Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Nova profilbild

Nova

Kvinna ·

21 jan, 2011

bilder 450cc framför, 14dagar

Bröstförstoring

Idag är mina bröst 14 dagar och det firar jag med lite bilder. Ser att de förändras, tyvärr för sakta men det går och rätt håll iaf :) De ser sneda ut på vissa kort men jag lutar lite som man ser på nyckelbenen. Skiljer inte många mm på vårtgårdshöjden i verkligheten iaf :) Så det är bara att härda ut. Dock är det svårt att se profilen ordentligt för tejpen sitter så hårt över vårtgården :/ Och så ber jag om ursäkt för att det är lite suddigt... min karl försökte agera fotograf :P Plockar med en bild från op-dagen oxå där de ser groteskt stora ut! Kram på er

11

Sortera efter

Michaelai

Kvinna ·

21 jan, 2011

Fina redan nu! Kommer bli to die for när dom är klara kan jag tänka mig ! :)
Gilla

Nova

Kvinna ·

21 jan, 2011

hahaha tack! ja de hoppas jag på iaf! Min man är redan helt såld på dem, ändå ville han inte att jag skulle operera mig :P Lääängtar så tills de trillat ner lite mer bara!! Otålig 😉

Gilla

Anonym användare

21 jan, 2011

Blir ju supersnyggt! Som sagt liiite svårt att se för tejpen men, kommer bli jättebra!

Shit vilken skillnad från dag ett! Skönt att veta att de svullnar av, är själv på dag ett nu och tycker brösten börjar vid nyckelbenen... ;)

Gilla

Jesspeach

Kvinna ·

21 jan, 2011

I mina ögon har du helt perfekta bröst, precis såna som jag önskar mig :)
Gilla

Nova

Kvinna ·

21 jan, 2011

LinaV83: ja det är lite svårt med tejpen men om en vecka ska jag byta så så blir det nog bättre. Ja första dagarna kändes det som jag kunde luta huvudet med dom och sova. Sååå stora. men nu börjar de ta sig form :)

Jesspeach: Tack!! Kul att höra, fast jag inte själv är helt nöjd än. Är nöjd med storleken men vill ha ner dom lite mer så blir det kanon! 🙂 Dom känns redan som en del av mig!

Gilla

Flisan79

Kvinna ·

21 jan, 2011

Tycker också att de är kanon redan, helt klart som jag vill ha det👍

Gilla

Nova

Kvinna ·

21 jan, 2011

Tack va snälla ni är 😀

Gilla

Malin88

Kvinna ·

22 jan, 2011

skitsnygga! på 2 veckor bara! ser ju tom klara ut! mina såg förjävliga ut de första veckorna :) men de blir väl finare fortare när man har framför :) tycker du ska va väldigt nöjd!

Gilla

smiley85girl

Kvinna ·

22 jan, 2011

Grattis Grattis till ett superfint resultat :)

Gilla

Nova

Kvinna ·

22 jan, 2011

Taaack va gulliga ni är 😀  Jag är verkligen supernöjd!! Vill bara ha mer underpol och skidbacke för nu är de aningens höga. Och det har ju bara gått 2 v så jag kommer nog få det snart hoppas jag :) Ja jag har hört att det går fortare med framför oxå. Den storlek jag kommer ha tror jag blir 70F enligt change men de är ju inte helt klara än så det kanske ändras. har provat 70E och det är för litet.

Kraam på er!

Gilla

Anonym användare

23 jan, 2011

Gosh vad snygga! :O Lätt någonting jag skulle kunna tänka mig! :) Tummarna upp!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem