Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Bilder! 400cc bröst med kläder

Bröstförstoring

Nu har mina kära bröst blivit 2månader :)

26

Sortera efter

citadell2011

citadell2011

Kvinna ·

fina resultat Dr Oya kan hon, har sett många fina resultat från hennes op. men vad hade du för utgångsläge innan första op? Ja velar ännu med stl.val =)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ja verkligen :) hon är suverän! Jag var kort och gott helt platt fyllde inte ens en a-kupa Har D nu och tycker d passar bra till resten av kroppen :) Kan få en fin stor hylla men även dölja om de skulle behövas.. Ja valde oxo mellan två stl och är glad att ja valde de större alternativet Lycka till med stl valet tjejen! Kram
Gilla
Längtar större

Längtar större

Kvinna ·

Åh vad fint!! Du ska vara superglad!! ;)

Gilla
lalle

lalle

Kvinna ·

super fina :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Taack tjejer :) Längtar större: Jag är suuuper glad och nöjd!! Hihi
Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

skitsnyggt!! passar dig jättebra :)

Gilla
Nayna

Nayna

Kvinna ·

Wow va snygga bröst! Vad har du för implantat? Jag var nyss på konsultation och vi pratade om Mentors 325cc hög profil, men nu när jag ser ditt resultat tror jag att jag måste gå större :) Var du helt helt platt? Vad har du för mått under bysten?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tackar!! Ja jag var nästan helt platt innan hehe :) Jag har 70D nu innan 75A ja har mentor gelé ultra hög profil runda :D Åh va spännande! Vi har liknande kropps stl vad har du tänkt för slut resultat/stl ?
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack Malin! Måste få säga att dina nya är sjukt snygga! :) Nästan så man blir sugen på att göra större hihi
Gilla
Nayna

Nayna

Kvinna ·

Ja jag tyckte att det va bra jämförelse då vi verkar va ganska lika stora :)

Jag vet faktiskt inte vilken bh-storlek jag vill ha det handlar mer om hur dom ser ut men ge mig dina så är jag nöjd hehe...men jag gillar stora bröst men jag vill gärna att det ska se relativt normalt ut när man har kläder på...

Jag kollade på implantatsguiden, stämmer det att dina var 10,8cm breda? För bredden är nåt jag oroat mig över för jag tyckte 11,5cm som kirurgen rekommenderade lät smalt, men om dina är ännu smalare så låter det ju bra...nu tänker jag mer 350-375cc hög eller ultra hög...

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hehe va go du är tack va glad ja blir :) Ja precis så kände ja oxo, att de ska se stora ut när ja vill och även kunna döljas, med arbetskläder samt tjock tröjor tänker man inte på art de är sillisar.. Oj d kommer ja faktiskt inte ihåg, måttet.. :( Ja ultra hög gör de mer putit och enligt mig själv syns mer :) Du har inte någon bild på ditt nuvarande utgångsläge?
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

På bilderna har ja heller ingen bh utan bara ett tight linne.. Ja undrar hur de kommer se ut sen när man kan börja använda push-up ;)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ser grymt bra ut :) Helt plötsligt blev man ännu mer taggad :D

Gilla
pojkmorsan

pojkmorsan

Kvinna ·

skit snygga måste ja bara säga :) längtar tills ja kan säga de samma om mina :D

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack! Blir så glad av alla fina komentarer
Kram på er :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Assnygga! Verkligen fin form, hoppas jag också får sådär ;)

Ska lägga in 375 hos Örjan Gribbe på proforma den 4 januari, längtar så jäkla mycket nu! :D

Du har inte haft nå problem?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Åh va roligt, lycka till :) min vän gjorde sin OP hos Örjan nyligen och fick ett sjukt snyggt resultat! :) Nej inga komplikationer alls, överansträngde mig dock första veckan och fick extrema smärtor i vänstra bröstet men de la sig snabbt när ja vilade :) sen har allt gått bra och ärren syns knappt :)
Gilla
Nayna

Nayna

Kvinna ·

Nu har jag lagt upp bilder ;)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Nayna: Ja tror 350-375cc hög eller ultra hög kommer passa dig riktigt riktigt bra! :D

pratat nått me med kliniken? :)

Gilla
l_watts

l_watts

Kvinna ·

Jätte snyggt på dig, helt bakom verkar vara det som jag vill ha med... men jag har långt kvar till jag har bestämt mig. 

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem