Jojja
Kvinna ·
10 okt, 2015
Bilder! Mentor 330 till Motiva 825
Det har gått drygt 6 dagar sedan min operation och hittills känner jag mig så magiskt nöjd. Jag vet att det händer så mycket med brösten nu den första tiden så jag försöker ha is i magen och hoppas att brösten bara blir snyggare med tiden.. :) Då det har frågats en del om bilder så gör jag en tråd och hoppas att ni och kanske några fler nyfikna som vill kommer åt dessa! Jag har alltså bytt ut mina anatomiska 330cc från Mentor till ett par runda 825cc från Motiva. Min önskan var stora och runda bröst då jag bl.a. saknat fylligheten upptill och föredrar "fake-look" framför "naturligt mjuk" men jag ville ändå att storleksvalet skulle bli proportionerligt, vilket jag faktiskt tycker att det blev. La upp en påklädd helkroppsbild som visar att det blev inte så gigantiskt till mina knappt 180 cm. ;)
Sortera efter

Asirnas
Kvinna ·
26 okt, 2015

MariaPaul
Kvinna ·
29 okt, 2015
Åhhhh superfina Jojja, jag kommer också välja Motiva 825 cc. Tack för bilderna. Lägg gärna upp i profilbild när du får möjlighet.
Jag vill också få till den där fina fylliga rundheten.

Jojja
Kvinna ·
02 nov, 2015

Jojja
Kvinna ·
02 nov, 2015
Jojja, om jag vore du skulle jag ta bort första bilden, andra personer kan där känna igen dig, gör det för det eget bästa, Marina kommer säkerligen hålla med om den bilden är för riskabel.
Sedan, ser verkligen inte ut som 800!!
Ser redan fint ut :)

Jojja
Kvinna ·
02 nov, 2015
Åhhhh superfina Jojja, jag kommer också välja Motiva 825 cc. Tack för bilderna. Lägg gärna upp i profilbild när du får möjlighet.
Jag vill också få till den där fina fylliga rundheten.

ida2
Kvinna ·
18 nov, 2015
Fina! <3 Du ville ha stora men ändå inte för stora, och de fick du :) Så avis!
Vad har de för mått? :)

Jojja
Kvinna ·
19 nov, 2015
Fina! <3 Du ville ha stora men ändå inte för stora, och de fick du :) Så avis!
Vad har de för mått? :)
Åh tack, Gulledu! :)

Misstooto
Kvinna ·
21 nov, 2015
Gud vad bra det ser ut!! Blir riktigt avundsjuk!O.O
Jojja, om jag vore du skulle jag ta bort första bilden, andra personer kan där känna igen dig, gör det för det eget bästa, Marina kommer säkerligen hålla med om den bilden är för riskabel.
Sedan, ser verkligen inte ut som 800!!
Ser redan fint ut :)