matilda89
Kvinna ·
BILDER. 410/500cc 4 veckor efter op! =)
Jäklar vad tiden går.. 4 veckor sedan jag låg på operationsbordet och tänkte jag tar lite nya bilder.
Skickar bilder till Jörg varje vecka för att han ska se utveckling av dem (eftersom jag bor i Oslo) så blir det lite långt att åka dit varje gång.
Vissa dagar är jag väldigt missnöjd och får gråtattacker, medan andra dagar är jag väldigt nöjd trots allt.
Bröstvårtorna sitter i olika höjd, men det är nog något jag får leva med..
Kan iallafall skippa tortyr bh:n och använda vanlig bygel bh men som ger bra stöd.
Vad tycker ni om mina nya kompisar?
Sortera efter

GoldenHeart
Kvinna ·

Molly
Kvinna ·
Jätte snygga 😀 dom har verkligen ändrat form sen i början. Dom ser lite mer runda ut nu och har verkligen blivit skit snygga 👍

matilda89
Kvinna ·
Goldenheart: TACK :) Tycker de är också rätt sexiga ;) Hur går det för dina finingar?
Molly: åh tack :) Eller hur? Jag känne ratt de utvecklas jätte mycket varje vecka, men tror inte de kommer bli sååå stor förändring f.o.m nu, men man vet ju aldrig :P

Anonym användare
Jag tycker de är HUR FINA SOM HELST! :) Och ändå har det bara gått en månad så mycket mer kommer hända! :D Tycker du ska vara supernöjd! 👍

GoldenHeart
Kvinna ·
matilda; Det går bra tycker jag. Väntar dock fortfarande på att de ska bli mer runda i formen och smälta ihop med implantaten.. Fast överlag är jag mycket nöjd! :) Ska på BH-shopping imorgon :D Skönt för dig att slippa tortyren nu också!

tjo
Kvinna ·
Väldigt fina! 👍
Inte tycker jag bröstvårtorna är så ojämna heller, absolut inget nån annan kommer tänka på iaf! Ibland måste man ju acceptera att människan inte är helt symmmetrisk nånstans egentligen..
Grattis! Hoppas att jag också får så fina nån dag!😉

Sandrah
Kvinna ·
Nu börjar det likna nåt 😀 Sa ju att dom hade fantastisk potential från början! Dom är jättefina... och finare kommer dom att bli! Tror dessutom att höjdskillnaden du upplever på bröstvårtorna kommer jämna ut sig sen när det har sjunkit och svullnat av som det ska!

Malin88
Kvinna ·
skitsnygga!! o dina är ju superfina när du ligger ner också :) mina va/är ovala o åker ut i armhålorna. tycker du ska va jättenöjd :)

Anonym användare
Superfina

optimus
Kvinna ·
Wow Matilda!!!!!! :) Fan, det börjar arta sig, visste det!! Skitsnyggt!!! 😀

matilda89
Kvinna ·
Cookie: Ja, det har hänt mycket under en månad, verkligen! Känslorna är så sjukt olika, ibland super nöjd, ibland jätte missnöjd. Ibland är de för stora oftast är de för små.. haha :P
Goldenheart: Men de senaste bilderna tycker jag att de ser ut som de har flytit ihop väldigt mycket bättre än för någon vecka sedan!
Tjo: Nja, tror väl mest det är jag som tänker på det, och det syns ju betydligt mer på bild eller så, man ska nog försöka sluta störa sig på små saker, men blir lätt att man gör det, tyvärr. Men tack så mycket :) tror säkert du kommer få kanon snygga bröst!
Sandrah: Haha, jaa kanske det, fast hade ju olika form samt storlek innan op. Men de är fortfarande lite svullna så de kommer säkert utvecklas en den del till.
Malin: Åh tack gumman :) Jaa de börjar fasktiskt bli bättre form på dem, fast känns som de liksom blir mindre också på något sätt. Va inne på change och köpte en "vardags bh" med en stabil bygel, men den sitter inte alls bra mellan brösten, alltså tortyr bh:n sitter ju helt mot huden mellan brösten men hittar INGEN annan bh som gör det.. spelar det någon roll?
Maggan: Tacktacktack! Hur går det för dig?
Optimus: hahah, ja verkligen :D Försöker inte ta bilder ofta då blir man oftast positivt överraskad när man väl gör det :)

Malin88
Kvinna ·

matilda89
Kvinna ·
Okej, så det går typ inte hitta? =/ Men du tror inte det gör något då? För känns som att de fortfarande läker, och att det är viktigt med att ha bh:n mellan brösten, om du förstår vad jag menar?
Förresten tycker jag du ska köpa en hund.. :)

funny
Kvinna ·

GoldenHeart
Kvinna ·
Matilda; Tack, söt! Det är svårt att se frändring själv när man kollar på dem hela tiden :P Hoppas dock att det blir ännu bättre :)

GoldenHeart
Kvinna ·
frändring = förändring 💡 Jag har nog inte riktigt vaknat än..

E M M A
Kvinna ·
Shit vilka stora bröst!!! Jätte snyggt :)

lajsa123
Kvinna ·
;) spännande att följa din utveckling! ser jättebra ut!! :)

matilda89
Kvinna ·
Tack vad snälla ni är tjejer! :)
Goldenheart: nej men visst är det så, ibland måste man bara höra det från någon utomstående. :)
Jag tycker att de är riktigt sexiga! 👍