Anonym användare
16 dec, 2011
Bilder med Bh 400cc bröst (stl70E)
Mina 3månaders bröst har vuxit en stl på den sista månaden och nu är ja nöjd som tusan :)
Sortera efter

Opticruise
Kvinna ·
16 dec, 2011

Malin88
Kvinna ·
16 dec, 2011

Anonym användare
16 dec, 2011
Opticruise: Åh tack! jaa precis de resultat ja va ute efter:)jag skulle bli super glad om de skulle växa ännu mer så ja håller alla tummar och tår hihi!
Malin88: Tack fina du. Den är köpt på change förra året, men då var baddräkten dock för stor men nu är den perfa!
Den e väldigt fin med ett par shorts, eftersom den är helt öppen på sidorna :)

Rosamoln
Kvinna ·
16 dec, 2011
Ja grymt snygga:):) Grattis! Bland dem snyggaste jag sett:) Gillar "silikon" looken;)

Tuttsan
Kvinna ·
17 dec, 2011
Jätte fina! Jag tänkte också fråga om baddräkten, men det behövdes ju inte :) Kanon snygg!

Anonym användare
17 dec, 2011
Tusen tack Rosamoln och Tuttsan :) Va glad ja blir!!
ja är shoppaholic när de kommer till badkläder så ja ska investera i massor inför sommaren, ja lägger upp om ja hittar nått liknade den blårandiga :)

Brummelisa
Kvinna ·
17 dec, 2011

Anonym användare
17 dec, 2011

meija100
Kvinna ·
17 dec, 2011
Verkligen snygga!!!!!

Anonym användare
18 dec, 2011

Brummelisa
Kvinna ·
20 dec, 2011

Anonym användare
20 dec, 2011

zzofia
Kvinna ·
20 dec, 2011
ser hur fint ut som hellst! :D dröm bröst

IdaB
Kvinna ·
20 dec, 2011
Dina bröst är perfekta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ååå fyfan vad fina dom är kan inte sluta kolla på dem:D har inte blivit silvermedlem än så kan inte se så mycket:( hoppas jag får samma resultat! :D du ska va skiit nöjd!!!
Har du ingen bild där man ser hela kroppen med brösten? :) Skulle vilja se en helhet. Är fett avis, vill skicka en bild till min kirurg!
Ska själv lägga in 450 men är både längre och väger mer så antar jag får liknande kanskeee! ;)

Brummelisa
Kvinna ·
21 dec, 2011

Anonym användare
21 dec, 2011
Åh va ni är fina tjejer som skriver så goa kommentarer! :)
Jag tackar!
IdaB: Tusen tack måste ja säga :) Jaa självklart, skicka din mail adress på min PM så kan ja maila lite bilder.. Ja hoppas du blir super nöjd med ditt slutresultat sen oxo! :)