Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

03 jan, 2011

BILDER! 500cc, 4 veckor!

Bröstförstoring

Ja, här är de igen! Det har nu gått 4 veckor o jag är väldigt nöjd! =) Det enda som stör mig lite är att det vänstra "ramlat ner" mer än det högra. Men jag hoppas att det kommer ikapp snart! =) Så, ris o ros mottages tacksamt!

20

Sortera efter

missdivine

Kvinna ·

03 jan, 2011

jävlar du va snygga..

Gilla

Anonym användare

03 jan, 2011

Tack så mycket! O desamma! =)

Gilla

Malin88

Kvinna ·

03 jan, 2011

de är superfina! de kan ta olika tid för brösten att ramla ner. dina är fortfarande väldigt nya, och redan väldigt snygga! :)

Gilla

annzz

Kvinna ·

03 jan, 2011

riktigt snygga tjejen!!

Gilla

Anonym användare

03 jan, 2011

Tack snälla ni! O desamma även till er! Mycke snygga tuttar här inne! =)

Gilla

Anonym användare

03 jan, 2011

Dom kommer verkligen bli kalaspinglor GRATTIS!!! Så är det alltid att ena bröstet trillar ner lite snabbare än det andra men det andra kommer hinna ifatt det lovar jag🙂Grattis och stor kram

Gilla

Anonym användare

03 jan, 2011

Jo, men man blir ju så otålig o vill att de ska vara exakt likadana! =) Men det kommer, de är ju som sagt väldigt färska än! =)

Men vad dina ser stora ut! Alltså de är otroligt fina men hade nog gissat på att du hade lagt i minst lika mycket som jag! Jättefina! =)

Gilla

Anonym användare

04 jan, 2011

Dom såg ju inte så stora ut innan jag gick ner i vikt vägde faktiskt 7-8kg mer innan och då såg dom små ut men nu när man väger 43kg så blev dom genast större tur man inte fått rippling har hört att man kan få det om man går ner för mycket i vikt efter en bröstförstoring.Visst blir man otålig när dom inte trillar ner sammtidigt men man får helt enkelt vänta det kommer!Du har redan jättefina bröst och tänk dom kommer bli ännu snyggare!!!!!👍

Gilla

Anonym användare

04 jan, 2011

Oki, ja 43 kg är ju inte så mycket... ;) Men du är iaf jättefin o brösten ser ut att passa dig! =)

Jo, siktar på att de ska se riktigt bra ut i juni när bikinin ska fram! 🤭

Gilla

Anonym användare

04 jan, 2011

Är ny här så kan tyvärr inte se bilder än. Jag ska på konsultation hos Anders Nilsson framöver. Blev så otroligt taggad när jag ser någon som gjort ungefär samma som jag tänkt mig! Vad tyckte du om kliniken och om Anders? Kram :)
Gilla

Anonym användare

04 jan, 2011

Jag fullkomligt älskar kliniken! O Anders med för den delen! =) Jag är otroligt nöjd med allt... Skicka din mail adress så kan jag maila bilder om du vill...

Gilla

Anonym användare

11 jan, 2011

Åh vad roligt att höra!! Jag ska ringa och boka konsultation imorgon, är så himla nervös :P

Vad snällt av dig :)

Du, en fråga bara. Jag fick information av dem idag, och det stod att de vanligtvis lägger under muskeln. Hur gjorde du?

Blev lite fundersam eftersom det inte är vad jag har tänkt mig :)

Gilla

Anonym användare

14 jan, 2011

Jag har delvis bakom... Tror de gör så där... Det var ingen som frågade om något annat iaf! Lycka till idag!!! =)

Gilla

Anonym användare

17 jan, 2011

dOM AR JATTE SNYGGA! mina ochså ar for långt uppa, markliga greior..

Gilla

Emelieen

Kvinna ·

19 jan, 2011

Jättesnygga! :) 2 veckor kvar för mig, så är jag i umeå och opas av anders! känns tryggt att se så snygga bröst av kirurgen som man själv ska ha!🙂

Gilla

Anonym användare

20 jan, 2011

Tack så mycket! Nu har båda mina "ramlat ner" o det är så underbart!

Emelieen: du är i goda händer hos Anders! =) Lyck till!!!

Gilla

Emelieen

Kvinna ·

20 jan, 2011

Vad härligt :) tack så mycket, är såå otålig att vänta nu!! :D

Gilla

Anonym användare

22 jan, 2011

Förstår det! =) Men två veclor flyger förbi!!! =)

Gilla

Miss_V

Kvinna ·

22 jan, 2011

Riktigt riktigt fina!!! Vad hade du för bh strl innan op?

Gilla

Anonym användare

23 jan, 2011

Innan jag skaffade barn hade jag en rejäl D kupa men efter barn så var jag nere på en C kupa... =/

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem