Kaakan
Kvinna ·
*BILDER* 450cc HP 9 veckor!
Här är mina bröst 9 veckor idag. Är väldigt nöjd o allt gått bra hittils! En negativ sak är att jag nu tycker dom är små ;)) o ångrar att jag fegade så. Hade op o konsultation direkt efter så var väl mkt nervositet o stress ivägen o tyckte de såg jätteputigt ut under tshirten, o hann inte tänka igenom att de skulle försvinna lite ijumed o lägga bakom. Önskar jag hade runt 550 kanske! Men men är extremt bättre än före, ska lägga upp en förebild oxå! Så skall inte klaga så :))
Sortera efter

Plattutten
Kvinna ·
Jag tycker att du har fått ett jättefint resultat, och storleken passar din kropp väldigt bra :)
Gilla

zzofia
Kvinna ·
Jätte fina :)
Gilla

Bubblegum
Kvinna ·
Jättefina:)
Gilla

031112
Man ·
Tycker storleken passar dig fint. Dem är super snygga :)
Gilla

minis
Kvinna ·
Jättefina! :)
Gilla

Kaakan
Kvinna ·
Tack alla!! :D Så kul o få höra :)
Gilla

Anonym användare
Fina! Väldigt tajt klyfta för att vara Örjan-bröst :)
Gilla

December82
Man ·
Snygga bröst! :-)
Gilla

Kaakan
Kvinna ·
Ja de är dom.. hmm kanske ä för att mina bröstvårtor pekar åt sidorna rätt mkt? han rekomenderade mig MP men de ville jag ikke ha ;)
Gilla

Tess
Kvinna ·
Du har ju fått jätte snygga bröst! Grattis!! Och så tycker jag att de är allt annat än små. Tycker dem är stoora!
Gilla

Nallebuu
Kvinna ·
Jätte fina :-) o dom är inte små... ;-)
Gilla

Dream91
Kvinna ·
Skitsnygga bröst ! Utseende messigt och storleks messigt!!
Gilla

Kaakan
Kvinna ·
Tack så mkt :) Känns skönt o höra att dom inte är små ;) Man blir väl blind för denna storleken! När man kollar förebild sen så blire de "hjälp hade ja verkligen så små" så man glömmer så lätt:)
Gilla

dakt73
Kvinna ·
fina ;););););
Gilla

ollie
Kvinna ·
Oj vad fina!:-) förstår att du är nöjd!
Gilla

kakan xoxo
Kvinna ·
Jätte fina tjejen :)
Gilla

lime22
Kvinna ·
Smexxiii jätte fina !! :))
Gilla

MissFiona
Kvinna ·
Jätte fina och storleken passar dig perfekt.
Gilla

Kaakan
Kvinna ·
åh tack tjejer :) kommer snart lite nytt dom har faktiskt ändrat sig lite på denna korta tid redan :)
Gilla