Tina
Kvinna ·
11 jun, 2011
*Bilder* 6 veckor efter op 475 MP+
Andra bröstoperationerNu har det gått 6 veckor ( på måndag) sedan min operation. Måste bara säga att jag är supernöjd och blir bara nöjdare för varje dag och storleks skillnaden tycker jag har jämnat ut sig. Slänger in bild på ärren i armhålan oxå som har verkligen blivit fina, de såg ju inte riktigt kloka ut innan.
Sortera efter
Anonym användare
11 jun, 2011
Tina
Kvinna ·
11 jun, 2011
Var någonstans på bröstet?
Anonym användare
11 jun, 2011
Anonym användare
11 jun, 2011
Tinglan
Kvinna ·
12 jun, 2011
Vad fina de är ! Och vad fort det har gått! Tycker inte det var längesedan du Opades :-)
Vi har ju för övrigt lagt in precis samma implantat :-)
Sköt om dig!
Ting
CeeJaay
Kvinna ·
12 jun, 2011
Ååh vad fina!! Hur är det med smärtan nu? har de gått bort "helt" eller???
Boobydoll
Kvinna ·
12 jun, 2011
Åh shit sikka snygga rattar! Förstår att du är nöjd 😀 good for you!
tinkerbell1
Kvinna ·
12 jun, 2011
Jättefina o jämna Tina,toppen att det jämnat till sig,har du fått skippa bandet nu?
Tina
Kvinna ·
12 jun, 2011
De första 4 veckorna så var dom röda och tjocka sen för en vecka sen började jag märka stor skillnad och bara på denna 6:e vecka har dom blivit jättefina.
Tina
Kvinna ·
12 jun, 2011
Jättefina o jämna Tina,toppen att det jämnat till sig,har du fått skippa bandet nu?
Ja, jag är såå nöjd😀 Jag behöver inte ha bandet men jag har det faktiskt på natten fast utan bh.
Tina
Kvinna ·
12 jun, 2011
Ååh vad fina!! Hur är det med smärtan nu? har de gått bort "helt" eller???
Nej, jag har inte ont längre men ganska känslig just på bröstvårtorna, det kan vara lite störigt.
Tina
Kvinna ·
12 jun, 2011
Vad fina de är ! Och vad fort det har gått! Tycker inte det var längesedan du Opades :-)
Vi har ju för övrigt lagt in precis samma implantat :-)
Sköt om dig!
Ting
Tack😀 dina ser jättefina ut fast det bara gått några dagar. Lycka till med de nya tuttarna👍
Tina
Kvinna ·
12 jun, 2011
Svårt att säga men om inte ärren ser bra ut så fixar kirurgen säkert till det eller han borde göra det iaf. Hoppas att det kommer läka ihop fin så du slipper "ta upp det " igen.
Angelika82
Kvinna ·
12 jun, 2011
Jätterfina!
Verkligen fint resultat!
Anonym användare
12 jun, 2011
Jätte snygga tuttar! förstår att du är nöjd :-))
Liiina
Kvinna ·
12 jun, 2011