Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Peachy

Peachy

Kvinna ·

*Bilder* citadell 2 månader 440cc

Bröstförstoring
Nu är boobsen 2 månader och har fått en fin form. Studerar inte dem så noga längre men när man väl gör det så ser man att de fortfarande förändras. Åt det positiva då formen blivit mycket bättre! Tycker de är mjuka och hade nu i efterhand kanske velat ha ett fastare implantat. Men det får det bli nästa gång ;) Hur som helst är jag supernöjd!!! Lite storleksblind ibland, men det är vi väl alla lite då och då.... :)
15

Sortera efter

sussipussi

sussipussi

Kvinna ·

Skitsnygga :))
Gilla
Tessans_tuttar

Tessans_tuttar

Kvinna ·

SNYGGA :)
Gilla
Fluff

Fluff

Kvinna ·

Ja!. Jättefina!
Gilla
031112

031112

Man ·

Otroligt snygga!! Borde du absolut vara nöjd med. Mina är oxkså 2 månader nu. Tycker dock fortfarande att de är hårda :( och det där med storleks blindhet känner jag absolut igen. Det gäller att titta förebilden lite oftare ;)
Gilla
gummiboll

gummiboll

Kvinna ·

skitsnygga :)! varför vill du ha ett fastare implantat?
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jättefina!
Gilla
Peachy

Peachy

Kvinna ·

gummiboll skrev:
skitsnygga :)! varför vill du ha ett fastare implantat?
Jag hade en del egen vävnad innan så den ligger ju framför implantatet och gör att brösten känns ännu mjukare. Jag kan tänka att perthese är lagom mjuka om man inte har så mycket bröst innan. De ger ju en väldigt "äkta" feeling. Men hade jag fått välja om idag så hade jag iom mitt utgångsläge nog valt allergan (som är fastare) och med lite mer put (projektion). Men inget jag har ångest över. Som sagt så är jag supernöjd och det är bland det bästa jag gjort :)
Gilla
Peachy

Peachy

Kvinna ·

Tack så mycket fina ni! 031112: dina är ju helt perfekta ;) Så fin underpol du har! Wow! Du har helt rätt, man får kika på förebilden oftare!
Gilla
gummiboll

gummiboll

Kvinna ·

Hur mycket egen vävnad hade du innan? Jag har 400 och ska lägga in perthese så därför jag är nyfiken.
Är det bara att dom är för mjuka som du skulle vilja ändra på eller är det något annat också? Känner du att dom "håller formen" och inte får för mycket häng osv?
Gilla
Peachy

Peachy

Kvinna ·

gummiboll skrev:
Hur mycket egen vävnad hade du innan? Jag har 400 och ska lägga in perthese så därför jag är nyfiken.
Är det bara att dom är för mjuka som du skulle vilja ändra på eller är det något annat också? Känner du att dom "håller formen" och inte får för mycket häng osv?
Jag vet faktiskt inte men har en förebild på min profil så där ser du. Ja det är mest mjukheten samt att jag skulle vilja ha lite mer projektion för att "trycka ut" den egna vävnaden mer och allergan har mer put i några av sina.
Gilla
mammii

mammii

Kvinna ·

Dom är så jäkla snygga :-) !!
Har lagt in lika mkt som dig ungefär. Hoppas mina ser ut sådär efter 2 mån. riktigt fina!!
Gilla
magdalena2

magdalena2

Kvinna ·

Superfina!! Var har du köpt dina bhar?
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Hur snygga som helst!! Superfin form :)
Gilla
budda

budda

Kvinna ·

Så fina 👍
Gilla
Peachy

Peachy

Kvinna ·

magdalena2 skrev:
Superfina!! Var har du köpt dina bhar?
Den svarta och nudefärgade är från uppercut.se märke freya modell deco. Den vita med lite spets är från chantelle köpt på twilfit och den helvita är från twilfits egna märke.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem