SevenEleven
Kvinna ·
Bilder just nu, ska korr 11/5..
Här kommer bilder som jag fick av Tuve i onsdags..
Blir korr den 11/5 :)
Är jätte nöjd med storleken o form...Bara att korr BO, så sy in fickan :)
Någon som korr BO? Hur va det? Höll det? Hur är upplevelsen efter korr? Är man lika hjälplös som vid 1 Operationen?
Sortera efter

Anonym användare

SevenEleven
Kvinna ·
Ska använda permanent verka de som, dom ska iaf sitta högre upp, för dom har åkt ner för mkt :/ så hoppas permanent :)

iwantboobies
Kvinna ·
upplever samma sak med mina.. tycker att de ser ut som dina ungefär.. de är alldeles för långt ner :( fick du kämpa för att få korr?? får du betala för det?

SevenEleven
Kvinna ·
Nej jag fick inte alls kämpa, jag sa bara jag tycker dom sitter långt ner o då sa han direkt: Men de fixar vi, vi korrigerar de med att sy upp fickan :) Nej de kostar ej mig något :)

Sotfröken
Kvinna ·

SevenEleven
Kvinna ·
DOm har åkt ner allt eftersom.
Men de va något jag visste de kunde göra imed att jag la in tunga implantat..Så fickorna har töjt sig. Vi trodde inte min kropp skulle ge efter men de gjorde den så blir att korra men de får jag ta :)

Sotfröken
Kvinna ·

SevenEleven
Kvinna ·

Drömfen
Kvinna ·

SevenEleven
Kvinna ·

Drömfen
Kvinna ·

SevenEleven
Kvinna ·
Tack :) Längtar till sommaren iallafall så man kan gå i bikini o känna sig som en kvinna :D
Jag korrade mina fickor för ca. 1 månad sen pga att de satt för tätt (mild variant av symmastia) och det var mycket enklare än den första open. Vet du om de kommer använda permanent tråd eller sån som löser upp sig i kroppen efter ett tag? Jag hade iaf inte lika ont denna gången och klarade mig endast på Alvedon 🙂