Tiger000
Kvinna ·
Bilder 8v anatomiska 255 g
Nu är mina 8 veckor och jag är verkligen jättenöjd! Dock lite storleksblind och kunde haft lite större men det kommer kanske så småningom :) vänsterbröstet är perfekt medan höger har varit mitt problembröst. Det har inte fallit ner som vänsterbröstet och det ömmar fortfarande. Ni andra som haft så vad är era erfarenheter? Har det hittat ner tillslut eller är det kort som gäller om det inte fallit ner efter 8 v? Annars är jag så nöjd över att jag äntligen gjorde detta !! :)
Sortera efter

Anonym användare

Tiger000
Kvinna ·

Anonym användare

Tiger000
Kvinna ·

Harleydavidson13
Kvinna ·

Anonym användare

Anonym användare

Harleydavidson13
Kvinna ·

Anonym användare

Harleydavidson13
Kvinna ·

MarieStockholm
Kvinna ·

idaak
Kvinna ·
Hejsan, jag har också likdant som dig när det kommer till att ett bröst är finare än det andra, och längre ner haha. Mina är också runt 8-9 veckor :). Dock är mina bröstvårtor på lite olika plats också..

Anonym användare

Tiger000
Kvinna ·

Tiger000
Kvinna ·
Hejsan, jag har också likdant som dig när det kommer till att ett bröst är finare än det andra, och längre ner haha. Mina är också runt 8-9 veckor :). Dock är mina bröstvårtor på lite olika plats också..

idaak
Kvinna ·
Jag har också jättedåligt tålamod haha, vill ha slutresultatet nu! Jag är nöjd ibland men så fort jag kollar lite för länge på de så mår jag inte bra haha. Jag hoppas verklingen att det bröstet som sitter lite högre upp droppar ner snart i alla fall så att jag har en mindre sak att oroa mig för!

Fröken_M
Kvinna ·