Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Omegastar

Omegastar

Kvinna ·

*bilder* Citadellbröst 325 cc efter OP!

Bröstförstoring

Hej på er! JAG ÄR SÅ LYCKLIG! Känner mig så lättad! Peter Cosmo vet verkligen vad han gör, så underbar är han och hans härliga personal! Jag ska skriva min OP-berättelse när jag orkar. Jag är trött och hade svinont när jag låg ner men så fort jag fick sitta mer upp i sängen så mår jag bättre. Visst gör det ont men morfinet tar det mesta. Och jag vill gråta av lycka. Jag har fått bröst! Kom bara 15 år försent men jag har bröst. Och de ser fina ut men såklart svullna. Känner mig nöjd men svårt att säga hur allt blir sen men ser iaf bra ut. Ville ha lagom stora och naturliga. Vad tycker ni? :) (som ni ser älskar jag cupcakes, fick dölja gadden) KRAM PÅ ER!

14

Sortera efter

Mojjan

Mojjan

Kvinna ·

Ser riktigt bra ut :) Grattis! Min tur på torsdag :))
Gilla
Tuttlös 2014

Tuttlös 2014

Kvinna ·

Grattis! Underbart med boobisar ! Fina !!!!
Gilla
Omegastar

Omegastar

Kvinna ·

Tack, vad snälla ni är! Känns helt fantastiskt! :) Trodde de skulle göra mer ont men kan ju va morfinet. Så länge jag inte ligger ner så mår jag helt ok!
Gilla
Liniis

Liniis

Kvinna ·

Åh, så roligt att allt gått bra! Grattis till dina nya fina vänner! =) 

Gilla
super123

super123

Kvinna ·

åhh känner verkligen igen den känslan. Grät första gången när jag fick se mig i speglen haha :) Grattis!! 

Gilla
Omegastar

Omegastar

Kvinna ·

Mojjan skrev:
Ser riktigt bra ut :) Grattis! Min tur på torsdag :))
Åh vad kul! Kommer bli kanon! :)
Gilla
Omegastar

Omegastar

Kvinna ·

super123 skrev:

åhh känner verkligen igen den känslan. Grät första gången när jag fick se mig i speglen haha :) Grattis!! 

Jag lär göra detsamma! Har inte fått se mig i spegeln än dock. Inte rest mig ur sängen än :)
Gilla
knasen91

knasen91

Kvinna ·

Stort grattis!!! Visst är dom underbara:) passa på att njuta nu när du är där, & med den höj & sänkbara sängen ;) jag sov halvt sittandes första veckan, mycket skönare än att ligga mer platt. Men grattis ännu en gång!!! Peter kan sin sak;)
Gilla
SBTS

SBTS

Kvinna ·

Peter är grym! Väldigt nöjd hittills!!!
Gilla
Omegastar

Omegastar

Kvinna ·

knasen91 skrev:
Stort grattis!!! Visst är dom underbara:) passa på att njuta nu när du är där, & med den höj & sänkbara sängen ;) jag sov halvt sittandes första veckan, mycket skönare än att ligga mer platt. Men grattis ännu en gång!!! Peter kan sin sak;)
Tack! Ja åh halvt sittande är räddningen! Så får bli att bunkra upp med kuddar hemma. Kommer sakna detta stället, har känt mig som en prinsessa haha ;) Om en liten stund får jag se mina nya bröst i spegeln! Ska bli så kul!
Gilla
knasen91

knasen91

Kvinna ·

Åh vad spännande! Har du fått se dom nu?:D jag vågade knappt kolla första gången haha. Hoppas hemresan går bra:)
Gilla
Omegastar

Omegastar

Kvinna ·

knasen91 skrev:
Åh vad spännande! Har du fått se dom nu?:D jag vågade knappt kolla första gången haha. Hoppas hemresan går bra:)
Hihi jaa och jag är såååå nöjd! De känns lite stora men man vänjer sig o så antar jag de "ploppar ut" lite mer samt sjunker ner och när svullnaden går ner så blir de säkert precis lagom. När vi tog bort bh:n så såg man att de va lite bulligt upptill men inte så mycket. Däremot hade Cosmo råkat sätta bh:n nån milimeter fel på ena sidan men rättade till det genast och underströk hur viktigt det är att bhn sitter på sträcken o rätt nu den första tiden. Därav kontrollen om en vecka med. Men är rätt lugn med att det blir bra. Valde ju 65E i tortyrbh. 70E funkade med o satt tajt men inte lika tajt så det verkligen kändes. Nu sitter den tajt som fan men då sitter de ju som det ska o hellre det än att det flyttar sig lätt liksom. Hur går det för dig med tortyren? ;)
Gilla
sui

sui

Kvinna ·

Kul! Jag följer gärna, då vi valt nästan samma storlek och profil :-)
Gilla
Omegastar

Omegastar

Kvinna ·

sui skrev:
Kul! Jag följer gärna, då vi valt nästan samma storlek och profil :-)
Ah vad kul! Jag velade ju mellan 325 och 350 men som du säger, det är typ samma storlek. Känns så skönt att jag valde 325 men skulle som sagt var lika gärna kunnat ha 350 med. Hade blivit samma resultat. Krävs ju ca 70-100 cc för att se någon större skillnad. Men kommer bli kanon! Är helt övertygad om att jag kommer få den snygga skidbacken och naturliga formen och lagom stora. Kan framhäva och dölja liksom. Ska bli spännande att se ditt resultat med!! :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem