Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
emmakk

emmakk

Kvinna ·

*Bilder* 505 cc, 1 månad efter operation!

Bröstförstoring

Här Kommer lite bilder på mina tvillingar :) 1 månad och 1 vecka gamla ungefär. Börjar tycka om dom mer och mer faktiskt! Känns skönt :)

15

Sortera efter

Fitness

Fitness

Kvinna ·

Superfina. Då mina blev större än jag räknat med från början, så var det härligt att se dina.. Ser alldeles lagom ut! Just nu, 5 dagar efter min operation, känns mina verkligen jättestora. Grattis!
Gilla
SMF86

SMF86

Kvinna ·

Verkligen jättesnygga !! 👍

Känns så skönt att se vilket bra resultat du fick då jag också kommer välja Clinic Strömstad :)

Gilla
Bells93

Bells93

Kvinna ·

Jättefina!! Vad kul att höra att du börjar trivas med dem nu, det ska du verkligen göra! :D
Gilla
emmakk

emmakk

Kvinna ·

Fitness skrev:
Superfina. Då mina blev större än jag räknat med från början, så var det härligt att se dina.. Ser alldeles lagom ut! Just nu, 5 dagar efter min operation, känns mina verkligen jättestora. Grattis!
Åh jag har tvärtom problem. Mina är mycket mycket mindre än jag räknat med. Men börjar acceptera att de får ba såhär nu tills jag har råd att göra pm dom :)
Gilla
emmakk

emmakk

Kvinna ·

Tack så mycket! :)
Gilla
Litalo

Litalo

Kvinna ·

Åh vad fina! Jag lade också in 505 men tycker att dina ser mycket större ut än mina! La du bakom eller framför? Tror att vi hade ganska lika utgångsläge
Gilla
emmakk

emmakk

Kvinna ·

Litalo skrev:
Åh vad fina! Jag lade också in 505 men tycker att dina ser mycket större ut än mina! La du bakom eller framför? Tror att vi hade ganska lika utgångsläge
Mina är bakom, i hög profil. Jag upplever mina som väldigt små fast de är tydligen inte det :) Tycker dina ser fina ut!
Gilla
Litalo

Litalo

Kvinna ·

Mina är med bakom och en standard hp :) 

Vi kanske helt enkelt är storleks blinda 💡
Åh vad glad jag blir, tack så mycket!
Gilla
Rosett

Rosett

Kvinna ·

Jättefina. Snygga bröstvårtor också!
Gilla
Citadelltjejen

Citadelltjejen

Kvinna ·

Skitsnygga! Grattis till de nya brösten. Känns skönt att se bild på 505 cc nu känns 450 cc inte lika stort ska snart opereras :) 

Gilla
emmakk

emmakk

Kvinna ·

Tack så jättemycket! :) Nej stora är dom Inte men inte heller så små som jag såg dom innan. jag är ju väldigt lång med så det försvinner ju en del :) Nästa op blir nog kanske 650 och göra nåt åt klyftan :)
Gilla
Micks

Micks

Kvinna ·

Skitsnygga! Ska själv antagligen göra mina på Clinic strömstad :) Men det är lite lustigt det där med storlekar på olika personer. Jag har gjort ristestet med 3,5 dl och då ser de nästan ut att matcha din storlek, ändå verkar vi ha ganska lika utgångsläge :)
Gilla
emmakk

emmakk

Kvinna ·

Ristestet såg mycket större ut på mig också tycker jag. Sen är jag ju 15 cm längre till nästan samma vikt som du har, det gör ju en deö kroppsligt :) Rekommenderar Bo! Kommer göra om mina hos honom i framtiden! :)
Gilla
Micks

Micks

Kvinna ·

Ja det är sant, längden gör en hel del :) Skönt att höra att du är så nöjd med honom! Känns tryggt för mig att söka mig dit då och hoppas det klickar på konsultationen :)
Gilla
emmakk

emmakk

Kvinna ·

Tror inte du ångrar dig :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem