Zinya
Kvinna ·
Bilder före + 6 månader efter op, 255 cc anatomiska
Har tagit mod till mig och alldeles nyss lagt in bilder i silvergalleriet som visar hur jag såg ut före min bröstförstoring. Jag mådde så dåligt över brösten innan, och har inte haft någon bild på hur de såg ut tidigare. Men i går vid återbesöket hos Paolo Montemurro frågade jag om han kunde skicka över bilder via mejl till mig, vilket han gjorde. I hopp om att kunna vara till hjälp och/eller inspiration för någon annan lägger jag nu ut bilderna + dagsfärska bilder på hur mina bröst ser ut i dag 6 månader efter min op.
Sortera efter

Cheetah
Kvinna ·

BettyBoobis
Kvinna ·

Gulkyckling
Kvinna ·

Lintott
Kvinna ·

Zinya
Kvinna ·

meride
Kvinna ·
Jätteläckra! Härligt att allt har läkt fint och som det skulle. Bara att njuta nu då.... hehee

Lintott
Kvinna ·

Zinya
Kvinna ·
Jätteläckra! Härligt att allt har läkt fint och som det skulle. Bara att njuta nu då.... hehee

Millan08
Kvinna ·
Väldigt snyggt resultat! Grattis!

Zinya
Kvinna ·
Väldigt snyggt resultat! Grattis!

sui
Kvinna ·

sui
Kvinna ·

Zinya
Kvinna ·

laxen
Kvinna ·
Hej Zinya! Är bara bronsmedlem så kan bara se några få av dina bilder men de ser jättefina ut! Hur kom det sig att du valde anatomiska implantat? Jag funderar nämligen på att göra samma men är så rädd för att de ska röra sig i fickan och skapa kapsellbildningar eftersom jag är väldigt aktiv person.. Tusen tack! :)

Mickey
Kvinna ·

Zinya
Kvinna ·
Hej Zinya! Är bara bronsmedlem så kan bara se några få av dina bilder men de ser jättefina ut! Hur kom det sig att du valde anatomiska implantat? Jag funderar nämligen på att göra samma men är så rädd för att de ska röra sig i fickan och skapa kapsellbildningar eftersom jag är väldigt aktiv person.. Tusen tack! :)