska stora till rätt liten kropp, men det spelar ingen roll. Tycker att de ser ganska lagom ut ändå :) Min sambo tycker dock att man kan tro att de är äkta, men misstänker att han ljuger för att han tror att jag blir ledsen annars eller så? haha :P

Masa: Ja, köp bikinin från HM, den är helt underbar! Och en kap för 199 kr ;)

Gilla

stjärna84

Kvinna ·

03 jun, 2011

wow vilken fin vit klänning var är den ifrån?

Gilla

R3kan

Kvinna ·

03 jun, 2011

Linda85 skrev:

wow vilken fin vit klänning var är den ifrån?

Den är också från HM. Kolla på HM-shop online http://shop.hm.com/se/start
Jag har aldrig sett den i butik men på internetbutiken finns den iaf. Kostar 500 kr. Jag har strl 34 och den sitter tajt över brösten, kan inte ha BH under men det behövs ju inte heller :)

Gilla

Malin88

Kvinna ·

03 jun, 2011

o va fint! o fan vad fin kropp du har :) bär upp brösten väldigt snyggt.  är baddräkten från hm? för den blev man sugen på :)

Gilla

Boobydoll

Kvinna ·

03 jun, 2011

You foxy fox!!

Gilla

R3kan

Kvinna ·

03 jun, 2011

Gud va söta ni är :) Tack! 
Varför blir man gladare när man får komplimanger av tjejer än av killar? Det betyder typ mer när en tjej säger det kanske? 

Malin, ja den är från HM. Riktigt kap verkligen, 199 kr bara! Jag tog strl 36 och tycker att den sitter bra. Lite stor i midjan och liiite liten över brösten men jag är ändå jättenöjd med den! :) Köp köp köp :)

Gilla

Malin88

Kvinna ·

03 jun, 2011

okey :) ja den va billig. jad en va jättefin!, har sett den men har trott den aldrig skulle sitta bra om den skulle passa brösten, men man kan ju alltid testa :)

Gilla

Anonym användare

03 jun, 2011

Gu vad snyggt!!! :))

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem