Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Candycane profilbild

Candycane

Kvinna ·

24 nov, 2012

*Bilder + bronsbild * Anatomiska framför 280cc 3 dagar

Bröstförstoring
Nu har det gått 2 dagar sedan jag opererade mig på Laser & Estetik den 22/11. 
Har ingen smärta längre  men det spänner dock till i snitten ibland och jag behöver gå upp en gång på natten för att ta medicinerna och röra på mig. Har inte haft några problem med att sova och har inte haft ont i ryggen heller. I magen är det dock tvärstopp.. ✉️
Har ätit massa ananas vilket jag tror stenhårt på har gjort att smärtan och svullnaden har minskat snabbt och brösten känns som mina egna. Blir dock väldigt sömnig av mina tabletter så tror att jag ska dra ner på dem från och med imorgon.
Storleken känns bra just nu. I kläder ser de ungefär ut som med vadderad bh tidigare, men nakna är de stora tycker jag 😀
är hittills jättenöjd men hoppas på att implantaten ska sjunka ner lite så bröstvårtorna kommer upp mer!
38

Sortera efter

Anonym användare

26 nov, 2012

Jättefina 🙂 Passar verkligen perfekt till din kropp! Är du nöjd med Patrik och så? Har nästan bestämt mig helt nu för att det är dit jag ska på konsultation 😀 Fick du vara med och bestämma själv om val av implantat och så, storlek osv?
Gilla

Candycane

Kvinna ·

26 nov, 2012

LadySS- håller tummarna för dig nu! Det måste ju lägga sig snart. Vad säger Michael? 

Isabella88- Jag är så nöjd med Patrik. Han är verkligen helt fantastisk tycker jag och har har gett mig mina drömbröst. Han låter en välja storlek och implantat själv på gott och ont. Han är inte en kirurg som säger "den storleken och profilen ska du ha!...nästa!" ..typ.  Visst kommer han med rekommendationer och säger till när han tror att något inte skulle bli bra, men han kommer inte att bestämma åt en vilket också kan vara svårt om man velar mellan två olika storlekar. Han har väldigt mycket tålamod iallafall 💋 och sedan är han världens snällaste! 

Gilla

LadySS

Kvinna ·

26 nov, 2012

Candycane skrev:
LadySS- håller tummarna för dig nu! Det måste ju lägga sig snart. Vad säger Michael? 

Isabella88- Jag är så nöjd med Patrik. Han är verkligen helt fantastisk tycker jag och har har gett mig mina drömbröst. Han låter en välja storlek och implantat själv på gott och ont. Han är inte en kirurg som säger "den storleken och profilen ska du ha!...nästa!" ..typ.  Visst kommer han med rekommendationer och säger till när han tror att något inte skulle bli bra, men han kommer inte att bestämma åt en vilket också kan vara svårt om man velar mellan två olika storlekar. Han har väldigt mycket tålamod iallafall 💋 och sedan är han världens snällaste! 

Tack snälla, kan nog behövas. Känns lite hopplöst, händer inget. Sitter och äter ananas nu, fasen vad det svider i munnen :-) Michael sa bara åt mig att vänta... Men jag tror mina implantat är för breda, för vi kollade på 225-250 cc MP först, sen ville jag ha 300 cc när det väl var dags - han höll med när jag berätta hur jag ville ha det men sa inget om att vi borde byta till HP... Ganska stort hopp mellan 225 och 300 cc i bredd. Fasen, jag är så sjukt nöjd med mina annars. Perfekt storlek, form, ingen rippling. Har förstått att tenting och symnastia är sjukt svårt att korra. Såklart jag ska få det då.
Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

26 nov, 2012

Wow! Verkligen jätte snygga! De passar dig perfekt!
Gilla

FrökenB

Kvinna ·

26 nov, 2012

Jösses vilket fint resultat! Efter bara ett par dagar, förstår att du är nöjd! Du får en superfin klyfta också, något jag själv inte får... men så har jag bakom också. Lycka till med läkningen!
Gilla

Whirlwind

Kvinna ·

26 nov, 2012

toksnygga! :)
Gilla

Betty

Kvinna ·

30 nov, 2012

Avundsjuk jag blir! Verkligen skit fin form och allt :)
Gilla

Vickan

Kvinna ·

30 nov, 2012

Sååååå fina! Grattis!!
Gilla

hallonsmurf

Kvinna ·

30 nov, 2012

Superfina!!
Gilla

Magdalenasbröst

Kvinna ·

30 nov, 2012

Såååååå fina!
Gilla

ida2

Kvinna ·

30 nov, 2012

candycane - såå avundsjuk på dig :)
Gilla

Candycane

Kvinna ·

30 nov, 2012

Tack snälla ni! <3 Känns som att jag har haft dem i en evighet nu och att de har hunnit utvecklas massor. Tänkte uppdatera med nya bilder ikväll.
Gilla

Umbrella

Kvinna ·

30 nov, 2012

Jättefina, du måste vara supernöjd! :)
Gilla

Betty

Kvinna ·

01 dec, 2012

Spännande å se fler bilder :D
Jag har bokat tid hos din kirurg, mest bara för att få se 3D bilder. Men ger han bra intryck kanske jag väljer honom istället.
Verkligen jätte fint resultat!
Hur känns dom? Mjuka?
Gilla

Rattmuff

Kvinna ·

09 dec, 2012

Grymt fina! Å fin bh. Vart är den ifrån?
Gilla

yra

Kvinna ·

10 dec, 2012

Jättefina! Vet du vilken profil du har på ditt implantat. Är det moderate heigth, full heigt? Ska opereras på onsdag och håller på och velar vad jag ska ha :S

Gilla

yra

Kvinna ·

10 dec, 2012

Jättefina! Vet du vilken profil du har på ditt implantat. Är det moderate heigth, full heigt? Ska opereras på onsdag och håller på och velar vad jag ska ha :S

Gilla

Candycane

Kvinna ·

10 dec, 2012

Betty- vad kul! Ja de känns mjuka och gosiga redan :) Rattmuff - bhn är en gammal som inte alls passar men jag provade att klämma in brösten iallafall. :P köpte den utomlands. Yra- jag har MM alltså medium höjd medium profil, projektionen är 4.4 p dem! Tack så mycket alla!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem