Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
sanna6969

sanna6969

Kvinna ·

*Bilder* Anatomiska 330cc en vecka

Bröstförstoring

Just varit på mitt första återbesök och är jättelycklig och nöjd med mina nya bröst :)

14

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Ser jättebra ut,:-) !!! D verkar inte varann svullnad kvar, trots att du lagt bakom muskeln :-)
Gilla
thebombshell

thebombshell

Kvinna ·

Grattis! Dem är superfina! :)
Gilla
pmsnordjylland

pmsnordjylland

Kvinna ·

Om jeg skulle få sådan et resultat ville jeg være lykkelig . kan du fortælle hvorfor det blev anatomiske
Gilla
sanna6969

sanna6969

Kvinna ·

Petunia skrev:
Ser jättebra ut,:-) !!! D verkar inte varann svullnad kvar, trots att du lagt bakom muskeln :-)
Nää eller hur...känns som att svullnaden gick ner ganska fort :) skönt...vill ju ut o pröva fina BH:ar snart :)
Gilla
sanna6969

sanna6969

Kvinna ·

thebombshell skrev:
Grattis! Dem är superfina! :)
TACK :)
Gilla
sanna6969

sanna6969

Kvinna ·

pmsnordjylland skrev:
Om jeg skulle få sådan et resultat ville jeg være lykkelig . kan du fortælle hvorfor det blev anatomiske
JätteTACK :) jag valde anatomiska för jag ville ha ett så naturligt resultat som möjligt. Min kirurg sa även att runda ändå inte skulle blivit fint på mig, jag hade lite häng innan, och med runda hade mina bröstvårtor pekat neråt. De anatomiska hjälpte till att fylla ut "hänget" och samtidigt lyfta bröstvårtorna :)
Gilla
Hedda

Hedda

Kvinna ·

Hej Sanna,
känner du dig fortfarande nöjd och har resultatet blivit så som Paulo sa - att de anatomiska fyller ut hänget samtidigt som bröstvårtorna pekar uppåt?

Gilla
sanna6969

sanna6969

Kvinna ·

Jaa jag är jättenöjd. Uppåt vet jag inte riktigt om dom pekar, men rakt fram i alla fall :) Jag ska snart ta nya bilder, dom blir ju två månader 3 september, så då kan du få se nuläget :)
Gilla
JoFi8

JoFi8

Kvinna ·

Jättefina verkligen!! :) opererade mig på akademikliniken för exakt 1 vecka sen, grymma! :)
Gilla
Annlun

Annlun

Kvinna ·

Har du allergan soft touch?vilken mjukhet?hur känns dem?är de hårda?
Gilla
Konstant

Konstant

Kvinna ·

Hur fina som helst ju!! :)
Gilla
sanna6969

sanna6969

Kvinna ·

JoFi8 skrev:
Jättefina verkligen!! :) opererade mig på akademikliniken för exakt 1 vecka sen, grymma! :)
TACK :) Jaa jag är SÅÅÅ nöjd med valet av både klinik och kirurg :)
Gilla
sanna6969

sanna6969

Kvinna ·

Annlun skrev:
Har du allergan soft touch?vilken mjukhet?hur känns dem?är de hårda?
Bra fråga :) jag vet faktiskt inte. Men dom är mjuka, jag tycker dom känns som vanliga bröst men med en större mjölkkörtel inuti :) haha svårt o förklara, men dom känns inte alls hårda, så som jag trodde det skulle kännas, vilket jag är mkt tacksam för.
Gilla
sanna6969

sanna6969

Kvinna ·

Konstant skrev:
Hur fina som helst ju!! :)
TACK, ja jag är nöjd. Precis lagom stora för mig o jag gillar formen :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem