Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
MizzShiny78 profilbild

MizzShiny78

Kvinna ·

27 maj, 2011

*Bilder* 5 v, 550cc

Bröstförstoring

Lägger upp några bilder på mina 5,5 veckors bröst. Gjorde ju bröstlyft och förstoring. Allt har gått bra, någraöverbelastade snitt som nu är ok. Såå nöjd med storleken fast jag ibland kan tycka dom är liite stora ibland :) men hellre det är för små ;)

16

Sortera efter

Anonym användare

27 maj, 2011

Va synd att jag ej kan se några bilder 🙁 Ska nämligen lägga in 550 el 600 själv 🙂

Gilla

MizzShiny78

Kvinna ·

27 maj, 2011

Hej!

Skriv minst 15 inlägg och lägg ut nån bild på dig så brukar det gå fort att bli silvermedlem :)

Gilla

tuttified

Kvinna ·

27 maj, 2011

Wow! Skitsnygga bröst! =) Grattis!

Gilla

MizzShiny78

Kvinna ·

27 maj, 2011

Tack :D Det samma!!!

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

27 maj, 2011

Jättefina!Blir toppen!

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

27 maj, 2011

Gud va snygga .. Blir avis på storleken .. Hur ser dina vårtgårdar ut? Min ena är perfekt och den andra har tänjts ut och ärret är fult .. Hoppas det blir bättre :-(
Gilla

MizzShiny78

Kvinna ·

27 maj, 2011

Dom ser faktiskt rätt ok ut, har ju på några ställen haft lite överbelastade ärr som nu är väg att bli fina men det kommer nog bli lite bredare ärr där. Ska lägga ut kort på det nästa gång som jag byter tejp. Du har ju oxå väldigt fina bröst och väldigt fin storlek. Har ditt ena ärr tänjts ut fastän du använt tejp?
Gilla

Anonym användare

27 maj, 2011

Toppenfint!!! Stort grattis!! :)

Gilla

optimus

Kvinna ·

27 maj, 2011

Härligt!! Visst är det en sjuk känsla att helt plötsligt ha fasta, apsnygga, runda bröst!?! :D Grattis!

Gilla

annzz

Kvinna ·

27 maj, 2011

Skit snyggt 😀

Gilla

MizzShiny78

Kvinna ·

27 maj, 2011

Tack!!! :D

Gilla

Anonym användare

27 maj, 2011

Guud så fina!

Har precis gjort lyft samt flyttat bak mina 500cc. Hoppas mina blir lika fina som dina. Just nu ser dom inte alls nå roliga ut, men det är ju bara 2 dagar sen min operation!

Just nu känns dom suupersmå i jämförelse med när jag hade framför, hoppas att dom hamnar på plats snart =)

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

27 maj, 2011

MizzShiny78 skrev:
Dom ser faktiskt rätt ok ut, har ju på några ställen haft lite överbelastade ärr som nu är väg att bli fina men det kommer nog bli lite bredare ärr där. Ska lägga ut kort på det nästa gång som jag byter tejp. Du har ju oxå väldigt fina bröst och väldigt fin storlek. Har ditt ena ärr tänjts ut fastän du använt tejp?

Ja  det ena bröstet har varit tråkigt med läkningen från början.Ena ärret är PERFEKT.. medans det andra är fult ,ser inte klokt ut,sen a på det bröstet med fula ärret är vårtgården uttänjd ,så den är större :( Måste ringa min kirurg och fråga vad det beror på..Det bröstet är i o f s lite större ,men tycker inte den lilla skillnaden ska tänja ut vårtgården såpass..

Tycker ju tyvärr som är för små med :(  Vet ej om jag blivit storleksblind,men känner mer och mer att dom är för små..Dina är ju skitsnygga,grym storlek👍

Gilla

optimus

Kvinna ·

27 maj, 2011

Hoppas allt blir bra för dig Johaani och hoppas du blir nöjd denna gång!!

Gilla

Anonym användare

27 maj, 2011

Tack Optimus, det hoppas jag med 😀 Har lagt ut en bild nu, men har ju bara gått 2 dagar sen operationen än.

Gilla

optimus

Kvinna ·

27 maj, 2011

Ser fint ut, kommer bli skitbra när de ploppar ut👍!! Förstår att du inte var nöjd med din framförplacering =/

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem