Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Candycane

Candycane

Kvinna ·

*Bilder + bronsbild * Anatomiska framför 280cc 3 dagar

Bröstförstoring
Nu har det gått 2 dagar sedan jag opererade mig på Laser & Estetik den 22/11. 
Har ingen smärta längre  men det spänner dock till i snitten ibland och jag behöver gå upp en gång på natten för att ta medicinerna och röra på mig. Har inte haft några problem med att sova och har inte haft ont i ryggen heller. I magen är det dock tvärstopp.. ✉️
Har ätit massa ananas vilket jag tror stenhårt på har gjort att smärtan och svullnaden har minskat snabbt och brösten känns som mina egna. Blir dock väldigt sömnig av mina tabletter så tror att jag ska dra ner på dem från och med imorgon.
Storleken känns bra just nu. I kläder ser de ungefär ut som med vadderad bh tidigare, men nakna är de stora tycker jag 😀
är hittills jättenöjd men hoppas på att implantaten ska sjunka ner lite så bröstvårtorna kommer upp mer!
38

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Jättefina 🙂 Passar verkligen perfekt till din kropp! Är du nöjd med Patrik och så? Har nästan bestämt mig helt nu för att det är dit jag ska på konsultation 😀 Fick du vara med och bestämma själv om val av implantat och så, storlek osv?
Gilla
Candycane

Candycane

Kvinna ·

LadySS- håller tummarna för dig nu! Det måste ju lägga sig snart. Vad säger Michael? 

Isabella88- Jag är så nöjd med Patrik. Han är verkligen helt fantastisk tycker jag och har har gett mig mina drömbröst. Han låter en välja storlek och implantat själv på gott och ont. Han är inte en kirurg som säger "den storleken och profilen ska du ha!...nästa!" ..typ.  Visst kommer han med rekommendationer och säger till när han tror att något inte skulle bli bra, men han kommer inte att bestämma åt en vilket också kan vara svårt om man velar mellan två olika storlekar. Han har väldigt mycket tålamod iallafall 💋 och sedan är han världens snällaste! 

Gilla
LadySS

LadySS

Kvinna ·

Candycane skrev:
LadySS- håller tummarna för dig nu! Det måste ju lägga sig snart. Vad säger Michael? 

Isabella88- Jag är så nöjd med Patrik. Han är verkligen helt fantastisk tycker jag och har har gett mig mina drömbröst. Han låter en välja storlek och implantat själv på gott och ont. Han är inte en kirurg som säger "den storleken och profilen ska du ha!...nästa!" ..typ.  Visst kommer han med rekommendationer och säger till när han tror att något inte skulle bli bra, men han kommer inte att bestämma åt en vilket också kan vara svårt om man velar mellan två olika storlekar. Han har väldigt mycket tålamod iallafall 💋 och sedan är han världens snällaste! 

Tack snälla, kan nog behövas. Känns lite hopplöst, händer inget. Sitter och äter ananas nu, fasen vad det svider i munnen :-) Michael sa bara åt mig att vänta... Men jag tror mina implantat är för breda, för vi kollade på 225-250 cc MP först, sen ville jag ha 300 cc när det väl var dags - han höll med när jag berätta hur jag ville ha det men sa inget om att vi borde byta till HP... Ganska stort hopp mellan 225 och 300 cc i bredd. Fasen, jag är så sjukt nöjd med mina annars. Perfekt storlek, form, ingen rippling. Har förstått att tenting och symnastia är sjukt svårt att korra. Såklart jag ska få det då.
Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Wow! Verkligen jätte snygga! De passar dig perfekt!
Gilla
FrökenB

FrökenB

Kvinna ·

Jösses vilket fint resultat! Efter bara ett par dagar, förstår att du är nöjd! Du får en superfin klyfta också, något jag själv inte får... men så har jag bakom också. Lycka till med läkningen!
Gilla
Whirlwind

Whirlwind

Kvinna ·

toksnygga! :)
Gilla
Betty

Betty

Kvinna ·

Avundsjuk jag blir! Verkligen skit fin form och allt :)
Gilla
Vickan

Vickan

Kvinna ·

Sååååå fina! Grattis!!
Gilla
hallonsmurf

hallonsmurf

Kvinna ·

Superfina!!
Gilla
Magdalenasbröst

Magdalenasbröst

Kvinna ·

Såååååå fina!
Gilla
ida2

ida2

Kvinna ·

candycane - såå avundsjuk på dig :)
Gilla
Candycane

Candycane

Kvinna ·

Tack snälla ni! <3 Känns som att jag har haft dem i en evighet nu och att de har hunnit utvecklas massor. Tänkte uppdatera med nya bilder ikväll.
Gilla
Umbrella

Umbrella

Kvinna ·

Jättefina, du måste vara supernöjd! :)
Gilla
Betty

Betty

Kvinna ·

Spännande å se fler bilder :D
Jag har bokat tid hos din kirurg, mest bara för att få se 3D bilder. Men ger han bra intryck kanske jag väljer honom istället.
Verkligen jätte fint resultat!
Hur känns dom? Mjuka?
Gilla
Rattmuff

Rattmuff

Kvinna ·

Grymt fina! Å fin bh. Vart är den ifrån?
Gilla
yra

yra

Kvinna ·

Jättefina! Vet du vilken profil du har på ditt implantat. Är det moderate heigth, full heigt? Ska opereras på onsdag och håller på och velar vad jag ska ha :S

Gilla
yra

yra

Kvinna ·

Jättefina! Vet du vilken profil du har på ditt implantat. Är det moderate heigth, full heigt? Ska opereras på onsdag och håller på och velar vad jag ska ha :S

Gilla
Candycane

Candycane

Kvinna ·

Betty- vad kul! Ja de känns mjuka och gosiga redan :) Rattmuff - bhn är en gammal som inte alls passar men jag provade att klämma in brösten iallafall. :P köpte den utomlands. Yra- jag har MM alltså medium höjd medium profil, projektionen är 4.4 p dem! Tack så mycket alla!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem