Anonym användare
Bilder 425cc, f.d. tubulär
Lägger in lite bilder på mina nya bröst som jag tog i förrgår, då 8 dagar gamla. Har lagt in runda 425cc high profile bakom muskeln. Med tanke på att jag faktiskt var tubulär innan så tycker jag att resultatet redan ser ganska bra ut. Anders sydde dock en tråd runt mina vårtgårdar för att dra ihop bröstvårtorna lite.
Hur lång tid tar det ungefär för bakombröst att mjukna och få en rundare form?
Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare
Tack så mycket =) Ja det känns faktiskt helt underbart att inte behöva gå runt och må dåligt över brösten längre, en helt otrolig känsla. Kan inte fatta att jag velade i så många år innan jag verkligen genomförde detta, det är såååå värt det!

Anonym användare
Dom ser jättefina ut!
Stort grattis, hoppas att du är nöjd med dom!

Anonym användare
Ser ut att bli superfint! :) Stort grattis!!!

Anonym användare
Weeeeeeeeee!!!!!! Kan det bli SÅ DÄR BRA!!!???? Fan det kunde jag inte drömma om....hoppas hoppas de kan få till mina tuttar lika syggt oxå!! Längtar tills mars då det är min tur att få bort mina döfula tuttar... Säger som dig "varför har man väntat så länge"? Men ärligt talat trodde jag inte att det gick att fixa tuttar som ser ut som mina, men jag hade ju inte heller fatttat att det fanns fler än mig där ute som har bröst som saknar underpol och mest liknar strutar....
Grattis till dina superfina bröst MED UNDERPOL!!!! Gissa om jag är avis!!! 💋
Kram norrland

guldskor
Kvinna ·

annzz
Kvinna ·
Ser bra ut och kommer bli mycket bättre!! Tro mig :D

lajsa123
Kvinna ·
stort gattis!!! SER superbra ut!!!! :)

Anonym användare

Anonym användare
Vilken förändring gumman ser hur bra ut som helst!!GRATTIS och KRAM

Anonym användare
Tack så mycket för alla fina kommentarer :) Känns helt fantastiskt att äntligen ha bröst som man inte behöver må dåligt över längre, en sådan befrielse!
Kram
Åh, va härligt - och underpol! Wow! 👍 Toppenbra!
Bakombröst tar ju längre tid att forma sig, jag har framför och min kirurg sa att om 3 månader kan man ana resultatet, men om ett år kan man se det.. tåålamod alltså! Och för min del, bröstbandsanvändning. Mina är bara 2 dygn och jag hoppas att smärttoppen är nu, haha, för ondare kan jag inte tänka mig, hrrm.. men vill man va fin får man lida fin!
Massor med kramar från en fd tubis till en annan fd tubis! :D Fattar du - det är ÖVER nu?!?! Helt ofattbart tycker jag.. Ha det gott, lycka till med allt snygging!