Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sunpeace profilbild

Sunpeace

Kvinna ·

23 okt, 2012

*Bilder* efter 3,5v 375cc Örjan

Bröstförstoring
Hej alla glada & nyfikna!
Här kommer nu bilder efter 3,5vecka! De har börjat få sin form mer nu, det ena bröstet är dock fortfarande lite högre upp och så, hehe :) Slänger upp en bronsbild också, och ni som är bronsmedlemar får gärna pm:a mig om ni skulle vilja se mina silverbilder på annat sätt, det brukar uppskattas!
Kram på er!🙂
26

Sortera efter

geléhallon

Kvinna ·

24 okt, 2012

Jättefina! Bra storleksval!
Gilla

Missis

Kvinna ·

24 okt, 2012

grattis till brösten, verkligen superfina!! :)) när började smärtan avta och när kunde du börja leva "normalt" igen? känns 375 lagom och bra, inte för stort? tänkte eftersomdu och jag har samma utgångsläge och jag också valt 375.. komplikationsfri hitills?
Gilla

Sunpeace

Kvinna ·

24 okt, 2012

Missis skrev:
grattis till brösten, verkligen superfina!! :)) när började smärtan avta och när kunde du börja leva "normalt" igen? känns 375 lagom och bra, inte för stort? tänkte eftersomdu och jag har samma utgångsläge och jag också valt 375.. komplikationsfri hitills?
Tack så mycket!! :) under första veckan var jag pigg och redan efter 2 dagar var jag ute på stan (lite läskigt dock), efter 2 veckor var jag helt smärtfri (i ärren oxå), började jobba på mitt extra jobb (bageri) vecka nr 3 & då lyfter man osv.. 375cc är jag SÅÅÅÅ nöjd med! Först mådde jag dåligt över att de va svullna & stora men intalade mig att de skulle bli bra igen med lite tålamod, och nu min 4:e vecka så kan jag inte vara mer nöjd av valet! Helt perfekt storlek & inga komplikationer alls! Ärren ser fina ut :)
Gilla

Missis

Kvinna ·

25 okt, 2012

vad otroligt skönt att höra!!:)) grattis ännu en gång, så himla kul nu kan jag knappt hålla mig tills det är min tur.. har också tänkt lite på 375 fram och tillbaks, det lät så stort när örjsn sa att jag hamnar på e,f kupa..men med tshirten på och inläggen under kändes det ju lagom.. sen har jag läst lite att man alltid har stora kupor till bröst med implantat vad man än lägger in.. känner mig hur som helst säker med 375 nu, det är som du säger man får ha tålamod i början :)
Gilla

b00bs2012

Kvinna ·

02 jan, 2013

OMGGGG JAG DÖÖÖR FÖR DINA BRÖST!!! Jag ska oxå operaras hos hnj, han rekommendearade 375 cc Moderate plus, som dina, trodde de skulle va små men fy sjutton de va ju stora!!! Håller mig nog till 375 cc mpp :D
Love ur boobs :D
Gilla

Dream91

Kvinna ·

02 jan, 2013

Sheeet snyggaste brösten ! Waow ! Du ska vara jätte glad / nöjd sjukt snygga !:)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem