Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Milou87

Milou87

Kvinna ·

*Bilder* 7 veckors anatomiska 250 g

Bröstförstoring

Nu var det ett tag sedan jag laddade upp bilder. Ville dela med mig hur läkningen gått!

Brösten har sjunkit mer och jag är jättenöjd med resultatet såhär långt! 

Snitten läker också fint och jag tejpar nu bara med silikontejp! Känns skönt att kunna röra sig som vanligt igen =) Går bara framåt! Dock får jag inte ha bh på ett halvår.. Undrar om det är för att jag hade så lite bröstvävnad innan?! Är det någon annan här som inte heller fick ha något stöd på så länge?

Lägger in några före- och efterbilder =)

12

Sortera efter

Harleydavidson13

Harleydavidson13

Kvinna ·

Jättefina! Naturligt! :)
Gilla
Harleydavidson13

Harleydavidson13

Kvinna ·

Jag fick börja använda bh med bygel efter 4 månader. Men först var det sagt 6 månader. Så de beror på hur dom läker :D
Gilla
tyson

tyson

Kvinna ·

Ser super fina ut! Jag har fått gått utan bh i nästan ett år för att hjälpa ena bröstet ner + massage. Har dock inte hjälpt. Normalt för min klinik är att gå utan i ca 3 månader (efter läkebh) för att de ska hänga till sig o få fin form.
Gilla
Milou87

Milou87

Kvinna ·

Harley_davidson13 skrev:
Jag fick börja använda bh med bygel efter 4 månader. Men först var det sagt 6 månader. Så de beror på hur dom läker :D

Okej! det var ju också ganska lång tid. Eller använde du Något stöd då? Jag får ju inte använda någonting alls.. Ska helst inte använda bygel alls sen heller, men finns ju snygga bhar utan =D Tack! Tycker också det ser naturligt ut, och det är jag väldigt glad för!

Gilla
Aifo

Aifo

Kvinna ·

SÅ fina! Passar din övriga kropp jättebra :-)

Gilla
Milou87

Milou87

Kvinna ·

tyson skrev:
Ser super fina ut! Jag har fått gått utan bh i nästan ett år för att hjälpa ena bröstet ner + massage. Har dock inte hjälpt. Normalt för min klinik är att gå utan i ca 3 månader (efter läkebh) för att de ska hänga till sig o få fin form.

tack! =)

oj jaha! Det var lång tid! Mitt ena bröst har inte åkt ner lika mkt som det andra, men det är inte stor skillnad!

Tycker det är ganska skönt att gå utan bh ändå, men man är ju bra sugen på att köpa fina bhar..den som väntar på något gott.. 🙂

Gilla
Milou87

Milou87

Kvinna ·

Aifo skrev:

SÅ fina! Passar din övriga kropp jättebra :-)

Åh tack så mycket😀

Gilla
Harleydavidson13

Harleydavidson13

Kvinna ·

Jag använde sportbh som jag köpte på kliniken :) näe man ska väl helst inte använda bygel eller pushup hela tiden, för som du säger finns det massor med fina bhar utan :D är faktiskt skönast utan hårda kupor och bygel iallafall :)
Gilla
LillaPyret

LillaPyret

Kvinna ·

Jättefint resultat :) Jag såg ut ungefär som dig i överkroppen innan operationen och har Allergan MF 335. 

Gilla
ssofiiaa

ssofiiaa

Kvinna ·

ÅH!! Ser helt perfekta ut, ungefär så jag vill ha efter min op. Grattis och lycka till 👍

Gilla
Milou87

Milou87

Kvinna ·

LillaPyret skrev:

Jättefint resultat :) Jag såg ut ungefär som dig i överkroppen innan operationen och har Allergan MF 335. 

Tack!! :) Jaha! Är du nöjd med din storlek du la in? :)
Gilla
Milou87

Milou87

Kvinna ·

ssofiiaa skrev:

ÅH!! Ser helt perfekta ut, ungefär så jag vill ha efter min op. Grattis och lycka till 👍

Åh tack, kul o höra!! Lycka till du med :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem