matilda89
Kvinna ·
14 mar, 2011
BILDER BH/UTAN BH framifrån och PROFIL. =) 410/500C
Kläder: operationsplagg, BH mmNu så tjejer!
Börjar de ta sig, och man känner att de verkligen har utvecklats så enormt från dag 1 till nu!
Köpte en Bh på Change idag, 65H uatn vaddering och ändå får jag verkligen push up ?! :D
Jag är verkligen nöjd med storleken nu, för dem är stora och kan få dem as stora men samtidigt dölja dem om jag vill..
Vad tycks? :)
Sortera efter
Malin88
Kvinna ·
16 mar, 2011
matilda89
Kvinna ·
16 mar, 2011
Ja eller hur? :) Finns massa bra underklädsbutiker där, va där för 2 år sedan :)
Vad sa jörg exakt mer?
Malin88
Kvinna ·
16 mar, 2011
matilda89
Kvinna ·
16 mar, 2011
Jag tycker du ska göra det. Eller överväger du att inte göra det?
La ut en bild i profil nu också, det är också lite skillnad?
Malin88
Kvinna ·
16 mar, 2011
Malin88
Kvinna ·
16 mar, 2011
Anonym användare
17 mar, 2011
Superfina Matilda, du ska vara nöjd =)
GoldenHeart
Kvinna ·
17 mar, 2011
matilda; måste fråga om BH:n igen. Tycker att den är skitsnygg och är ute efter något liknande utan vaddering och som inte är push-up, men hittade bara denna gula på Changes hemsida: http://shop.change.com/se/bh/push-up-bh/1955/ Men där står ju att det är en push-up :/ Är det den? Eller finns det kanske fler modeller ute i affärerna? Hade varit glad om jag kunde hitta en så snygg bra BH för 200:-! :) Vill inte lägga för mkt pengarpå BH:ar nu när brösten förmodligen kommer att ändras i storlek en del..
matilda89
Kvinna ·
17 mar, 2011
Malin: Åh förstår det! Formen är skit snygg idag, och den kanske ändras med mer cc. Det är ett svårt val, något du behöver tänka över och vilka som kan förebygga komplikationerna om du byter implantat samt storlek.
Ja, det är ganska stora, hoppas bara de håller sig så :D
Malin31: Tack så mycket :) Är nöjd än så länge, men mycket kan hända!
Goldenheart: Ja hon i affären sa också att det äe en push up, men det LILLA LILLA inlägget som är typ 1 mm kan du ta ut, märks verkligen ingen skillnad med eller utan den. Och den kalalr jag inte en push up för 5 öre. Nej, förstår dig att du inte vill lägga ut så mkt eftersom brösten ändrar form, precis som jag tyckte :)
Malin88
Kvinna ·
17 mar, 2011
mm det är ett stort beslu :S jobbigt o ta beslu. men bokade nyss tid så ska dit på tisdag redan :) kan va skönt o veta vad han säger. sen har jag hela somamren på mig o känna efter om jag vill fixa det eller inte.
ja de lär hålla sig stora :P om inte större höhö
gr8life
Kvinna ·
22 mar, 2011
Riktigt fin färg på bhn tycker jag! :)
Anonym användare
17 maj, 2011
Anonym användare
18 maj, 2011
Grattis... ser jätte snygga ut.
önskar jag kunde få lika stoora ;) ska lägga in 450cc om 1vecka
men hade typ akupa innan mina 310cc men fick inte lägga in mer nu :(
matilda89
Kvinna ·
21 maj, 2011
Prompen: jasså? Fasen vad nice :) Gött med samma storlek då, för du har du stora ;P
Frida: varför skulle inte det gå?
Anonym användare
22 maj, 2011
matilda89
Kvinna ·
22 maj, 2011
Men det kommer, mina började få sin riktiga form efter 2v :) Keep faith! :D
Det va huuur nice som helst! Köpte 6 bh:ar på victoria secrets tror jag, men va lite svårt att hitta r'tt storlek för ar så smal precis under brösten. :P
Anonym användare
22 maj, 2011
oooh vad kul!! då kan du ju handla där, om den finns i miami :) ah de har separata delar, så köpte xs i underdelen i M i överdelen, men den va för liten så hade behövt en L :S i sverige kan ajg ha S,M.
jag hade lätt velat gå in i en victoria secret butik, då hade djag shoppat ihjäl mig :P