Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Pussan

Pussan

Kvinna ·

*Bilder - helkropp* 275/250cc, 12 dagar gamla!

Bröstförstoring
Hej!
Tänkte dela med mig av utvecklingen på mina 12 dagars bröst. Dom har gått ner massor massor i svullnad och är nästan lite gosiga och mjuka redan nu. 
Lägger med en helkroppsbild så att dom som funderar på storlekar osv får en uppfattning om hur det ser ut till helheten. Jag är ganska lång, 173cm och var från början helt platt. Jag väger i dagsläget 63kg men tror det är ganska mycket vätska sen man varit så stilla. Det kanske ser ut som en aningens höjdskillnad på helkroppsbilden men dom är hittills helt raka. 
Det är 275/250cc Moderate profile+ från Mentor.
Tycker dom ser söta ut på helkroppsbilden, dock upplever jag (och andra) dom som ganska stora bröst i verkligheten haha, men tror mest det är pga den runda formen. Dom är större än en handfull för en man, men inte mycket mer än så :)
Med kläder ser jag ut som en stor B/liten C-kupa, precis som jag ville ha det mao 🙂 Börjar vänja mig vid mitt "nya" tutt-jag nu!
22

Sortera efter

Pussan

Pussan

Kvinna ·

new boobies skrev:
Pussan, hur känns det för dej nu?? Mina är 2 veckor och jag har börjat få ont vid beröring. Huden på det högra bröstet framförallt är väldigt öm. Får ont bara av att tröjan "skaver emot"
Hej! Jag har faktiskt inte haft ont alls förutom en dag då bh-n skavde mot ärret men då gick jag utan.. Är det bättre nu?
Gilla
Pussan

Pussan

Kvinna ·

Sandrupp skrev:
Jag vill också se bilder :( Hur gör man? Är ny här. Ska opa mig på Proforma och velar om storlek, vore jättekul att se lite bilder! :)

du behöver bli bronsmedlem för att se påklädda bilder och silvermedlem för avklädda. du når upp till de olika nivåerna genom att vara aktiv och skapa trådar bla.!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem