Anonym användare
26 apr, 2010
Bilder 500 cc bakom..2 månader:))
BröstförstoringSortera efter
Anonym användare
30 apr, 2010
Anonym användare
30 apr, 2010
De är verkligen SÅÅÅ fina...!!
Tusen tack:)
Casiopeia
Kvinna ·
13 maj, 2010
Tittar in i din tråd igen o bara e avundsjuk, återigen, gu vad fina. så snyggt som du bär upp dina 500, kan jag bara drömma om att jag kommer bära mina sen.
Anonym användare
13 maj, 2010
Tack, vad du är gullig:)
Jag är säker på att dina blir toppen oxå:) Nu väntar jag med spänning på den 22 maj, då har det
gått 3 månader och jag får ha bygel bh👍 Wohooo!
Anonym användare
13 maj, 2010
Instämmer med övriga talare, sketafint helt enkelt 👍
Anonym användare
13 maj, 2010
Tack, snälla Jordan😀
Lilllis
Kvinna ·
13 maj, 2010
Jag kan inte annat än att instämma med alla andra. Stort GRATTIS till ett superfint resultat! Spännande att se hur det utvecklas när dom redan är så fina!! 👍
natura
Kvinna ·
28 maj, 2010
GRATTIS SUPER MKT!😀
detta är ett av det bättre finaste resultatet jag sett, tillhör nu mina tio i topp bröst!
Så fina dem är, önskar jag hamnar där någonstans i utseende. 👍
Anonym användare
28 maj, 2010
Ser jättefina och mjuka ut trots att de ligger bakom.Hur är det med känseln?Fått tillbaka snabbt?-tänker med tanke på hur "bra" dom ser ut!
Anonym användare
28 maj, 2010
GRATTIS SUPER MKT!😀
detta är ett av det bättre finaste resultatet jag sett, tillhör nu mina tio i topp bröst!
Så fina dem är, önskar jag hamnar där någonstans i utseende. 👍
Tack, vad snäll du är! Nu får jag ha push up bh med...👍 Kram!
Anonym användare
28 maj, 2010
Ser jättefina och mjuka ut trots att de ligger bakom.Hur är det med känseln?Fått tillbaka snabbt?-tänker med tanke på hur "bra" dom ser ut!
Hej:) Tack så mycket:) Jo jag har fullkänsel tillbaka överallt. Det var väl det som jag var mest orolig för innan. Men det var inte så längesesan som jag fick det, kanske ett par veckor sedan. 🙂
Anonym användare
28 maj, 2010
Tittar in i din tråd igen o bara e avundsjuk, återigen, gu vad fina. så snyggt som du bär upp dina 500, kan jag bara drömma om att jag kommer bära mina sen.
Halloj hur går det? Har du bestämt dig för storlek etc ännu? Såg att det stod 500 på din signatur..
tycker att det är ett bra val, vi är ju ganska lika i längd etc du och jag..Först tyckte jag att mina var lite små i storleken men nu tycker jag att de är perfekta t o m lite för stora ibland. och hellre det än tvärtom ju...Kram!
natura
Kvinna ·
28 maj, 2010
Åh :) mer bilder!!!
Casiopeia
Kvinna ·
28 maj, 2010
Heeej!
Jodå. Nu har jag pratat med läkaren en gång till och nu har vi bestämt att det får bli Mentor plusprofil, coh 2, 500cc.
känns ju fortfarande lite nervöst med både plusprofil och coh 2, men samtidigt försöker jag bara tränga bort det, det är ju troligen vad som behövs för mig helt enkelt. Litar på att min läkare vet vad som funkar bäst.
500cc känns riktigt bra. är ju inte direkt miss nöjd med storleken jag har. Jag ville ju aldrig ha så stora bröst. utan mer fylliga och naturliga.
Men fick på förslag från cosmo att gå upp i storlek för att få ihop dom bättre mot klyftan. Efter att ha tänkt och prövat massor så känns det som att han har rätt. Och jag tror det kan se naturligare ut på mig att gå upp i storlek.
Nejmen gud så fina de är, helt underbara! PERFEKT storlek & form, grattis gumman! View Raw Image">
Tack, snälla..kul att höra från experten:) 😀