emme
Kvinna ·
bilder 440 hp 6 dagar
Nu kan jag röra mig utan problem. Har inget ont alls. Känner bara bröstbandet o bh:n som trycker på. Och fy fasen vad fort de utvecklas !! :)
Sortera efter

tjo
Kvinna ·

guldskor
Kvinna ·

emme
Kvinna ·
Tack, ska på kontroll imorgon. mitt ena bröstveck är lägre än det andra. Men jag får inte upp bygeln där den ska sitta. får paniik.. de har läkt så fint o så fort, hoppas bara att tuve säger att allt ser bra ut och att det bara är ögat som lurar mig..

optimus
Kvinna ·
Åh, fina!!

Michaelai
Kvinna ·

Anonym användare
Alltså, såååå himla fina!!! :) Helt otroligt vad snabbt! Och vad skönt att du inte har ont längre! :) Lycka till på återbesöket! :)

emme
Kvinna ·
Ja, det har verkligen gått snabbt. Och jag älskar att se resultat fort vanligtvis också, annars blir det lätt att jag blir otålig och nedstämd. vill bara att de ska börja kännas som mina, men det går framåt. Och TACK för era fina kommentarer. Ni är supersöta här på pof !

Anonym användare

Tina
Kvinna ·
Vad fina dina är...mina är fortfarande så bulliga, eller mest det ena iaf.

Anonym användare
Jättefina, avis på din skidbacke...

Anonym användare
Grattis! Jättefina! ALLA som opererats på Citadell den här månaden har fått sjukt fina bröst redan! Det ser ju lovande ut för oss andra som väntar på vår tur! :)

GoldenHeart
Kvinna ·
Gud vad snygga de är!! :D

Pixel
Kvinna ·
Jättefina! Man hade aldrig kunnat tro att de bara är 6 dagar!

Anonym användare
åh så perfect👍

emme
Kvinna ·
Tack alla :) Ja, tuve sa att det gått väldigt fort för mig när det gäller backen, ska bara ha den löst i några dagar till sen kan jag skippa den, weeehoooo :D :D Ska bli så skönt. Så nu är det bara att massera dem försiktigt till den formen jag vill ha. Så skönt. Ja, allas bröst är verkligen fina, citadell rocks !

hik
Kvinna ·
Vad roligt! :D Och vad skönt att det går så snabbt, måste kännas hur bra som helst! :)

hik
Kvinna ·
Jag kan se bilder nu, jättefina! :) du har knappt några blåmärken eller någonting ju :o

chikko
Kvinna ·
Vad fina dom ser ut! Ser ju bara profilbilden då jag är bronsmedl. Men dom ser superfina ut! Ska op.as hos örjan den 13/10 med 425 eller 450 cc runda hp bakom muskeln. Hoppas mina blir lika fina. Vill bara inte att dom ska bli för stora så man ser ut som 2 bröst på ben.....
NICE!!👍