Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
tittutt profilbild

tittutt

Kvinna ·

22 okt, 2013

*BILDER* 450cc hp coh2 19 dagar!

Bröstförstoring

Hej på er! Idag är mina bröst 19 dagar och såhär ser dem ut. Jag märker stor skillnad nu, dem börjar mjukna litegrann, de är fortfarande hårda men betydligt mjukare än i början iallafall så det är alltid något! Ärren känns superbra, lite chockad att dom inte är rödare faktiskt! Har använt aloevera gel på hela brösten och extra på ärren innan jag satt på ny tejp och det verkar vara bra :) Kan väl tycka att mina underpoler inte är så markerade men jag hoppas och tror att det kommer med tiden :) Något som stör mig lite är att när jag drar upp armarna långt bak så är det som att huden sytts fast för tight på ena bröstet så det drar upp min hud från bröstkorgen typ.. Jöttekonstigt men hoppas att det också rättar till sig. Det känns förövrigt som att dom börjar åka ner lite nu, särskilt vänstra bröstet och därmed börjar min dB att synas mindre pepparpeppar:))

14

Sortera efter

tuttsanna

Kvinna ·

22 okt, 2013

Åhh Så synd att jag inte är silver än Så jag kan se och förstå bättre vad du pratar om.. jag tror att din hud kommer att lösa sig :) inte konstigt det är tajt med allt under huden :p hoppas oxå ditt db försvinner! Kan ta några månader vad jag förstått men har det börjat på läcka Så gör det nog de :D
Gilla

boobsforlife

Kvinna ·

22 okt, 2013

Ser superfina ut redan!!🙂
Gilla

Pygme

Kvinna ·

22 okt, 2013

Jag tycker verkligen du ska var nöjd med dem! Jättefina, och vilka fina ärr!
Gilla

tittutt

Kvinna ·

22 okt, 2013

Tack så jättemycket :))
Gilla

Tantjs

Kvinna ·

22 okt, 2013

Fin fina tuttar och fantastiskt fina ärr!!!!
Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

22 okt, 2013

Åh, de ser superfina ut!
Gilla

Harley

Kvinna ·

22 okt, 2013

Superfina boobs och wow vilken snygg kropp du har!
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

23 okt, 2013

Riktigt snygga ärr! Tuttarna var inte alls tokiga dem heller. Dem där kommer du ha mycket roligt med och vara stolt över :)
Gilla

Smileon

Kvinna ·

23 okt, 2013

Fantastiskt snygga ärr, och vad gosiga de ser ut redan! Hur kommer det sig att du valde att smörja in med aloe vera?
Gilla

Molle1981

Kvinna ·

23 okt, 2013

Otroligt fina
Gilla

tittutt

Kvinna ·

23 okt, 2013

Tack så mycket alla :) smileon ang aloe vera gelen så såg jag det på Apoteket när jag köpte min kirurgtejp och då tänkte jag att ärren säkert skulle må bra av det då det även innehåller massa vitaminer och min kirurg rekommenderade ren c-vitamin på ärren.. Det var en chansning och det verkar fungera :)
Gilla

krullis

Kvinna ·

23 okt, 2013

Super fina,,,, Tror du jag kan få liknade resultat me mitt utgångsläge,,,ska ha 415cc:-)
Gilla

tittutt

Kvinna ·

23 okt, 2013

Krullis det tror jag säkert :) vi hade ju inte helt olika utgångslägen, du hade lite större byst och jag lade i lite mer så absolut :)
Gilla

krullis

Kvinna ·

23 okt, 2013

Toppen,,,,nu hoppas man på att allt gå bra och inga komplikationer:-) E lite nervös har 3 små barn som jag vill vakna till...och min man oxå så klart som kommer att ha d lite tufft:-)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem