Salt26
Kvinna ·
27 mar, 2013
*Bilder* 4mån. 255 anatomiska.
BröstförstoringHej allihopa!
Nu har det gått ca 4 mån efter min bröstoperation. Jag har äntligen, efter många års önskan, fått bröst:) Jag valde ett mindre inplantat, 255 anatomiska. Trots att min egna bröstbredd är 12 cm så valde jag 255-inplantatet som är 11,5 cm brett. Jag var orolig just i början, när jag läste här på forumet då de flesta valde ett bredare inplantat.
För mig var det viktigt att efter op forfarande uppfattas som "nätt". Jag upplever dock att projektionen är snäppet för mycket på min kropp..hade nog velat ha medelprojektion.
Jag har lagt upp några bilder i bikini samt utan för att visa utvecklingen.
Sortera efter
Salt26
Kvinna ·
28 mar, 2013
Mary007, vad bra att du mår bra och att läkningen går bra:)
Jag har sett här på forumet att flera tjejer har nämnt micropore( har ingen aning om vad det är, får googla)
Jag fick med mig en tejprulle från kliniken som jag ska använda till och med månad 6, så nu är det bara 2 månader kvar:)
Jag sov med en stödbehå de första 2,5 månaderna och sedan dess har jag sovit utan behå och sover ibland på magen eller på sidan och det funkar bra:) Som jag har förstått det så tar det 6 veckor för fickorna att läka och det är väl egentligen viktigast att man då kanske sover på rygg och använder stödbehå. Jag känner igen mig med nojjigheten:)
Gilla
Mspgirl1
Kvinna ·
09 maj, 2013
Å vad fina :)
Gilla
Salt26
Kvinna ·
09 maj, 2013
Mary007 skrev:
Menar såklart mepiform, micropore är ju tejpen.. ;D
Gilla