Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Marabou

Marabou

Kvinna ·

Bilder: 6 veckors framförbröst, anatomiska MX 370cc. (Även bronsbilder och klämtest)

Bröstförstoring
Nu har det gått 6 veckor sedan min operation och måste säga att jag hittills är väldigt nöjd :)
Tycker att de har fin form och de är redan ganska mjuka, ungefär som innan op. (Kolla bild).
Men det har inte varit helt lätt. Hela vecka 4 sov jag knappt eftersom jag tyckte det var så obekvämt att bara kunna ligga på rygg, men så vecka fem kunde jag ÄNTLIGEN sova på mage! Så s*tans skönt!
Det känns inte obehagligt, bara ovant att jag nu har två "bollar" att ligga på.
Har prövat BH för kunde inte hålla mig och 70E sitter som en smäck.
Känns så himla bra :D Från att inte kunna fylla en BH till att ha bröst!
Hej då bikinisäsongs- och BH-ångest, hej då söm-som-ska-sitta-under-bysten-men-sätter-sig-någonstans-mellan-midja-och-under-byst-problem och HEJ DÅ till att känna mig som en 12-årig flicka i överkroppen.
Jag tycker att storleken är helt perfekt och känner mig nu proportionerlig. Jag har fortfarande rumpa, men den ser inte längre så himla putig ut.
Bröstvårtorna sitter på olika höjd, skiljer ungefär en cm tror jag men eftersom de satt på olika höjd även innan op:en så gick det ju inte att göra så mycket åt, men det är inget jag stör mig på.
Finns väl inga tuttar som är helt symmetriska.
17

Sortera efter

Pussan

Pussan

Kvinna ·

jösses vad mjuka de ser ut att vara! grattis, ser proportionerligt och snyggt ut! :) 
Gilla
Marabou

Marabou

Kvinna ·

Ja, jag är väldigt förvånad över det själv! Tack så mycket! :)
Gilla
BCC.V

BCC.V

Kvinna ·

Wow, jag tycker det ser skitsnyggt ut! Det där är ett resultat som jag skulle vela få efter min operation :)
Har också tänkt mycket på hur det kommer kännas att sova med två "bollar" på bröstkorgen. Det kommer bli en spännande upplevelse :D

Grattis till en superlyckad op! ^^
Gilla
Smileon

Smileon

Kvinna ·

Jättefint resultat! Kul att se att även anatomiska kan bli så mjuka. Grattis. :)
Gilla
Marabou

Marabou

Kvinna ·

BCC.V: Tack så mycket! Jag var ganska orolig över det innan, att det skulle kännas för obehagligt men går hur bra som helst :)
Jag önskar dig lycka till på din "bröstresa"! :)
Gilla
Marabou

Marabou

Kvinna ·

Smileon: Tack :) Ja, jag själv förvånad över hur mjuka de är och antar att de kommer bli ännu mjukare.
Gilla
MineNyeBryster

MineNyeBryster

Kvinna ·

ihhhhh Hvor ser det bare godt ud !! Tillykke med dem :)

Gilla
ida2

ida2

Kvinna ·

snygga!!<3
Gilla
Marabou

Marabou

Kvinna ·

MineNyeBryster: Tack så mycket! :)

idae_: Tack! :) Har du sett mitt PM förresten? :)
Gilla
Vivalaboobs

Vivalaboobs

Kvinna ·

Hur tycker du de anatomiska upplevs nu. När de gått några månader? Ska själv haanatoniska men börjar tveka nu och är rädd att de ska bli för hårda. Ska dock ha mentors mp + anatomiska :)
Gilla
Sandra Svensson

Sandra Svensson

Kvinna ·

Undrar precis samma sak. .
Gilla
newboobies

newboobies

Kvinna ·

Va fina!

Gilla
Marabou

Marabou

Kvinna ·

Vivalaboobs och Sandra Svensson: Jag tycker fortfarande att de känns bra. Men har märkt att de i vissa fall är fastare och i vissa mjukare. När jag ligger ner tycker jag att de känns stummare och även när jag fryser och de är kalla, men skulle tro att det är så med implantat och inget konstigt.

Överlag är jag nöjd över hur de känns. De går att trycka ihop också.

Newboobies: Tack så mycket! :)

Gilla
Vivalaboobs

Vivalaboobs

Kvinna ·

Tack för svar! Jag har dock bestämt mig för att gå över till runda istället, tror anatomiska blir för fasta för min smak :)
Gilla
Molle1981

Molle1981

Kvinna ·

Fina!!!
Gilla
Marabou

Marabou

Kvinna ·

Vivalaboobs: Okej, skönt att du har bestämt dig. Jag tyckte att anatomiska kändes okej eftersom det var så liten skillnad på hårdheten också när jag kände på anatomiska och runda implatat på konsultationerna. Men vill du ha lite mjukare så är det nog klokt att ta runda :)

Molle1981: Tack! :) Dina ser inte heller så dumma ut ;)

Gilla
Vivalaboobs

Vivalaboobs

Kvinna ·

Det är inte bara pga mjukheten jag går över till runda utan även för att vara säker på stt få fyllighet upptill i brösten. Har ingen fyllighet uppe i idag och har rött långt mellan hals och bröst så tror det passar mig bättre!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem