Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Bilder just nu, ska korr 11/5..

Bröstförstoring

Här kommer bilder som jag fick av Tuve i onsdags..

Blir korr den 11/5 :) 

Är jätte nöjd med storleken o form...Bara att korr BO, så sy in fickan :)  

Någon som korr BO? Hur va det? Höll det? Hur är upplevelsen efter korr? Är man lika hjälplös som vid 1 Operationen? 

12

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Jag korrade mina fickor för ca. 1 månad sen pga att de satt för tätt (mild variant av symmastia) och det var mycket enklare än den första open. Vet du om de kommer använda permanent tråd eller sån som löser upp sig  i kroppen efter ett tag? Jag hade iaf inte lika ont denna gången och klarade mig endast på Alvedon 🙂

Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Ska använda permanent verka de som, dom ska iaf sitta högre upp, för dom har åkt ner för mkt :/ så hoppas permanent :)

Gilla
iwantboobies

iwantboobies

Kvinna ·

upplever samma sak med mina.. tycker att de ser ut som dina ungefär.. de är alldeles för långt ner :( fick du kämpa för att få korr?? får du betala för det?

Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Nej jag fick inte alls kämpa, jag sa bara jag tycker dom sitter långt ner o då sa han direkt: Men de fixar vi, vi korrigerar de med att sy upp fickan :) Nej de kostar ej mig något :) 

Gilla
Sotfröken

Sotfröken

Kvinna ·

En fråga bara... Har de åkt ner lite allt eftersom eller satt brösten lågt redan från början? Är det alltså fickorna som töjt sig?
Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

DOm har åkt ner allt eftersom. 

Men de va något jag visste de kunde göra imed att jag la in tunga implantat..Så fickorna har töjt sig. Vi trodde inte min kropp skulle ge efter men de gjorde den så blir att korra men de får jag ta :)

Gilla
Sotfröken

Sotfröken

Kvinna ·

Ok då förstår jag! Har funderat lite i samma banor, att mina sitter för lågt. Men i mitt fall skulle det säkert behövas ett lyft, för jag tror inte att fickorna töjt sig. Och lyfta vill jag nog inte, så jag får väl leva med det:).
Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Okej! Ja mina sitter ju långt ner enligt mig! Aha okej, :)
Gilla
Drömfen

Drömfen

Kvinna ·

Vet du hur ingreppet går till! Går han via armhålan eller blir det snitt via bröstvecket? Själv har jag ert bröst som sitter lägre än det andra + DB på samma bröst bröstet och kommer ev bli korrigeringför detta.
Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Han kan ju inte sy fickan från armhålan så blir snitt i bröstvecket denna gång! :/ får ja ju ta fast ja ville slippa ärr där :)
Gilla
Drömfen

Drömfen

Kvinna ·

Tänkte väl det :) Blir säkert jättebra ändå! Lycka till!
Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Tack :) Längtar till sommaren iallafall så man kan gå i bikini o känna sig som en kvinna :D 

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem