Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Lillans profilbild

Lillans

Kvinna ·

19 jul, 2013

*BILDER* 6 månaders 250cc bakom, + förebild och några dagar efter operation!

Bröstförstoring

Nu har jag tagit lite nya bilder, brösten är snart 6 månader och är supermjuka och naturliga! Jag är supernöjd med mitt resultat och ingen har kollat snett eller visat något tecken på att misstänka dom för opererade! :D Tyvärr fastnar inte mina bröst så bra på bild, dels dålig kamera och jag lyckas alltid stå snett så de ser sneda ut men förhoppningsvis får man en bild om hur dom ser ut. :)

21

Sortera efter

Flisan69

Kvinna ·

19 jul, 2013

Grattis! Ser jättefina ut! 👍
Gilla

Anonym användare

19 jul, 2013

Superfina! De ser så naturliga ut, precis så som jag önskar :) 
Gilla

Lillans

Kvinna ·

19 jul, 2013

Flisan69 skrev:
Grattis! Ser jättefina ut! 👍
Tack så mycket :)
Gilla

Lillans

Kvinna ·

19 jul, 2013

Åh va kul att höra! Tack så mycket, jag glömmer tillochmed bort att dom är operade ibland xD
Gilla

Lillans

Kvinna ·

20 jul, 2013

Råkade kommentera nonsens i fickan och gick inte att radera kommentaren så ändrar väll texten till det här :P
Gilla

backtoboobs

Kvinna ·

20 jul, 2013

Så snygga!!!
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

20 jul, 2013

Så fina! Och snygg klyfta! :-P vad använder du för bh?
Gilla

sanna6969

Kvinna ·

20 jul, 2013

Jättefina!!! Grattis :)
Gilla

snutt

Kvinna ·

20 jul, 2013

Riktigt snygga :)))
Gilla

Lillans

Kvinna ·

20 jul, 2013

Fjoff82 skrev:
Så fina! Och snygg klyfta! :-P vad använder du för bh?
Tack så mycket! :) Använder en från Change, den svarta som jag har på bild i mitt galleri, mina bröst har blivit lite mjukare sen de bilderna så går ihop mer nu :)
Gilla

Lillans

Kvinna ·

20 jul, 2013

Tack för alla fina kommentarer :)
Gilla

Pussan

Kvinna ·

16 aug, 2013

Blev precis medlem och kan inte se bilder. Har ungefär samma förutsättningar som dig (pendlar mellan 57-60kg i vikt) och väljer just nu mellan 250cc eller 275cc bakom muskeln. Så sjukt kluven. Nyfiken på hur det ser ut på dig. Hur kan man se?
Gilla

Lillans

Kvinna ·

17 aug, 2013

lussan skrev:
Blev precis medlem och kan inte se bilder. Har ungefär samma förutsättningar som dig (pendlar mellan 57-60kg i vikt) och väljer just nu mellan 250cc eller 275cc bakom muskeln. Så sjukt kluven. Nyfiken på hur det ser ut på dig. Hur kan man se?
Du måste först bli bronsmedlem för att kunna se påklädda bilder och sen silversmedlem för att se avklädda. Vet inte vad man behöver göra för att bli brons men för silver måste du vara aktiv och delta i trådar osv, tror de finns en tråd om hur man gör. Jag är iallafall supernöjd med mina 250cc :)
Gilla

Wanda33

Kvinna ·

17 aug, 2013

Så fina! När man jämför med bilden 4 dgr efter operation ser det ut som att de är större nu, kan det stämma? Har själv fått extremt spräng i brösten i kväll och kanske det är så att de trycker ut sig när de "goar in sig" i den nya miljön..? Är det normalt? Blev tvungen att lätta på bandaget.. :-)
Gilla

Lillans

Kvinna ·

17 aug, 2013

Tack! :) Ja det stämmer, i början är ju muskeln jättespänd och håller in implantatet, när muskeln börjar slappna av så har implantatet möjlighet att ta mer plats. Sen tror jag att huden töjer sig med tiden så de ser lite större ut och blir gosigare :) tror det här helt normalt, brukar ju prata om "ploppet" då brösten ploppar ut haha :P
Gilla

Wanda33

Kvinna ·

17 aug, 2013

Ahh, ja "ploppet" har jag ju läst något om men jag kan inte tro att det börjat redan på mig. ;-) Är nog en långdragen process och de säger ju att det händer mest de första 8-12 veckorna. :-)

Gilla

ida2

Kvinna ·

14 sep, 2013

fina! dyng stora för att bara va 250! gillar dina förebröst med, söta! :)
Gilla

Lillans

Kvinna ·

17 sep, 2013

idae_ skrev:
fina! dyng stora för att bara va 250! gillar dina förebröst med, söta! :)
Haha tack! Dyng stora vet jag inte om jag kan hålla med om men tycker att de blev precis lagom :) Dock förstår jag inte riktigt hur man kan gilla mina icke-existerande bröst som jag hade innan :P
Gilla

ida2

Kvinna ·

17 sep, 2013

Nej ja mena stora för att bara va 290 :) skulle gissat på att du la lagt i mer cc men du har rätt de är lagom ser naturligt ut :) men jag tror jag jämför med mig lite omedvetet jag sväljer enormt mycke cc trots att jag inteaär så lång. Och trots att jag hade en del sen förut. Du va ju inte heller platt innan direkt. De ser små men fasta ut:)men förstår ärligt inte var all cc "försvinner" på mig. Ändå är jag smal också som du.
Gilla

Confine

Kvinna ·

19 maj, 2014

Lillans skrev:
Nu har jag tagit lite nya bilder, brösten är snart 6 månader och är supermjuka och naturliga! Jag är supernöjd med mitt resultat och ingen har kollat snett eller visat något tecken på att misstänka dom för opererade! :D Tyvärr fastnar inte mina bröst så bra på bild, dels dålig kamera och jag lyckas alltid stå snett så de ser sneda ut men förhoppningsvis får man en bild om hur dom ser ut. :)

Hej! Själv ny här, ska opereras 9 juni och är såklrt nyfiken på hur alla runt den storleken ser ut :)) ska lägga in 260 cc mellanprofil plus , men hur ser man bildenra här i trådarna? inte fått bukt med det..

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem