MizzShiny78
Kvinna ·
27 maj, 2011
*Bilder* 5 v, 550cc
BröstförstoringLägger upp några bilder på mina 5,5 veckors bröst. Gjorde ju bröstlyft och förstoring. Allt har gått bra, någraöverbelastade snitt som nu är ok. Såå nöjd med storleken fast jag ibland kan tycka dom är liite stora ibland :) men hellre det är för små ;)
Sortera efter
Anonym användare
27 maj, 2011
MizzShiny78
Kvinna ·
27 maj, 2011
Hej!
Skriv minst 15 inlägg och lägg ut nån bild på dig så brukar det gå fort att bli silvermedlem :)
tuttified
Kvinna ·
27 maj, 2011
Wow! Skitsnygga bröst! =) Grattis!
MizzShiny78
Kvinna ·
27 maj, 2011
Tack :D Det samma!!!
tinkerbell1
Kvinna ·
27 maj, 2011
Jättefina!Blir toppen!
Opticruise
Kvinna ·
27 maj, 2011
MizzShiny78
Kvinna ·
27 maj, 2011
Anonym användare
27 maj, 2011
Toppenfint!!! Stort grattis!! :)
optimus
Kvinna ·
27 maj, 2011
Härligt!! Visst är det en sjuk känsla att helt plötsligt ha fasta, apsnygga, runda bröst!?! :D Grattis!
annzz
Kvinna ·
27 maj, 2011
Skit snyggt 😀
MizzShiny78
Kvinna ·
27 maj, 2011
Tack!!! :D
Anonym användare
27 maj, 2011
Guud så fina!
Har precis gjort lyft samt flyttat bak mina 500cc. Hoppas mina blir lika fina som dina. Just nu ser dom inte alls nå roliga ut, men det är ju bara 2 dagar sen min operation!
Just nu känns dom suupersmå i jämförelse med när jag hade framför, hoppas att dom hamnar på plats snart =)
Opticruise
Kvinna ·
27 maj, 2011
Ja det ena bröstet har varit tråkigt med läkningen från början.Ena ärret är PERFEKT.. medans det andra är fult ,ser inte klokt ut,sen a på det bröstet med fula ärret är vårtgården uttänjd ,så den är större :( Måste ringa min kirurg och fråga vad det beror på..Det bröstet är i o f s lite större ,men tycker inte den lilla skillnaden ska tänja ut vårtgården såpass..
Tycker ju tyvärr som är för små med :( Vet ej om jag blivit storleksblind,men känner mer och mer att dom är för små..Dina är ju skitsnygga,grym storlek👍
optimus
Kvinna ·
27 maj, 2011
Hoppas allt blir bra för dig Johaani och hoppas du blir nöjd denna gång!!
Anonym användare
27 maj, 2011
Tack Optimus, det hoppas jag med 😀 Har lagt ut en bild nu, men har ju bara gått 2 dagar sen operationen än.
optimus
Kvinna ·
27 maj, 2011
Ser fint ut, kommer bli skitbra när de ploppar ut👍!! Förstår att du inte var nöjd med din framförplacering =/
Va synd att jag ej kan se några bilder 🙁 Ska nämligen lägga in 550 el 600 själv 🙂