Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
citadellboobisar

citadellboobisar

Kvinna ·

*BILDER* Allergan 800 uhp

Bröstförstoring

Här kommer lite nya fräscha bilder på mina Allergan 800 cc uhp soft touch!

Är så himla nöjd med dem, dessa är betydligt bättre än de jag hade innan.

Bh:n är en Gossard och inköpt via amazon.uk och bikinin köpte jag även där, ska snart dra till Dubai och vill ju täcka liiite mer än nipplarna! :D

Sådär ja, nu har jag lagt till bilder på hur mina bröst såg ut innan min bästa resa någonsin påbörjades.....kan ju själva tänka er att gå från 85 F, gå ner 50 kg....och sen finns inget kvar..hade 70 D efter viktnedgången, men det var inte i bröstvolym utan i en för stor hudkostym...kunde vira ihopa mina bröst rätt rejält..de hängde låååångt ner....

22

Sortera efter

GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Du har verkligen sjukt fina bröst! Och jättesnygga BH:ar också :)

Gilla
PowerS

PowerS

Kvinna ·

Looking good :-D

Gilla
Mammis

Mammis

Kvinna ·

Supersnygga! :) och tack för att i visar "klämvänligeten" då jag är orolig för att de ska bli för hyrda eller stuma, men ina ser bara fantastiskt fina ut! :)
Gilla
citadellboobisar

citadellboobisar

Kvinna ·

Tack för komplimangerna! :D

Ja det är ju många som funderar på allergan soft touch, så detta visar lite att de går att klämma till rätt väl! :D att de inte hårda som sten

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Såg super ut. Har du ingen före dina 650 bilder? Vore kul o se skillnaden då jag skälv har strlksproblem inför op 4 apr. Du är lång o typ samma vikt som Mig därav intresset. Har tänkt 450 men när jag såg dina 650 känns det lite..
Gilla
pojkmorsan

pojkmorsan

Kvinna ·

snygga!! :) intressant att se hur mjuka dom är!

Gilla
Rosamoln

Rosamoln

Kvinna ·

Snyggt:):) Och bikintopper var läcker! Jag har inte köpt nån bikini än men nu blir jag lite sugen;)

Gilla
citadellboobisar

citadellboobisar

Kvinna ·

soffansso- menade du innan jag förstorade brösten? mina första implantat var 650 och sen nu 800, innan hade jag bara helt tomma bröst.....ska se vad jag kan finna i datan på förebilder ;D rosamoln- ja sommaren är här ju snart! :D
Gilla
kattitsan

kattitsan

Kvinna ·

De ser jo super snygga ut!
800låter så mycket men de passar dig helt perfekt jo!

Gilla
citadellboobisar

citadellboobisar

Kvinna ·

tack kattitsan! :D ja det låter mycket....men på mig ser de inte så stora ut..men e ju en ganska kurvig person med axlar, midja och höfter/rumpa.....så de jämnar ut proportionerna. ;D
Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

Ojojoj vad snygga! Vilken förvandling du gjort :) Snygga bhar med, har likadana ;)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Suuper fina!! :) Och grattis till viktnedgången! kram

Gilla
citadellboobisar

citadellboobisar

Kvinna ·

Tack Malin!

Ja, det var ifrån dig jag fick inspirationen! :D

Har den blå i svart, vittoch rött med....... ;D Super snygga och bekväma tycker jag dem e.

Tack! :D

Gilla
citadellboobisar

citadellboobisar

Kvinna ·

tack Boobie!
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ja precis, utgångsläget :)
Gilla
Mammis

Mammis

Kvinna ·

Vilka jättebra jämförelsebilder du lagt upp! Men är det de 800 eller de första imlantaten?
Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

👍 heting där!

Gilla
Milia

Milia

Kvinna ·

Blir så imponerad, vilken förändring! Förstår att du är nöjd. Och starkt jobbat med viktnedgången. Du måste ha stark karaktär som fixade det!! :-) Var för övrigt i Dubai förra vintern och det hör till mina absoluta favoritresemål hittills! Missa inte att gå upp i världens högsta byggnad!
Gilla
citadellboobisar

citadellboobisar

Kvinna ·

Hihi tack gagge! :D

Mammis- på förebilderna och bilden som hänger ihopa med den bilden där är mina 650 cc, bilderna som inte är i par är mina 800 :D

Gilla
citadellboobisar

citadellboobisar

Kvinna ·

Milia- har varit där en gång förra året i samma period, men missade en hel del av det vanliga turistandet, så denna gången ska jag passa på mer och inte enbart slappa vid stranden så mycket! :D Fick personliga guider iform av bekanta som visade oss mängder, men missade sådana roliga saker och tx ökenäventyr osv! :D Ja, tog äntligen tag i kragen och kom fram till att vara stor, tjock och trött hela tiden vid 25 års ålder var inget för mig, nu eller aldrig, och varför inte njuta av livet det som man har kvar! Och må så bra som man kan, innan det är försent......bättre sent än aldrig att ljuset går upp för en och att envisheten inte viker! :D Tack!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem