Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Pandora91

Pandora91

Kvinna ·

*BILDER* Före - Efter, 3.5 månader, 350 cc

Bröstförstoring

Då var mina bröst 3.5 månader gamla! Och efter många om och men, då jag efter 25 smärtfyllda dagar i vänstra bröstet, där ingen antibiotika hjälpte, fick åka in till Proforma Clinic där jag sövdes, och det vänstra bröstet öppnades upp för att se om det var något som inte stog rätt till. INGET fel hittades, men Michael tog ut inlägget, "vädrade" fickan, la tillbaka inlägget - och sen så blev det bättre! jag säger BÄTTRE för det vänstra bröstet känns fortfarande inte helt 100%, det ömmar m.m. Fortfarande mer än det högra, så kan jag nu börja känna mig riktigt nöjd med mina nya bröst!! Nu är man bara rädd för muskelpåverkan o.s.v. Men tänkte höra efter lite åsikter från er, därför lägger jag upp en bild där jag spänner muskeln samt några där den är avslappnad. VAD TYCKER NI? :)

25

Sortera efter

dakt73

dakt73

Kvinna ·

Jätte fina
Gilla
Pandora91

Pandora91

Kvinna ·

Tack :)
Gilla
dakt73

dakt73

Kvinna ·

Syns inget tycker j kanske pytte pytte pytte lite när d spänner men absolut inget man tänker på
Gilla
Candycane

Candycane

Kvinna ·

Wow snygga!
Gilla
dakt73

dakt73

Kvinna ·

Åter igen, Snygga!!!!!
Gilla
Pandora91

Pandora91

Kvinna ·

Tack :) men visst kan väl inte de klassas som nått man ska korra. Har liksom inget att jämföra med, har försökt hitta bilder här på ordentlig muskelpåverkan men hittar inga. Tänkte därför se vad ni tyckte! :)
Gilla
exotiic

exotiic

Kvinna ·

Grymt snygga :D
Gilla
dakt73

dakt73

Kvinna ·

Korr??? Tveksamt men b nån annan p proforma kolla Till det???
Gilla
Pandora91

Pandora91

Kvinna ·

Ska göra de :) menar liksom "vart går gränsen för korr?" Typ, om jag var en kandidat eller inte. Haha. Stör mig inte då jätte mycket, men har som sagt inget att jämföra med :)
Gilla
hallonbär

hallonbär

Kvinna ·

Syns ju knappt någon skillnad när du spänner! 🙂
Gilla
dakt73

dakt73

Kvinna ·

D säger ju upp till 6 mån har dem läkt klart???? Avvakta som sagt Snygga!!!!
Gilla
Peutetre

Peutetre

Kvinna ·

Så sjukt snygga!!
Gilla
031112

031112

Man ·

Skit snygga bröst. Bra storlek och otroligt snyggt mellanrum!!! Tycker inte alls de ser konstiga ut när du spänner muskeln. Hoppas smärtan försvinner helt hållet snart i alla fall! :)
Gilla
Sweedie

Sweedie

Kvinna ·

Syns ju ingen skillnad alls när Du spänner! Gör det ont? Annars finns det inget att korra. Kolla på mina bilder om Du vill se muskelpåverkan...

Mycket lyckat resultat tycker jag.

Gilla
Pandora91

Pandora91

Kvinna ·

Ååååå tack för alla fina kommentarer! Känns jätte bra när jag för ett tag inte alls kände mig nöjd med mitt val dånjag hade så himla ont. Nu ska jag börja njuta av att jag har dom! :) :)
Gilla
Bells93

Bells93

Kvinna ·

Kan tyvärr inte se några bilder ännu, men det låter som att jag är i samma storlek som du var innan du opererade dig, funderar också på en förstoring. Gjorde det mycket ont på dig de första dygnen efter op:n? Valde du runda/anatomiska och varför valde du Michael istället för de andra omtalade Örjan och Calle? Vill också göra på proforma nämligen men vet inte vilken kirurg jag ska välja, så himla svårt! :( Bra att höra vad andra säger som har gjort där och varför andra valde den o den kirurgen.. :)
Gilla
Bells93

Bells93

Kvinna ·

Har du runda eller anatomiska förresten? :) Kan se en bild nu och dom är ju jättesnygga!
Gilla
Pandora91

Pandora91

Kvinna ·

Tack! :) Jag har runda... valde Michael i ärlighetens namn för att min vännina gjorde hos honom och det blev extremt bra! Plus att han har varit med i branchen länge och är alltså väldigt erfaren. Hoppas svaren hjälpte dig :)
Gilla
Sweedie

Sweedie

Kvinna ·

Var precis på konsultation hos Michael igår - och tyckte väldigt mycket om honom!
Gilla
bambii

bambii

Kvinna ·

åh herree vad fina!!!! 😇 får jag samma slutresultat som du så skullle jag hoppa av glädje!! GRATTIS till superfina bröst!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem