Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Gol1

Gol1

Kvinna ·

Bilder före och efter, 3 veckor. 545cc

Bröstförstoring

Nu har det snart gått 3 veckor. Är jätte nöjd fortfarande. Kunde inte va mer nöjd tom. Den ena har sjunkit lite mer än men den andra är påväg. Svullnaden har gått ner helt och allt ser jätte bra ut. Gjorde ju även ett minilyft. Börjar dock tycka att de är lite små ;) "blind"

15

Sortera efter

Proformatuttar

Proformatuttar

Kvinna ·

Haha, ja SMÅ är de verkligen inte! Supersnygga! :D

Gilla
Superc

Superc

Kvinna ·

Riktigt snygga! :D

Gilla
Stephie89

Stephie89

Kvinna ·

Ser bar din profilbild än så länge men även där ser de Supersnygga ut! :)Vi har lite samma utgångsläge, lika stora innan. Har fått rekommenderat att lägga in runt 500cc + lyftmen siffran skrämmer mig lite att det blir 500'cc plus ens egna stora tuttar :O
Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Vilka BOMBER!! Snygga!! O stora!! Wow! Riktigt snygga
Gilla
CrownJewel

CrownJewel

Kvinna ·

Härligt stora och fylliga bröst, jätte fint resultat. Grattis!
Gilla
Gol1

Gol1

Kvinna ·

Jag skulle kunnat ta större, är jätte nöjd men börjar nog bli lite blind. Nu när svullnaden lagt sig och jag börjat bli van med dem. Men jag hoppas att det är jag som blivit lite storleksblind. Eftersom jag hade ganska mycket egen vävnad och de såg väldigt stora ut när jag hade push och inlägg i min bh så kan jag tycka att det är större men inte överdrivet mycket större om Jag jämför med förut med push och linne och hur det ser ut nu efter op med enbart linne och ingen bh. Var lite de jag var ute efter, men ville ändå ha stora ".porr" bröst. Så stirra dig inte blind på siffran. Du kommer bli besviken om du tar för lite. Eftersom vi är van med "stora". Jag är så JÄVLA glad att jag inte tog 440 som jag tänkte, utan vågade gå upp.
Gilla
Gol1

Gol1

Kvinna ·

Tack hörni. Känns sjukt bra att höra. Hoppas bara på att kunna släppa att de känns "små" snart. Antar att de är för svullnaden är borta och jag har vant mig vid dem :)
Gilla
Angel14

Angel14

Kvinna ·

vad är skillnaden på lyft och min lyft ?:)

Gilla
Angel14

Angel14

Kvinna ·

Angel14 skrev:

vad är skillnaden på lyft och mini lyft ?:)

Gilla
Gol1

Gol1

Kvinna ·

Att det bara är ett litet lyft som inte ger så mycket ärr. Mitt lyft innebar att snittet i bröstvecket blev längre än 3-5 cm , går snarare hela vägen i bröstvecket, och han skar bort en remsa med överflödig hud. Flyttade upp bröstvecket eller hur man ska säga. Är jätte svårt att förklara. Men jag hade mer skin under bröstvårtan än över. Jätte svårt o förklara som sagt:s han sa att man tar bort som en apelsinklyfta av den överflödiga huden.
Gilla
Stephie89

Stephie89

Kvinna ·

Gol1 skrev:
Jag skulle kunnat ta större, är jätte nöjd men börjar nog bli lite blind. Nu när svullnaden lagt sig och jag börjat bli van med dem. Men jag hoppas att det är jag som blivit lite storleksblind. Eftersom jag hade ganska mycket egen vävnad och de såg väldigt stora ut när jag hade push och inlägg i min bh så kan jag tycka att det är större men inte överdrivet mycket större om Jag jämför med förut med push och linne och hur det ser ut nu efter op med enbart linne och ingen bh. Var lite de jag var ute efter, men ville ändå ha stora ".porr" bröst. Så stirra dig inte blind på siffran. Du kommer bli besviken om du tar för lite. Eftersom vi är van med "stora". Jag är så JÄVLA glad att jag inte tog 440 som jag tänkte, utan vågade gå upp.
Va skönt att höra! Känns jätte svårt med vilken storlek man skall välja. Ja, det är ju just det att man är "van" vid stora :) Ser fram emot att se dina andra bilder snart:) tack snälla för att du beskrev för mig hur du upplever det! :)
Gilla
Stephie89

Stephie89

Kvinna ·

Förresten, hur såg dina proportioner ut med bröstbredd och bredd på implantatet?
Gilla
Angel14

Angel14

Kvinna ·

Gol1 skrev:
Att det bara är ett litet lyft som inte ger så mycket ärr. Mitt lyft innebar att snittet i bröstvecket blev längre än 3-5 cm , går snarare hela vägen i bröstvecket, och han skar bort en remsa med överflödig hud. Flyttade upp bröstvecket eller hur man ska säga. Är jätte svårt att förklara. Men jag hade mer skin under bröstvårtan än över. Jätte svårt o förklara som sagt:s han sa att man tar bort som en apelsinklyfta av den överflödiga huden.

aha okej :) troor jag förstår :) så då slipper man ankar ärret ju och det e kanon om man inte vill ha det :)

tack för svaret.

Gilla
Gol1

Gol1

Kvinna ·

Jag vet faktiskt inte riktigt de :( jag lyssnade helt på min kirurg och berättade exakt vad jag var ute efter. Så valde han ut dd implantat som passa. Vi ändrade dock till ett högre implantat för Jag ville ha fyllighet upptil också. Har sett tendenser till att anatomiska ofta blivit platt upptill och ser ut att sitta långt ner och de ville inte jag. Men jag har mentor 333 , sorten på implantatet. Gå på en större storlek skulle jag råda dig till. :) som sagt:)
Gilla
Gol1

Gol1

Kvinna ·

Ja precis. Mitt ärr är som en bygel typ. Och jag slapp ärren vid bröstvårtor etc. Skrev om de här innan op men ingen hade hört talas om de. Vet inte om det är min kirurgs specialitet:) Men det blev jätte bra iaf o är ju super nöjd, peppar peppar ta i trä.!! Per windh är verkligen hur skicklig som helst.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem