Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
mräv

mräv

Kvinna ·

*BILDER* 5 veckor, 350 framför

Bröstförstoring

Japp, nu har det gått 5 veckor. Brösten känns som mina gamla bröst ( innan graviditerna) och jag tänker knappt på att jag är opererad längre. De är väldigt mjuka och har läkts fort.

Dock trampade min lilla 10 månaders bebis på mitt vänstra bröst när jag låg och vilade i soffan och brösten bara var ngt vecka gamla. Fick ett stort blåmärke efter det och hade skitont. Just detta bröst har inte lika fin form i profil som det högra. Har ingen aning om detta beror på olyckan eller om det hade sett ut så ändå. Stör mig på det..tror dock inte det är nåt som kirurgen skulle korra.

I framtiden kommer jag nog behöva ett litet minilyft..ska försöka vara jättenoga med bra stöd.

Annars är jag nöjd :) 

13

Sortera efter

Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Som jag skrev i min tråd Jättefina👍

Gilla
Sol71

Sol71

Kvinna ·

Superfina

Gilla
Pixi

Pixi

Kvinna ·

Jätte fina!!
Gilla
Sc11

Sc11

Kvinna ·

Dina bröst är jättefina, och precis i den storleken jag vill att dom ska se ut som.  Jag ska ha 450cc, men har just nu bara 125 i egen vävnad, knappt något. Undrar om det blir ungeför samma ressultat som på dig? För du hade väl mer vävnad än mig?

Dom ör verkligen jättefina :) Vi är i nästan samma storlek med.178 cm, 61 kg. Jag har dock bredare höfter och mindre axlar..

Svårt med storleken!

Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Vaför tror du att du ska ehöva ett minilyft framöver? Jag tycker du har fått skit porriga bröst, de är gör fina! Grattis 👍

Gilla
Dlokz

Dlokz

Kvinna ·

Åh så fina!

Gilla
mräv

mräv

Kvinna ·

Va guliga ni är! Tack så mycket! Blir jätte glad!

Via_D, du är rolig du :) Porriga... ja, jag är inte helt säker om jag behöver ett litet lyft i framtiden men de är bara 5 v gamla och har ganska mkt gung och är väldigt mjuka. Just nu är jag jättenöjd så jag hoppas att de förblir så här läääänge. Har inte tänkt få mer barn och ska vara noga med bra bh.

Sc!!

jag har faktiskt ingen aning om hur mkt egen vävnad jag hade innan operationen. Hur bred är du runt om? Jag mäter 74 cm. Det är skitsvårt att råda dig. Jag hade velat ta en halvkroppsbild och lägga upp här för då är det mkt lättare att få en uppfattning om hur stora brösten egentligen är i proportion till kroppen. Men mannen min är bortrest så jag kunde inte ta en sån bild.

Du får maila lite bilder till din kirurg på bröst om du tycker om. Har du ngn op tid? :)

Gilla
kicki79

kicki79

Kvinna ·

Fina foxylady :))) Ser ingen större skillnad på dem, men jag vet hu det är, man kollar formen ur varje vinkel :)) Jag tycker i alla fall att de är kanonfina boobs :))
Gilla
chattis

chattis

Kvinna ·

Så fiiiina, grattis :)
Gilla
Trinna

Trinna

Kvinna ·

Så bra de blev! :-)

Gilla
Flisan79

Flisan79

Kvinna ·

Jättefina!!! Gu va kul att se någon som har så lika förutsättningar som jag och som fått ett så bra resultat utan lyft och framförplasering. Enda skillnaden är att jag nog kommer välja 400 och släta :-)

Gilla
Lovely Lily

Lovely Lily

Kvinna ·

Kanon! Grattis!
Gilla
mräv

mräv

Kvinna ·

tack söta ni! Jag blir verkligen jätteglad för era snälla kommentarer och för att ni tar er tid att skriva. Jag blir förvånad varje gång ngn skriver att dom är fina. Är det mina bröst dom skriver om? Och ja..visst är de det! :)

Flisan79

Det kommer bli kanon!

Trinna

Hur har det gått för dig nu med ena fickan. Tycker du har fått ett jättefint resultat som du vet.. Hoppas det ar rättat till sig nu.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem